Kannabista käyttäville

galluppi.

Toivoisin, että tähän vastaa ihmiset, jotka tosissaan ovat "käyttäneet" tätä, eivätkä vain haaveilleet siitä. Netissä on paljon kaikkea tietoa, mutta nyt haluan tietoa aivan oikeista kokemuksista, en mistään tilastoista enkä asiantuntijoilta, jotka eivät ole ko. ainetta koskaan edes kokeilleet.

1. Käytätkö marihuanaa vai hasista? Missä muodossa?
2. Kuinka kauan olet käyttänyt? Kuinka usein?
3. Kuinka äkkiä aine vaikuttaa? Minkälaisia tuntemuksia sinulle siitä tulee? Miten kauan vaikutus kestää?
4. Onko koskaan käytön aikana tullut pahoinvointia? Mistä pahoinvointi johtuu? (olen kuullut tälläistä joillain olevan)
5. Mikä on aineen katukaupan hinta?
6. Saako tätä helposti? Onko katukaupassa myytävänä paljon "huonompaa" tavaraa?

Ihan mielenkiinnosta kyselen, jos viitsisitte vastata, kiitos! :)

132

34175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ddwadwad

      1. Marihuanaa

      2. Säännöllisen epäsäännöllisesti n. 3 vuoden ajan. Kerran viikossa/kahdessa viikossa. Joskus parikin kertaa viikossa, joskus taas useampia viikkoja ilman.

      3. Poltettuna vaikuttaa melkeinpä heti, päihtymys nousee noin 15 min. ajan jonka jälkeen se hiljalleen laskee noin 2 tunnin sisällä. /- 1 tunti.
      Vaikutukset ovat yleinen rauhallisuuden tunne, tunteita ja ajatuksia pystyy käsittelemään paljon helpommin kuin "selvinpäin", intuitio paranee ja alkaa tekemään mieli tehdä kaikkea luovaa. Uusia ajatuksia syntyy päähän, tämä saattaa välillä olla (ainakin kokemattomille) pelottavaa/jännittävää.

      Jos erehtyy polttamaan liian suuren annoksen kerralla, yleensä on havaittavissa pientä ahdistusta. Tämä nopeasti opettaa siihen että kukkaa ei laita "överimääriä" siihen jointtiin vaan pystyy pysymään kohtuudessa. (Toisin kuin alkoholin kanssa: "NYT JÄTKÄT OTETAAN SITÄ PIRTUA JA KUNNOLLA")

      4. Ei pahoinvointia. Tukevan kännin päälle poltettuna saattaa sitä kyllä aiheuttaa.

      5. En tiedä. En tue rikollisia.

      6. Jos tietäisin, sanoisin että luultavasti on helposti saatavilla ja myös huonona laatuna, ei rikollisia kiinnosta onko laatu hyvää, kunhan voitot ovat maksimaaliset.

      • KotimaisuuKunniaan

        Pannaan sit lakkaa sekaan ja prässätään ne niin saadaan painoo lisää.
        Älkää ostako prässättyä paskaa, siel on jotain seassa ku tummaa ja n- 3-4 kertaa
        painavampaa ku normaali budi.
        Vakuumipakattu on vihreetä.


      • smokez

        vitun valo pää prässätty budi o sama ku oisit jättäny sen kirjan alle ja se o puristunu... ja vakuumi pakattu vihreetä? sehän on just sen väristä millasena se on vakuumiin pakattu... valo päät.. takana 4v päivittäis poltto


      • Anonyymi

        ”Vain voitot” on paskapuhetta eikä kannata uskoa, huonoa kukkaa vaikee löytää ellei lefaa osta. Kaikki kannabis mitä valmistetaan suomessa tulee laatu kasvattomalta, toki erä voi olla ”huono” mut mailmanlaajuisesti on vitu tykkii kukkaa suomessa vain saatavilla


      • Anonyymi
        smokez kirjoitti:

        vitun valo pää prässätty budi o sama ku oisit jättäny sen kirjan alle ja se o puristunu... ja vakuumi pakattu vihreetä? sehän on just sen väristä millasena se on vakuumiin pakattu... valo päät.. takana 4v päivittäis poltto

        Paskaa. Siitä prässätystä on puristettu trikomit tyhjiksi että saadaan itselle dabbia ja prässätty skeida myydään kun kehdataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskaa. Siitä prässätystä on puristettu trikomit tyhjiksi että saadaan itselle dabbia ja prässätty skeida myydään kun kehdataan.

        Totta


      • Anonyymi
        smokez kirjoitti:

        vitun valo pää prässätty budi o sama ku oisit jättäny sen kirjan alle ja se o puristunu... ja vakuumi pakattu vihreetä? sehän on just sen väristä millasena se on vakuumiin pakattu... valo päät.. takana 4v päivittäis poltto

        Huumetta voi vakuumipskata kuln makkaraa.
        Hsss#ista voidaan työntää myös säilykepurkkiin.


      • Anonyymi

        huonoa on vaa se jos meet ostaa budii ja saat cbd pitoista pilvee. eli se ei hittaa, koska ei sisällä thc:ta, tai sisältää hyvin vähän. thc pitoisuus 18-22% on kova ja kunnon jointin ku kääntää nii olo on ku taivaassa✨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        huonoa on vaa se jos meet ostaa budii ja saat cbd pitoista pilvee. eli se ei hittaa, koska ei sisällä thc:ta, tai sisältää hyvin vähän. thc pitoisuus 18-22% on kova ja kunnon jointin ku kääntää nii olo on ku taivaassa✨

        Oon 13 v ja poltan 23% ja nykyää mul ei siit tuu yhtää mitää vituttaa kyllä ettei tuu sellast oloo enää et oisin taivais sellane vähä väsyny olo va tulee


    • vierestäseurannut

      Vastaan poikani puolesta, joka ei enää kykene vastaamaan, koska hänen aivojen toiminta on jo mennyt siihen kuntoon, että järjellistä vastausta ei saa.

      Kysymyksesi...

      1. Käytätkö marihuanaa vai hasista? Missä muodossa?

      Molempia, mutta varojen puutteessa ( Suomessa ollessani) enemmänkin itsekasvatettua kukkaa, eli marihuonaa.

      2. Kuinka kauan olet käyttänyt? Kuinka usein?

      Yli kolmekymmentä vuotta, alussa käytin vain viikon loppuisin, mutta viimeiset 15 vuotta lähes joka päivä.

