Moikkis!
Ajattelin viedä miesystäväni synttärimatkalle Dubliniin, matkan kesto 4pvää.
Olen katsonut netistä uskoakseni KAIKILLA hotellihakukoneilla vaihtoehtoja ja arvioita mutta jotenkin tuntuu että hukun vaihtoehtoihin/ en enää tiedä voiko näihin hotellikuvauksiin luottaa, eri sivustoilla aikas paljon eroja...
Tarkotus olisi viettää *romanttinen sightseeing/bilematka*
Oisko vinkkejä kivasta suht tasokkaasta hotellista ihan näin suomalaisesta näkövinkkelistä?
Huone varattuna jo North Starista, premier-puolelta mutta arviot ja kuvat ( you tuben video ohikulkevista junista...)
vähän mietityttää...
:)
Dublin 4 the 1st time, mikä hotelli???
2
769
Vastaukset
- dupliini
Suosittelen, että katsot Tripadvisor sivujen hotellisuosituksia. Olen käynyt lukuisissa lomakohteissa ja tsekannut aina tietoja Tripadvisorista, eikä kertaakaan ole mennyt valinnat pieleen.
- vinkistä!!
Ehdin jo käydäkkin kurkkimassa hotellien valokuvia, taitaa vaan ne kivoimmat jäädä budjetin ulkopuolelle, ylläri... :)
En nyt oikein itsekkään ole selvillä kannattaako majoittua ihan keskustaan vai vähän kauemmaksi ja liikkua sieltä tarvittaessa bussilla/taxilla nähtävyyksille etc.
Keskustan ulkopuolella olevat hotellit tietenkin halvempia/tasokkaampia...
Niin tai näin, mutta tripadvisori meni heti suosikkisivustoihin.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249