Minulla on muutama paprika kasvamassa, tuli tässä mieleeni, että voikos paprikasta karsia lehtiä niinkuin tomaatista?? On aika tuuheat taimet, paljon lehtiä siis. Vai kärsiikö paprika siitä??
Paprikan lehdet
4
3233
Vastaukset
- voit liikoja
versoja napsia pois. Ohjeena on yleensä että jätetään kolme vahvinta versoa jäljelle joita sitten tuetaan jotta pysyvät pystyssä.
- myös on
sama ongelma, tämä viesti auttoi mutta tarkoitatko kun maasta lähtee yksi "runko" ja sitten haarautuu useampi niin niistä kolme jätetään??? vai miten?
- MUTTA SEKÄÄN
myös on kirjoitti:
sama ongelma, tämä viesti auttoi mutta tarkoitatko kun maasta lähtee yksi "runko" ja sitten haarautuu useampi niin niistä kolme jätetään??? vai miten?
EI AINA OLE VÄLTTÄMÄTÖNTÄ. VOIT VAIKKA LIIKOJA LEHTIÄ OTTAA POIS JOTTA PAPRIKA SAA TARPEEKSI VALOA KYPSYÄKSEEN. LAITANPA SULLE LINKIN MISTÄ SAAT HYÖDYLLISIÄ TIETOJA YLEENSÄKIN PAPRIKAN VILJELYSTÄ YM.
http://www.lounaissuomenpuutarhayhdistys.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=36&Itemid=47 - hyödyllisestä
MUTTA SEKÄÄN kirjoitti:
EI AINA OLE VÄLTTÄMÄTÖNTÄ. VOIT VAIKKA LIIKOJA LEHTIÄ OTTAA POIS JOTTA PAPRIKA SAA TARPEEKSI VALOA KYPSYÄKSEEN. LAITANPA SULLE LINKIN MISTÄ SAAT HYÖDYLLISIÄ TIETOJA YLEENSÄKIN PAPRIKAN VILJELYSTÄ YM.
http://www.lounaissuomenpuutarhayhdistys.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=36&Itemid=47linkistä, apua oli. =))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj615045- 794699
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?744637- 1324168
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293442Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82948- 492530
- 392478
- 2122321