      3. Kuinka äkkiä aine vaikuttaa? Minkälaisia tuntemuksia sinulle siitä tulee? Miten kauan vaikutus kestää?

      Aine alkaa vaikuttamaan noin 15-30 minuutin sisällä. Tuntemukset ovat rentouttavat ja ajantaju useinkin tulee vajavaiseksi. (Riippuen vähän seurapiiristä jossa olen tai jos olen yksin, niin mietiskelen ja saan erillaisia ideoita, jotka myöhemmin monesti osoittautuvat liian "lennokkaiksi", eli mahdottaomaksi toteuttaa.)
      Pidemmällä juoksulla olen menettänyt motivaation moniin elintärkeisiin asioihin, kuten perheen huoltamiseen--työntekoon--kaverisuhteiden ylläpitämiseen jne.
      Pilvessä olo-aika kestää noin 2-4 tuntiin.

      4. Onko koskaan käytön aikana tullut pahoinvointia? Mistä pahoinvointi johtuu? (olen kuullut tälläistä joillain olevan)

      Alussa kyllä tuli pahoinvoitiakin, mutta ajanollen ne jäi pois ja uusi jointi taas auttoi selviämään nk viekkareista.
      Ehkä pahoinvointi johtui alussa tottumattomuudesta.

      5. Mikä on aineen katukaupan hinta?

      Täällä Tanskassa jossa nyt olen, on katukaupassa oleva "lätkä" noin 7-10 euroa per gramma, Itse käytän omaa kasvattamaani kukkaa, Täällä Christianissa sen kasvattaminen on suhteellisen helppoa.

      6. Saako tätä helposti? Onko katukaupassa myytävänä paljon "huonompaa" tavaraa?

      Suomessa olessani sain katukaupasta (silloin kun tarvitsin)
      lätkää ja kukkaakin helposti, koska minulla on metrin pituinen rastatukka, josta myyjät minut hyvin tunnistivat käyttäjäksi ja tulivat tarjoamaan aineita.
      Kokenut käyttäjä kyllä tietää paikat, mista aineita saa.
      Kokenutta käyttäjää ei huiputeta katukaupassakaan.

      Koska sinulla jäi kysymättä kannabiksen vaikutus pidemmällä tähtäimellä ihmismieleen, niin siihen vastaan, "että olen parhaimmassa kunnossa kuin koskaan."

      Läheiset ja ne jotka minut tuntee, ovat kylläkin kunnostani toista mieltä.
      Kuntoani kuitenkin olette voineet seurata Maailman menoa palstalla jo useamman vuoden, valitettavasti ne kirjotukseni on kuitenkin poistettu ylläpitäjän toimesta jotka mielestäni olivat parhaita kuntoni todistajia.

      RAAKKUNAN puolesta Raakkunan isä.

      • ventami

        Unohdit kertoa , että poikasi käytti LSD:tä.


      • kokeilua harkitseva

        HUI!!!!

        Siis onko noin. Itse harkinnut kokeiluja. Tuli eilen ensi kerran esiin kysymys, mennäänkö paukuille. En mennyt, mutta jälkikäteen tuli katumus, olisko sittenkin pitänyt. Varsinkin ku se yks paukkupää vei tyttöni!

        Olen porukoissa ja usein kohtaan tämän kysymyksen, että otatko paukut. Nyt kun luin poikasi haastattelun isän välityksellä, niin täytyy sanoa, että aika karua. En taidakaan koittaa. Aina olen sanonut, että EN! Nyt sanon "EN!!!" vielä ponnekkaanmin.


      • sitä kaikkea
        ventami kirjoitti:

        Unohdit kertoa , että poikasi käytti LSD:tä.

        Ja joutui katselemaan lapsuudessaan aika rajua alkoholinkäyttöä. Suvussa myös selkeästi kulkee geneettinen perimä mielenterveysongelmiin.


      • eihajuakaan

        Tämä kirjoituksen henkilö on saattanut itsensä todella pahaan jamaan kannabiksella. Varokaa kannabista. Hän on myös vetänyt LSD:tä, mutta siitä ei mene niin sekaisin kun kannabiksesta. Ongelmat eivät voi siis johtua LSD:stä, eli hapoista. Siinähän on ne elintärkeät L-, S- ja D-vitamiinit?

        VS:kin varmasti mieleluummin näkee ihmisiä terveellisissä ja psyykkisiä ongelmia aiheuttamattomissa hapoissa, kun kannabiksen vaikutuksen alaisena. Eikö totta?


      • vierestäseurannut

        Siirsin tämän kirjoituksen tuolta "Maailman menoa" palstalta, koska tämä omalta osaltaan vastaa tämän aloituksen kysymyksiin.

        RAAKKUNAN HÄTÄHUUTO!

        Kirjoittanut: vierestäseurannut / Tänään / klo 07:06 Siirsin tämän "hätähuudon" omalle aloitukselleen, ehkä päättävät tahot huomaavat paremmin mistä on kysymys.

        Myös on tärkeää, että nuoret, jotka ovat harkinneet ja harkitsevat kokeilla kannabista, ainakin tietävät siinä olevat riskit.

        Kirjoititko tietämättäsi hätähuudon ?

        "Onks´selvilla, sellainen, tieto, etta, "Raakkunaa" ei ole, vielakaan pidatetty, poliisin, eika muunkaan, toimitsijan, toimesta. Ja, mun, esittama asia, oli sentaan, aika, PAHA!"

        Kuule Raakkuna, ei sinua hoitoon saada nykyisen lain mukaan, ennenkuin tekee itselleen jotain fyysisesti tai toisille--tämä perustuu "viisaiden" tekemään lakiin.
        Nykyisen lain mukaan saa psykedeelisesllä aineella (kannabiksella) aiheuttaa mielenterveysongelmia itselleen mielin määrin.
        Hoitoon ei kuitenkaan ongelmiin joutunutta kaveria saada.
        Sallitaan tämän aineen ylistäminen jopa terveelliseksi ja kaikkein vähiten harmia tuottavaksi.
        Siihen mainostamiseen ei puututa.

        Tämäkö on nyt sitten sitä terveellista ja hyvää päihdepolitiikkaa ?


      • terve vaan
        vierestäseurannut kirjoitti:

        Siirsin tämän kirjoituksen tuolta "Maailman menoa" palstalta, koska tämä omalta osaltaan vastaa tämän aloituksen kysymyksiin.

