Päivämäärä servetteihin?

marja-l

Olen tilaamassa 50-v. syntymäpäiväjuhliin painettuja servettejä, mutta painatanko niihin päivämääräksi oikean syntymäpäivän vai juhlapäivän, joka on päivää aikaisemmin, kuin varsinainen syntymäpäivä?

10

1319

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maajussi...

mä laittaisin oikean synytmäpäivän jota ollaan juhlimassa

• se

oikea syntymäpäivä=)Kun sehän sitähän siinä nyt juhlitaan=)

• marja-l2

Kiitos, tähän samaan päädyin itsekin ja näin suosittelivat myös firmasta, josta tilasin servetit

• servettejä tilaat..

Mulla myös 50 v synttärit tulos ja kaikenlaista extraa haluaisin , noi servetit kuulostaa kivoilta. Mistä tilaat niitä?

• ainakin

Vimpelin kirjakauppa. Itse olen sieltä saanut lyhyelläkin toimitusajalla.
        Aloittajalla voi kenties olla tietoa muistakin.

• marja-l2
        ainakin kirjoitti:

Vimpelin kirjakauppa. Itse olen sieltä saanut lyhyelläkin toimitusajalla.
        Aloittajalla voi kenties olla tietoa muistakin.

Olen itsekin tilannut joskus tuolta Vimpelin Kirjakaupasta, mutta nyt jostain syystä eivät ota tilauksia vastaan, tämä tilanne ollut jo ainakin keväästä saakka. Näihin juhliin tein tilauksen sellaisesta paikasta, kuin Lenas Servettryck, www.lenasservettryck.fi, koska heillä oli kuvavaihtoehdoissa juuri sellainen kuva, jonka servetteihin halusin. Muutama viikko sitten olleisiin poikani rippijuhliin tilasin servetit Mikkelistä Comistepajalta, www.comistepaja.fi, josta oli tosi nopea toimitus ja muutenkin asia hoitui oikein sujuvasti! Muita tahoja näyttäisi olevan esim. Lapin Taikapaino Oy (www.lapintaikapaino.fi) ja Now & Forever, www.nowandforever.fi. Mielestäni painetut servetit ovat hauska ja kohtuuhintainenkin lisä juhlistamaan eri tilaisuuksia - ja yksi keskustelun herättäjääaihe!

• liinat
        marja-l2 kirjoitti:

Olen itsekin tilannut joskus tuolta Vimpelin Kirjakaupasta, mutta nyt jostain syystä eivät ota tilauksia vastaan, tämä tilanne ollut jo ainakin keväästä saakka. Näihin juhliin tein tilauksen sellaisesta paikasta, kuin Lenas Servettryck, www.lenasservettryck.fi, koska heillä oli kuvavaihtoehdoissa juuri sellainen kuva, jonka servetteihin halusin. Muutama viikko sitten olleisiin poikani rippijuhliin tilasin servetit Mikkelistä Comistepajalta, www.comistepaja.fi, josta oli tosi nopea toimitus ja muutenkin asia hoitui oikein sujuvasti! Muita tahoja näyttäisi olevan esim. Lapin Taikapaino Oy (www.lapintaikapaino.fi) ja Now & Forever, www.nowandforever.fi. Mielestäni painetut servetit ovat hauska ja kohtuuhintainenkin lisä juhlistamaan eri tilaisuuksia - ja yksi keskustelun herättäjääaihe!

Vimpelin Kirjakauppa on myynyt laitteistot, lautasliinahommia jatkaa wwww.lautasliinat.net sivusto. hinnat ja mallit samat. postitus laskun kera suoran kotiin ... nopeasti

• Nuppusen isoäiti

Voi olla kysyjälle myöhaistä mutta oikeaa päivämäärää kannattaa käyttää.
      Itse olen saanut servetit www.annaunelma.fi nopea toimitus suoraan kotiin ja muutenkin hyvä palvelu.
      Tekevät myös kutsuja. Meillä kohta kastejuhlat tulossa ja täältä tilaan, niillä ei ole mitään aloitusmaksuja.

• Kannattaa käydä katsomassa www.felizia.fi sivuilla. Paljon kauniita malleja ja nopea toimitus. Painolaatu hyvä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7275
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      63
      5328
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4914
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4065
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4006
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      222
      3893
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3608
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      41
      3253
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      52