Mitä teen kun kaksi kumisekoitemattoani on käytännössä piloilla, kun niistä varisee hienoa murua joka paikkaan? Olisiko jollain joku keino, esim. pinnoittaa matto jollain?
Maton kumisekoitepohja murenee
6
4422
Vastaukset
- makeanvedenpesuri
sanottiin meriveden haperruttaneen kumin. ja kas, kun 10v sitten ostin uudet matot ja pesen ne makealla vedellä, ei mitään kumipurua ilmennyt.
- mitään kikkaa ei ole
ja matto lensi roskiin. Pesetetty 10 x kyseessä pitkä käytävämatto .
- haperruttaa
Hannele45 kirjoitti:
Ei ole merivettä nähnytkään. Varastossa oli hapertunut.
ennenaikojaan. Kumi pitäisi öljytä. Itse tein saman virheen.
- öööööööööö
haperruttaa kirjoitti:
ennenaikojaan. Kumi pitäisi öljytä. Itse tein saman virheen.
Öljytä? Lattia tahriintuu?
Lattialämmitys ja pakkanen ja auringossa tuuletus pilaavat pohjan.
- Sartsatar
Kyllä siinä niin käy ilman pakkasta ja merivettäkin, meiltä on ihan sisätiloista hajonnut samaan tapaan käytävämattoja, lasten liikennematto jne. Halpa kumimateriaali pohjassa eikä sitä voi mitenkään auttaa. Roskiin vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354463- 553065
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462958- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412685Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82665- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542085- 51981
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703