        RAAKKUNAN HÄTÄHUUTO!

        Kirjoittanut: vierestäseurannut / Tänään / klo 07:06 Siirsin tämän "hätähuudon" omalle aloitukselleen, ehkä päättävät tahot huomaavat paremmin mistä on kysymys.

        Myös on tärkeää, että nuoret, jotka ovat harkinneet ja harkitsevat kokeilla kannabista, ainakin tietävät siinä olevat riskit.

        Kirjoititko tietämättäsi hätähuudon ?

        "Onks´selvilla, sellainen, tieto, etta, "Raakkunaa" ei ole, vielakaan pidatetty, poliisin, eika muunkaan, toimitsijan, toimesta. Ja, mun, esittama asia, oli sentaan, aika, PAHA!"

        Kuule Raakkuna, ei sinua hoitoon saada nykyisen lain mukaan, ennenkuin tekee itselleen jotain fyysisesti tai toisille--tämä perustuu "viisaiden" tekemään lakiin.
        Nykyisen lain mukaan saa psykedeelisesllä aineella (kannabiksella) aiheuttaa mielenterveysongelmia itselleen mielin määrin.
        Hoitoon ei kuitenkaan ongelmiin joutunutta kaveria saada.
        Sallitaan tämän aineen ylistäminen jopa terveelliseksi ja kaikkein vähiten harmia tuottavaksi.
        Siihen mainostamiseen ei puututa.

        Tämäkö on nyt sitten sitä terveellista ja hyvää päihdepolitiikkaa ?

        Poikasi lähti sinua talvella karkuun Tanskaan. Nyt hän on ollut siellä siis jo puoli vuotta, ja jotenkin pärjää siellä, vaikka et varmasti ole paljon apuja tarjonnutkaan. Joten miten sekaisin hän voi olla, jos tulee toimeen ulkomailla itsekseen? Vai keksitkö sinä itse näitä "poikasi" kirjoituksia?

        Jos hän on olemassa, niin ei hän taatusti tule takaisin, koska täällä hänellä ei ole ilmeisesti jäljellä mitään muuta kuin mielipuolisia huumeteorioita ja omaa hulluuttaan netissä julkisesti esittelevä isä.


      • eihajuakaan
        vierestäseurannut kirjoitti:

        Siirsin tämän kirjoituksen tuolta "Maailman menoa" palstalta, koska tämä omalta osaltaan vastaa tämän aloituksen kysymyksiin.

        RAAKKUNAN HÄTÄHUUTO!

        Kirjoittanut: vierestäseurannut / Tänään / klo 07:06 Siirsin tämän "hätähuudon" omalle aloitukselleen, ehkä päättävät tahot huomaavat paremmin mistä on kysymys.

        Myös on tärkeää, että nuoret, jotka ovat harkinneet ja harkitsevat kokeilla kannabista, ainakin tietävät siinä olevat riskit.

        Kirjoititko tietämättäsi hätähuudon ?

        "Onks´selvilla, sellainen, tieto, etta, "Raakkunaa" ei ole, vielakaan pidatetty, poliisin, eika muunkaan, toimitsijan, toimesta. Ja, mun, esittama asia, oli sentaan, aika, PAHA!"

        Kuule Raakkuna, ei sinua hoitoon saada nykyisen lain mukaan, ennenkuin tekee itselleen jotain fyysisesti tai toisille--tämä perustuu "viisaiden" tekemään lakiin.
        Nykyisen lain mukaan saa psykedeelisesllä aineella (kannabiksella) aiheuttaa mielenterveysongelmia itselleen mielin määrin.
        Hoitoon ei kuitenkaan ongelmiin joutunutta kaveria saada.
        Sallitaan tämän aineen ylistäminen jopa terveelliseksi ja kaikkein vähiten harmia tuottavaksi.
        Siihen mainostamiseen ei puututa.

        Tämäkö on nyt sitten sitä terveellista ja hyvää päihdepolitiikkaa ?

        "Nykyisen lain mukaan saa psykedeelisesllä aineella (kannabiksella) aiheuttaa mielenterveysongelmia itselleen mielin määrin."

        Mistä sitä psykedeelistä kannabista saa? Mäkin haluun kokeilla.

        Ei ole vielä tullut vastaan, vaan ihan tavallista kukkaa tullu poltettua. Ja psykedeelejä halajatessani joudun ihan vetämään niitä oikeita psykedeelejä. :(

        On se onnekas se Raakkuna, kun voi vetää LSD:tä ilman, että tulee psykedeelisiä vaikutuksia ja saa psykedeelisiä vaikutuksia kannabiksesta. Kaikilla muilla toimii just toisinpäin.


      • JOO JOO JOO!

        Näin se menee, on tullut sometimes polteltua ja kun on kukkaa tai lätkää saatavilla, niin sit tulee polteltua snagaa/bongia ja jointtia melkein joka päivä. Se että cannaan jää koukkuun on paska puhetta, olen väliin jopa puoli vuotta polttelematta. Joten te älykääpiöt jotka vatkaatte näitä asioita, polttakaa joskus ja nauttikaa! Niin ei tarvii puhua saati kirjoitella jotain typerää läppää tänne siteille.
        CFFC = CANNABIS FOREVER, FOREVER CANNABIS


      • mähaluunpussinsieniä
        eihajuakaan kirjoitti:

        "Nykyisen lain mukaan saa psykedeelisesllä aineella (kannabiksella) aiheuttaa mielenterveysongelmia itselleen mielin määrin."

        Mistä sitä psykedeelistä kannabista saa? Mäkin haluun kokeilla.

        Ei ole vielä tullut vastaan, vaan ihan tavallista kukkaa tullu poltettua. Ja psykedeelejä halajatessani joudun ihan vetämään niitä oikeita psykedeelejä. :(

        On se onnekas se Raakkuna, kun voi vetää LSD:tä ilman, että tulee psykedeelisiä vaikutuksia ja saa psykedeelisiä vaikutuksia kannabiksesta. Kaikilla muilla toimii just toisinpäin.

        Mä saan psykedeelisiä kiksejä välillä kannabiksestakin, pitää olla vaan jossakin
        ostoskeskuksessa hengailemassa.


