Päivämäärä servetteihin?

marja-l

Olen tilaamassa 50-v. syntymäpäiväjuhliin painettuja servettejä, mutta painatanko niihin päivämääräksi oikean syntymäpäivän vai juhlapäivän, joka on päivää aikaisemmin, kuin varsinainen syntymäpäivä?

10

1266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maajussi...

mä laittaisin oikean synytmäpäivän jota ollaan juhlimassa

• se

oikea syntymäpäivä=)Kun sehän sitähän siinä nyt juhlitaan=)

• marja-l2

Kiitos, tähän samaan päädyin itsekin ja näin suosittelivat myös firmasta, josta tilasin servetit

• servettejä tilaat..

Mulla myös 50 v synttärit tulos ja kaikenlaista extraa haluaisin , noi servetit kuulostaa kivoilta. Mistä tilaat niitä?

• ainakin

Vimpelin kirjakauppa. Itse olen sieltä saanut lyhyelläkin toimitusajalla.
        Aloittajalla voi kenties olla tietoa muistakin.

• marja-l2
        ainakin kirjoitti:

Vimpelin kirjakauppa. Itse olen sieltä saanut lyhyelläkin toimitusajalla.
        Aloittajalla voi kenties olla tietoa muistakin.

Olen itsekin tilannut joskus tuolta Vimpelin Kirjakaupasta, mutta nyt jostain syystä eivät ota tilauksia vastaan, tämä tilanne ollut jo ainakin keväästä saakka. Näihin juhliin tein tilauksen sellaisesta paikasta, kuin Lenas Servettryck, www.lenasservettryck.fi, koska heillä oli kuvavaihtoehdoissa juuri sellainen kuva, jonka servetteihin halusin. Muutama viikko sitten olleisiin poikani rippijuhliin tilasin servetit Mikkelistä Comistepajalta, www.comistepaja.fi, josta oli tosi nopea toimitus ja muutenkin asia hoitui oikein sujuvasti! Muita tahoja näyttäisi olevan esim. Lapin Taikapaino Oy (www.lapintaikapaino.fi) ja Now & Forever, www.nowandforever.fi. Mielestäni painetut servetit ovat hauska ja kohtuuhintainenkin lisä juhlistamaan eri tilaisuuksia - ja yksi keskustelun herättäjääaihe!

• liinat
        marja-l2 kirjoitti:

Olen itsekin tilannut joskus tuolta Vimpelin Kirjakaupasta, mutta nyt jostain syystä eivät ota tilauksia vastaan, tämä tilanne ollut jo ainakin keväästä saakka. Näihin juhliin tein tilauksen sellaisesta paikasta, kuin Lenas Servettryck, www.lenasservettryck.fi, koska heillä oli kuvavaihtoehdoissa juuri sellainen kuva, jonka servetteihin halusin. Muutama viikko sitten olleisiin poikani rippijuhliin tilasin servetit Mikkelistä Comistepajalta, www.comistepaja.fi, josta oli tosi nopea toimitus ja muutenkin asia hoitui oikein sujuvasti! Muita tahoja näyttäisi olevan esim. Lapin Taikapaino Oy (www.lapintaikapaino.fi) ja Now & Forever, www.nowandforever.fi. Mielestäni painetut servetit ovat hauska ja kohtuuhintainenkin lisä juhlistamaan eri tilaisuuksia - ja yksi keskustelun herättäjääaihe!

Vimpelin Kirjakauppa on myynyt laitteistot, lautasliinahommia jatkaa wwww.lautasliinat.net sivusto. hinnat ja mallit samat. postitus laskun kera suoran kotiin ... nopeasti

• Nuppusen isoäiti

Voi olla kysyjälle myöhaistä mutta oikeaa päivämäärää kannattaa käyttää.
      Itse olen saanut servetit www.annaunelma.fi nopea toimitus suoraan kotiin ja muutenkin hyvä palvelu.
      Tekevät myös kutsuja. Meillä kohta kastejuhlat tulossa ja täältä tilaan, niillä ei ole mitään aloitusmaksuja.

• Kannattaa käydä katsomassa www.felizia.fi sivuilla. Paljon kauniita malleja ja nopea toimitus. Painolaatu hyvä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe