Olen tulossa Vaimoni kans muutamaks päiväks käymään Mikkelissä. Olen yrittänyt etsiä edullista majotusta veden ääreltä, mutta aika vaikeeta tuntuu olevan, missä siis ois? Kuljemme julkisilla, ettei mielellään hirveen kaukana keskustasta. Ollaan jo joitakin kohteita kateltu, missä käydä, mutta mitä suosittelette, ihan laidasta laitaan (ravinoloista baareihin yökerhoihin ja museoihin) eli ihan kaikkea vois ehdotella. Ollaan kuun vaihteessa tulossa. Kiitos jo etukäteen.
Tulossa
2
345
Vastaukset
Vesistön läheltä, jonne on lyhyt kulkuyhteys julkisella(bussi), on tietääkseni vain tuo Visulahti. Visulahdessa voikin sitten yöpyä vaikka omassa teltassa, kokemuksesta tiedän, että ei huono vaihtoehto, mutta on sitten myös mökkejä, jotka tullee maksamaan tosin hieman enemmän kuin hotelli.
Muut paikat, kuten Heimari, niin sinne taas on kulku yhteydet sitten hieman hankalammat, perille asti, taksi tai laiva(kulkee Mikkelin sataman ja Heimarin väliä 1-2 kertaa/pv).
Jäljelle jää sitten "vedettömät", eli gasthaus-mikkeli, Kesähotelli-Huvikumpu ja tietty sitten kalliimmat normaali hotellit, cumulus ja sokoshotel vaakuna.
Web-infosta haulla: majoitus mikkeli saat myös ihan mökkien tietoja.- susanh
Mainettaan parempi hotelli on kävelymatkan päässä keskustasta oleva Hotelli Uusikuu. Siellä ei ole aamiaista ja sisään pääsee samalla idealla kuin Omenahotelleihin. Käy kurkkaamassa nettisaittia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181861Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541156Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74920- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752