      • JokuHenkilöJotaEtTunne
        eihajuakaan kirjoitti:

        Tämä kirjoituksen henkilö on saattanut itsensä todella pahaan jamaan kannabiksella. Varokaa kannabista. Hän on myös vetänyt LSD:tä, mutta siitä ei mene niin sekaisin kun kannabiksesta. Ongelmat eivät voi siis johtua LSD:stä, eli hapoista. Siinähän on ne elintärkeät L-, S- ja D-vitamiinit?

        VS:kin varmasti mieleluummin näkee ihmisiä terveellisissä ja psyykkisiä ongelmia aiheuttamattomissa hapoissa, kun kannabiksen vaikutuksen alaisena. Eikö totta?

        No lsd:eehen voi kuolla kai pilvee ei ellei polta 250kg 15sekunnis tai jotai sellast


      • PsykedeeliBoy

        Mistä revit et lsd on tappavaa


      • Anonyymi
        ventami kirjoitti:

        Unohdit kertoa , että poikasi käytti LSD:tä.

        EIKÄ KÄYTTÄNYT.
        HUUME TUOVINEN A3


    • Hurjastelija

      Aika outoa, kun näillä sivuilla joku alkaa tekemään galluppia
      ko.aiheesta. Ei kuulu näille palstoille. Eiköhän näille asioille
      ole omat fooruminsa. Jotenka aloittaja mene sinne..

    • pajapää

      1. Käytän molempia hasista ja kukkaa. Itse suosin kukkaa koska se on yleensä pärisyttävämpää ja kestää kauemmin.

      2. Olen käyttänyt kannabista noin nelisen kuukautta, olen pitänyt lähes 1,5kk putken poltossa (max 2 päivän taukoja).

      3. Huomaan vaikutuksen yleensä viiden minuutin sisällä joskus jopa polttoprosessin aikana, mutta se riippuu vahvuudesta.
      Käytöstä minulle tulee euforinen olo, tajunta laajenee, arvostus musiikkia kohtaan kasvaa paljon, asiat naurattavat paljon enemmän kuin normaalisti ja harvemmin vähän ahdistuneisuutta.

      4. Pelkkä kannabiksen käyttö itsessään ei aiheuta pahoinvointia. Olen vain kuullut että övereissä voi oksentaa, mutta övereiden saavuttamiseksi saa käyttää melko paljon. Aloittelijalle suosittelen noin 0,3g annosta lätkää tai 0,2g kukkaa riippuu tietysti thc-pitoisuudesta.

      5. Hasiksen hinta asuinalueellani on yleensä 15 euroa gramma ja kukka 15-20 euroa gramma riippuu saatavuudesta.

      6. Kadulta en menisi ostamaan keneltäkään tuntemattomalta en ainakaan hasista, koska joukossa saattaa olla vaikkapa auton rengasta tai jäteöljyä.

    • catha

      1. Marihuanaa ja hasista. Marihuanan ja hasiksen muodossa tupakkaan sekoitettuna piipusta tai bongista poltettuna. Joskus harvoin kaakaoon sekoitettuna.

      2. Reilu kahdeksan vuotta. Ennen päivittäin, viimeiset muutaman vuoden vaihtelevan satunnaisesti. Useimmillaan muutaman päivänä viikossa ja toisinaan pari kertaa kuussa.

      3. Muutamasta sekunnista muutamaan minuuttin laadusta/lajikkeesta riippuen.

      4. Ei ole pahoinvointia tullut. Pahoinvointi johtuu liian suuresta annoksesta tottumattomalla. Tuohon ei kuitenkaan liity mitään vaarallista.

      5. Hinta 8€-15€ laadusta riippuen.

      6. Helposti saa. Kyllähän kadulla huonoakin liikkuu, kun vaan sattuu huonoihin piireihin kuulumaan. Itse en ole vuosiin törmännyt huonoon laatuun.

      • tuuttirullaa

        1. Käytätkö marihuanaa vai hasista? Missä muodossa?
        Molempia, riippuu kumpaa on tarjolla.
        2. Kuinka kauan olet käyttänyt? Kuinka usein?
        noin 4 vuotta, joskus monta kuukautta putkeen ja joskus monta kuukautta selvinpäin.
        3. Kuinka äkkiä aine vaikuttaa? Minkälaisia tuntemuksia sinulle siitä tulee? Miten kauan vaikutus kestää?
        -Huonolaatuisen hasiksen eli pl:än vaikutus kestää vain noin 2 tuntia, se paras kohta siinä mutta kunnon kukka voi kestää semmoinen 4 tuntia ennen kuin alkaa laskemaan.
        4. Onko koskaan käytön aikana tullut pahoinvointia? Mistä pahoinvointi johtuu?
        En tiedä mitään tällaisesta muuta kuin alkoholin kanssa yhdessä otettuna.
        5. Mikä on aineen katukaupan hinta?
        10-20€/g
        6. Saako tätä helposti? Onko katukaupassa myytävänä paljon "huonompaa" tavaraa?
        Suomen katukaupassa harvoin näkee kunnon hasista enemmän tätä täyttä kamelinpaska Peruslätkää. Kukka on sitä kunnon tavaraa. Peace


      • tuuttirullaa

        1. Käytätkö marihuanaa vai hasista? Missä muodossa?
        -Molempia, riippuu kumpaa on tarjolla.

        2. Kuinka kauan olet käyttänyt? Kuinka usein?
        -noin 4 vuotta, joskus monta kuukautta putkeen ja joskus monta kuukautta selvinpäin.

        3. Kuinka äkkiä aine vaikuttaa? Minkälaisia tuntemuksia sinulle siitä tulee? Miten kauan vaikutus kestää?
        -Huonolaatuisen hasiksen eli pl:än vaikutus kestää vain noin 2 tuntia, se paras kohta siinä mutta kunnon kukka voi kestää semmoinen 4 tuntia ennen kuin alkaa laskemaan.

        4. Onko koskaan käytön aikana tullut pahoinvointia? Mistä pahoinvointi johtuu?
        -En tiedä mitään tällaisesta muuta kuin alkoholin kanssa yhdessä otettuna.

        5. Mikä on aineen katukaupan hinta?
        10-20€/g

        6. Saako tätä helposti? Onko katukaupassa myytävänä paljon "huonompaa" tavaraa?
        -Suomen katukaupassa harvoin näkee kunnon hasista enemmän tätä täyttä kamelinpaska Peruslätkää. Kukka on sitä kunnon tavaraa. Peace


      • Anonyymi

        Yritän etsiä kontaktia??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän etsiä kontaktia??

        Minä myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän etsiä kontaktia??

        0408199089 kontaktille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös

        0408199089 Kontaktille


      • Anonyymi

        Kokeilisin kannabista,jos joku lähettäs postissa?auttaa kuulemma selkäkipuun,miten saisin kotiin lähetettynä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilisin kannabista,jos joku lähettäs postissa?auttaa kuulemma selkäkipuun,miten saisin kotiin lähetettynä

        Sain USAssa öljynä cbd 15pros. Auttoi puolessa tunnissa kroonisiin selkävaivoihin,mihin opioiditkasn eivät ole auttaneet.5 tippaa kielen alle kahdesti päivässä 8pv.ajan. Kivut pysyivät poissa yli kuukauden ja uni oli aivan mahtavaa,kuin olis kellunut pullataikinassa ja popsinyt rusinoita.Todella rentouttavaa.


      • Anonyymi

        kehottaisin anonyymille siirtymistä sieniin täytyy vaan tiettää mitä sieniä jos itse kerää niitä löytyy hevosten js lehmien laidunmailta syksyisin eikä maksa mitään nitä on kyllä joillain kauppiailla myynnissäkin valmna sienet aiheuttavat erikoisia hallusinaatioita ja muuta


      • Anonyymi

        Mistä päin?


    • eihajuakaan

      1. Käytätkö marihuanaa vai hasista? Missä muodossa?

      Nautin kannabiskasvista kaikissa sen olomuodoissa. Pääosin poltan hyvää hasista koska satun asumaan paikassa jossa etsivä löytää puhdasta ainetta, eikä mitään kieltolakimaiden sekasotkua.

      2. Kuinka kauan olet käyttänyt? Kuinka usein?

      Yli 10v. mutta alle 20v. Olen yli 30, aloittanut 17 vuotiaana.

      3. Kuinka äkkiä aine vaikuttaa? Minkälaisia tuntemuksia sinulle siitä tulee? Miten kauan vaikutus kestää?

      Kestää muutaman minuutin, jopa vartin. Rentoutuu ja mieliala kohoaa. Vaikutus (itse pilvi siis) kestää jointin vahvuudesta riippuen vartista tuntiin. Sen jälkeen jokusen aikaa on rennompi.

      4. Onko koskaan käytön aikana tullut pahoinvointia? Mistä pahoinvointi johtuu? (olen kuullut tälläistä joillain olevan)

      On. Olen polttanut kännissä ja oksentanut. Olen polttanut erittäin nälkäisenä jolloin verensokerit laski.

      5. Mikä on aineen katukaupan hinta?

      En tiedä, en osta kadulta.

      6. Saako tätä helposti? Onko katukaupassa myytävänä paljon "huonompaa" tavaraa?

      Saa. Kävelen lähimpään coffeeshoppiin ja ostan tai nappaan ikkunalaudalta. Kieltolakimaiden katumatsku on todellakin surkeaa laatua. Valtiomme on erittäin vastuuntunnoton kun ei halua valvoa laatua ja sitä kenelle kaduilla ainetta myydään.

      • eihajuakaan

        Ai niin...

        2. Kuinka usein?

        Vajaa 10 vuotta päivittäin. Pidän taukoja välissä, varmuuden vuoksi - vaikkei kannabiksen kanssa ole ongelmia ollutkaan. Lainsäädäntö tekee suurimmat ongelmat.


      • tauko-kauko
        eihajuakaan kirjoitti:

        Ai niin...

        2. Kuinka usein?

        Vajaa 10 vuotta päivittäin. Pidän taukoja välissä, varmuuden vuoksi - vaikkei kannabiksen kanssa ole ongelmia ollutkaan. Lainsäädäntö tekee suurimmat ongelmat.

        "Kuinka usein? Vajaa 10 vuotta päivittäin"
        "Pidän taukoja välissä"

        Tarkoitatko, että pidät taukoja vajaan kymmenen vuoden välein vai että pidät parin tunnin taukoja kannabiksen käytöstä päivittäin?


      • valvontaa

        "Valtiomme on erittäin vastuuntunnoton kun ei halua valvoa laatua ja sitä kenelle kaduilla ainetta myydään."

        Ei esim Hollannissakaan ole laillista ja näin ollen valvonan alaista myyntiin tarkoitettua kannabisviljelmää.
        "Valvonnan" suorittaa coffeeshopit itse, hankkivat kannabiksen laittomilta markkinoilta.


      • eihajuakaan
        tauko-kauko kirjoitti:

        "Kuinka usein? Vajaa 10 vuotta päivittäin"
        "Pidän taukoja välissä"

        Tarkoitatko, että pidät taukoja vajaan kymmenen vuoden välein vai että pidät parin tunnin taukoja kannabiksen käytöstä päivittäin?

        Joo joo.. Jus noin mä sen tarkotin. Ei ku oikeesti, pidän 10 vuoden välein taukoo ja vain vartin kerrallaan.

        Tuossa on pilkku: ,

        Rautakaupasta viila.

        Loput näytät osaavan ihan itse.


      • eihajuakaan
        valvontaa kirjoitti:

        "Valtiomme on erittäin vastuuntunnoton kun ei halua valvoa laatua ja sitä kenelle kaduilla ainetta myydään."

        Ei esim Hollannissakaan ole laillista ja näin ollen valvonan alaista myyntiin tarkoitettua kannabisviljelmää.
        "Valvonnan" suorittaa coffeeshopit itse, hankkivat kannabiksen laittomilta markkinoilta.

        Aivan, Hollannissakin pitäisi täysin laillistaa kannabis, eikä ainoastaan dekriminalisoida. Nyt coffeeshop saa ihan laillisesti pitää 15 kasvia, ja 5 kasvia per henkilö. Eli 5 miehen coffeeshop saa siis 15 (5x5) kasvia, josta kaiken myytävän kukan ja hasiksen pitää tulla.

        Coffeeshopissa ei saa olla yli 500g kannabista, eikä saa olla varastoa. Kasvattamosta kuivatun kukan saa tuoda 5g per henkilö kerrallaan sinne coffeeshoppiin.

        Kaikki muu on periaatteessa laitonta, mutta... no, tietäähän sen ettei noin mikään kauppa toimi. Kun koffarinkin idea on kumminkin tuo voitto. Käytännössä Hollanninkin malli toistaiseksi tukee rikollisuutta, mutta ei niin pahasti järjestäytynyttä kuin monissa muissa maissa. Enemmän pelkkiä kukkakauppiaita, kun esimerkiksi Suomen vastaavia vauhtikauppiaita jotka siinä sivussa myyvät dullaakin.

        Mutta olen samaa mieltä, kannabis tulisi laillistaa täysin Hollannissa.


      • eihajuakaan kirjoitti:

        Aivan, Hollannissakin pitäisi täysin laillistaa kannabis, eikä ainoastaan dekriminalisoida. Nyt coffeeshop saa ihan laillisesti pitää 15 kasvia, ja 5 kasvia per henkilö. Eli 5 miehen coffeeshop saa siis 15 (5x5) kasvia, josta kaiken myytävän kukan ja hasiksen pitää tulla.

        Coffeeshopissa ei saa olla yli 500g kannabista, eikä saa olla varastoa. Kasvattamosta kuivatun kukan saa tuoda 5g per henkilö kerrallaan sinne coffeeshoppiin.

        Kaikki muu on periaatteessa laitonta, mutta... no, tietäähän sen ettei noin mikään kauppa toimi. Kun koffarinkin idea on kumminkin tuo voitto. Käytännössä Hollanninkin malli toistaiseksi tukee rikollisuutta, mutta ei niin pahasti järjestäytynyttä kuin monissa muissa maissa. Enemmän pelkkiä kukkakauppiaita, kun esimerkiksi Suomen vastaavia vauhtikauppiaita jotka siinä sivussa myyvät dullaakin.

        Mutta olen samaa mieltä, kannabis tulisi laillistaa täysin Hollannissa.

        Allekirjoitan. Stichting Legalizen mottoa siteeratakesni "Educate, not criminate".


    • legalize

      1. Tosiaan sitä mitä on saatavilla, kukka on parempaa ja puhtaampaa niin toki sitä mielummin

      2. Olen 20, ekan kerran koitin 14v ja satunnaisesti polttelin. nyt pari vuotta lähes joka päivä. vaikuttaa muistiin itselläni niin paljon että kouluaikana en viitsi polttaa. kaikilla vaikuttaa eri tavalla, toiset inhoaa kannabista, mutta sanon että kokemuksen puutetta :D Ekat paukut oli ihan kauheet, mutta nyt kun on poltellu niin se on ihan erilaista, parempaa, ei tarvi pelätä, voi vaan fiilistellä.

      3.Riippuen siis henkilöstä ja tuotteesta, voi pärähtää heti kun polttaa tai nousta vartissa. Mä oon rauhallinen, naureskelen ja oon omissa maailmoissani. JA SYÖN.
      Joskus poltan kerran tunnissa joskus 4h välein. Uni tulee helpommin, ei jännitä, krapula lähtee pois.

      4. jep, eli ihan alottelijoilla voi tulla huono olo, kun ei ole tottunu ja helposti ottaa liikaa. ei kannata heti polttaa bongista (ite en tosin polta vieläkään, piippu rocks) ja kännissäkin voi tulla huono olo, MUTTA EI MINULLE ;)

      5. 7-15e, kaupungista ja ostajasta riippuen. jos ostat paljon saat halvemmalla, kannattaa kokeilla jos isompia satseja ostaa.

      6. saa helposti jos tuntee oikeet tyypit, tai kaveri tuntee.. Huonoa matskua on ihan taatusti, ja ihmisiätietämättömiä huijataan armotta jos tilaisuus tulee, kauppiaat kyllä huomaa jos et tiedä asiasta mitään. ehdottomasti suosittelen kasvattelemaan itse, kellä on mahdollisuus, mutta sekin on tarkkaa puuhaa ;)

    • esaraseaseaes

      1. olen käyttänyt kannabista 15.v asti ihan vähän vaan sillon ekoina vuosina.
      Mutta nyt vanhempana sitä palaa kyllä ihan helvetisti.
      Monta grammaa välillä aamu tuimaan lomapäivinä tietenkin.
      Töissä en tietnekään ikinä ole pilvessä eihän sinne kännisäkään mennä.
      3. vaikutuksen huomaa jo melko nopeasti 1-2min se rentouttaa rankan työpäivän jälkeen vie nivelkivut helvettiin. (sairastan reumaa)
      Saan unta alle 20min epäsäänöllisten ruokailu aikojen takia ruoka halua ei aina iltaisin välttämättä ole, johon pilvi tuo helpotusta.
      illalkin jaksaa vielä keskittyä kun ei stressi vaivaa.

      4.on tullut mutta olen ollut silloin myös humalassa ja polttanut ihan liikaa.
      kokeillut melkein sitä pilven polton rajoja että kuinkas pilveen sitä voi päästä.
      Loppu tulos on että joko sittä oksentelee tai sitten vaan nukahtaa suosiolla =DD
      mutta tämä vain jos on jo erittäin pilvessä ja polttaa silti lisää.

      5. Kannabis ei ole ainetta se on kasvi yleensä naaraspuolisen kasvin kukintoa.
      Kannattaa googlettaa ja ottaa selvää miltä eri kannabistuotteet näyttävät.
      Kielto lain jodosta kannabista saa ostettua kadulta ja kadulta voit saada jotain erittäin epämääräistä ainetta.

      odota kaikessa rauhassa ja tutustu ihmisii joilla on omasta takaa myydä kukintoa 10-12 €/g älä osta ns kaverinkautta. silloin ei tiedä mitä on tulossa jos mitään.
      kaikkein paras on että kasvatat itse et tue mafiaa.

    • 9292929292

      1. Käytätkö marihuanaa vai hasista? Missä muodossa? Kukkaa ja lehteäkin polttelen jointista,piipusta,bongista ja älyämpäristä.Yleensä bongista ja jointista

      2. Kuinka kauan olet käyttänyt? Kuinka usein? Kohta 2 vuotta.1-15 kertaa kuukaudessa

      3. Kuinka äkkiä aine vaikuttaa? Minkälaisia tuntemuksia sinulle siitä tulee? Miten kauan vaikutus kestää?
      Savujen jälkeen silmät menevät punasiksi,ajatukset hidastuu,tulee usein hillittömiä naurukohtauksia,suu kuivaa,ruuan himo kasvaa erittäin paljon ja lopulta alkaa jumittaminen että ajatukset pyörivät päässä ja ajattelen niitä kun tuijotan vaikka seinää

      4. Onko koskaan käytön aikana tullut pahoinvointia? Mistä pahoinvointi johtuu? (olen kuullut tälläistä joillain olevan)
      On ollut.Kokemattomana kun poltteli liikaa nii helposti lensi laatta.Ja kerran tuli bongi-imaisun jälkeen paska olo kun imaisin liikaa savuja kerralla.

      5. Mikä on aineen katukaupan hinta?
      Lehti 1-5 euroa grammalta,Kukka 10-15 euroa grammalta

      6. Saako tätä helposti? Onko katukaupassa myytävänä paljon "huonompaa" tavaraa?
      Saa todella helposti.Tunnen kasvattajia ja myyjiä ja kavereidenkin kautta saa.On pari kertaa tullut ostettua todella huonoa lätkää ja kerran huonoa lehteä.

      • nainen-87....

        Enää en käytä mitään, ekstaasi oli lempihuumeeni ja kannabis toimi jarrutteluhuumeena.
        Pääsin eroon noista piireistä, vaikka vaikeaa se oli kun entiset tutut ei meinanneet jättää rauhaan.
        Pääsin niistä suurinpiirtein eroon muutettuani toiselle paikkakunnalle.


      • prinsessa 19
        nainen-87.... kirjoitti:

        Enää en käytä mitään, ekstaasi oli lempihuumeeni ja kannabis toimi jarrutteluhuumeena.
        Pääsin eroon noista piireistä, vaikka vaikeaa se oli kun entiset tutut ei meinanneet jättää rauhaan.
        Pääsin niistä suurinpiirtein eroon muutettuani toiselle paikkakunnalle.

        1. Käytätkö marihuanaa vai hasista? Missä muodossa?

        käytän molempia. kukkana, lätkänä, pakina, öljynä

        2. Kuinka kauan olet käyttänyt? Kuinka usein?

        2 vuotta , joskus joka päivä nykysin vaan viihteel tai muuten kavereiden kaa

        3. Kuinka äkkiä aine vaikuttaa? Minkälaisia tuntemuksia sinulle siitä tulee? Miten kauan vaikutus kestää?

        joskus menee ekoist bongi/ älysavuist sekasi, joskus pitää polttaa aika monta raakaspliffiä
        vaikutus kestää tunteja... välil tuntuu ettei vaikuta ollenkaa mut huomaan kyl sit seuraavana päivänä et oho tuli oltuu pärinöis :>

        4. Onko koskaan käytön aikana tullut pahoinvointia? Mistä pahoinvointi johtuu? (olen kuullut tälläistä joillain olevan)
        no ei ole tullut

        5. Mikä on aineen katukaupan hinta?

        jos ostaa monel tonnil nii 6e/ g ku ostaa pienempää erää nii jukka 10-15e/g läpy 10e/g paki 15e/g

        6. Saako tätä helposti? Onko katukaupassa myytävänä paljon "huonompaa" tavaraa?
        saan. tosin joskus on hiljasii viikkoi et vaikeeta saada täälläkin. en oo huonoo törmänny, pitää tietää laatu ja mitä ostaa. joskus joku pelle yrittäny myydä teetä ja nuppuu sekasi.


      • prinsessa 19
        prinsessa 19 kirjoitti:

        1. Käytätkö marihuanaa vai hasista? Missä muodossa?

        käytän molempia. kukkana, lätkänä, pakina, öljynä

        2. Kuinka kauan olet käyttänyt? Kuinka usein?

        2 vuotta , joskus joka päivä nykysin vaan viihteel tai muuten kavereiden kaa

        3. Kuinka äkkiä aine vaikuttaa? Minkälaisia tuntemuksia sinulle siitä tulee? Miten kauan vaikutus kestää?

        joskus menee ekoist bongi/ älysavuist sekasi, joskus pitää polttaa aika monta raakaspliffiä
        vaikutus kestää tunteja... välil tuntuu ettei vaikuta ollenkaa mut huomaan kyl sit seuraavana päivänä et oho tuli oltuu pärinöis :>

        4. Onko koskaan käytön aikana tullut pahoinvointia? Mistä pahoinvointi johtuu? (olen kuullut tälläistä joillain olevan)
        no ei ole tullut

        5. Mikä on aineen katukaupan hinta?

        jos ostaa monel tonnil nii 6e/ g ku ostaa pienempää erää nii jukka 10-15e/g läpy 10e/g paki 15e/g

        6. Saako tätä helposti? Onko katukaupassa myytävänä paljon "huonompaa" tavaraa?
        saan. tosin joskus on hiljasii viikkoi et vaikeeta saada täälläkin. en oo huonoo törmänny, pitää tietää laatu ja mitä ostaa. joskus joku pelle yrittäny myydä teetä ja nuppuu sekasi.

        toi mässyt täs on ainoostaa haittapuoli :> ja joskus rahanmeno ku rupee ahneesti tekee mieli.


      • Anonyymi

        Haluaisin ostaa kunnon poltettavaa tavaraa 😊 en ole petturi, vaan epätoivoinen, kun ei ole kontakteja. Voisiko joku ottaa yhteyttä 0408199089, ei mitään huonoa tavaraa! Terv Miratsu


      • Anonyymi

        Kontaktille 0401899089


      • Anonyymi

        0408199089 kontaktille


    • hävetkää

      hävetkää!peace

    • erklfgas

      Jännä et joku kokee että ajattelu hidastuu. Minulla se nopeutuu. Käy kauhea kuhina päässä kun ajatuksia vilisee kauhealla vauhdilla.

    • Ruustinna

      Morjens!Kertokaas viisaat miten saan poikani irti noista spliffeistä.kukista, läpyistä
      jne herkuista. En näe niissä mitään hyvää vaan sen ,että kundi tule silmämunat punaisina himaan ja on haluton hoitamaan asioitaan.

      • Vierotus, tai saada tajuaan se ettei kannata koko aikaa hiissailla. Jos on päivästä toiseen ulalla niin tilanne vakava.

        Jos kukkaa polttaa säännöllisesti ja sen sitten lopettaa tulee selvänä tylsyys ja sitte taas alkaa polttaan että kuluis aika ja ois mukavaa.

        Ja sillä on kyllä haitta vaikutuksia paljon käytettynä. Masennus ja psykoosi on todellinen riski. Ei hyvä tilanne, ei nuoret älyä ja sitten ne itelle uskottelee ettei siinä mitn ongelmaa ole.


    • Hiissari

      1.Maria
      2. Pari vuotta, noin joka toinen v-loppu
      3.5-15 min, tulee iloinen olo, ei vituta. :D Tajuaa asioita paremmin. 2-3 tuntia
      4.ei ole oksettanu eikä muutakaan
      5. --------
      6. -------

    • Mikkokooo

      1. Käytätkö marihuanaa vai hasista? Missä muodossa?

      -Sitä mitä sattuu saamaan,yleensä lätkää tai budii

      2. Kuinka kauan olet käyttänyt? Kuinka usein?

      -Noin 15 Vuotta polttau,ennen poltin lähes päivittäin ja lähes aamusta iltaan mutta nykyään ehkä kerran parissa kuukaudessa tulee poltettua jos edes sillonkaan.

      3. Kuinka äkkiä aine vaikuttaa? Minkälaisia tuntemuksia sinulle siitä tulee? Miten kauan vaikutus kestää?

      -Lähes heti alkaa vaikuttamaan mutta hiipii/nousee sen 10 minuuttia,riippuu tuotteesta. Tuntemuksista:riippuu vähä onko sativa pohjasta joka pistää kyllä höpöttämään jonkun verran ja indica taas lyö vähä lukkoon mutta yleisesti olo on hilpeä,miellyttävä,rento ja keskittyminen on parempaa ja vaikutus kestää yleensä muutaman tunnin ja alkaa siitä laskemaan pikkuhiljaa.

      4. Onko koskaan käytön aikana tullut pahoinvointia? Mistä pahoinvointi johtuu? (olen kuullut tälläistä joillain olevan)

      -Alussa tuli pari kertaa poltettuu liikaa,oksennus lens ja oli todella epämiellyttävä olo.Nykyäänki ku juon alkoholia ja poltan niin saattaa tulla överit koska poltan niin harvoin nykyään.

      5. Mikä on aineen katukaupan hinta?

      -Pääkaupunki seudulla yleinen hinta on kukalla n.12-15e/1g joskus saattaa olla enemmän ja lätkä eli hasis on yleensä sen 8-10 e/1g

      6. Saako tätä helposti? Onko katukaupassa myytävänä paljon "huonompaa" tavaraa?

      -Joskus saa helpommin ja joskus sit taas on vähä vaikeempi saada.Olen törmänny sellaseen paskaan välillä että hävettää oikeen sen puolesta joka sen on myyntiin pistäny. Yleensä ihan polttokelposta on ollu,joskus vähä parempaa.

    • hasishösö

      1.mieluummin hasista, mulle tulee kukasta päänsärkyä.
      2. viime keväänä ekan kerran, nytten säännöllisen epäsäännöllisesti, joskus viikkoja putkeen, joskus ei yhtään.
      3. heti. a-lätkässä se tunne nousee jonkun aikaa (mulla aika vääristyy, en osaa sanoa) ja tunteja se on. koko illan tosin yleensä polttelen about jointti per tunti.
      4. on. päänsärkyä vaan itsellä, mutta sen oppii välttämään. ja kaveri(kokenut) luuli kuolevansa kerran, mutta yleensä ei mitään.
      5. hasis 16-20 e/g, lehti 10e/g ja kukka 20e/g tampereella
      6. tampereella paljon hyvää, paska on lehteä

    • kotikasvatus paras

      jos päätät lähteä käyttämään niin älä osta kadulta missään nimessä. niissä on aina jotain paskaa mukana ellet osta joltain kotikasvattajalta. paras tapa on kasvattaa itse niin tulee paljon parempaa ja halvemmaksi. ainut miinuspuoli on kotikasvattamisessa että siinä pitää olla hyvä itsekuri (jos ei ole niin en suosittele kotikasvattajaksi) koska sitä pilvee on sitten ihan hullusti ja tuntuu että kokoajan haluaa olla hissuttelemassa.

      • avuntarpeess

        Polttelen satunnaisesti kaverini kanssa kotokasvatettua kukkaa, mutta mistä kotikasvattajia kannattaa etsiä/kuinka löydän hyvän kasvattajan ja mistä sellaisen tunnistaa??


      • Anonyymi
        avuntarpeess kirjoitti:

        Polttelen satunnaisesti kaverini kanssa kotokasvatettua kukkaa, mutta mistä kotikasvattajia kannattaa etsiä/kuinka löydän hyvän kasvattajan ja mistä sellaisen tunnistaa??

        Tähän minäkin haluaisin vastauksen?


      • Anonyymi
        avuntarpeess kirjoitti:

        Polttelen satunnaisesti kaverini kanssa kotokasvatettua kukkaa, mutta mistä kotikasvattajia kannattaa etsiä/kuinka löydän hyvän kasvattajan ja mistä sellaisen tunnistaa??

        Tähän minäkin haluaisin vastauksen? Haluaisin löytää luotettavan tyypin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän minäkin haluaisin vastauksen?

        Voitteko olla yhteydessä? [email protected]


    • Kannabis, myrkkyä..

      Vaarallinen ja petollinen pidemmänpäälle, koska vaikutukset ovat niin haitattomia niin homma karkaa helposti hanskasta eikä näe lopulta omaa todellista tilaansa vaan jumittaa onnellisena silmät punaisena samalla kun todellisuuden taju karkaa tyystin, todennäköisesti pitkällä käytöllä tuhoat\laiminlyöt ystävyyssuhteesi. Sinusta tulee haaveileva höttöpää. Ei todellakaan ole haitatonta vaikka käyttäjä usein luuleekin niin..

    • Backward

      1. Käytätkö marihuanaa vai hasista? Missä muodossa?

      Ihan perus kukintoa, nurtsia tai lätkää.

      2. Kuinka kauan olet käyttänyt? Kuinka usein?

      Noin vuoden verran ollut päivittäisessä käytössä.

      3. Kuinka äkkiä aine vaikuttaa? Minkälaisia tuntemuksia sinulle siitä tulee? Miten kauan vaikutus kestää?

      Vaikutus tulee välittömästi kun on savut ottanut. Rento, pyörryttävä, joskus jopa vähän huonovointinen olotila ja lamaantunut. Vaikutus kestää ehkä sen pari tuntia? Yleensä ehtii käydä polttamassa uudestaan ennen kuin edellisen vaikutus lakkaa.

      4. Onko koskaan käytön aikana tullut pahoinvointia? Mistä pahoinvointi johtuu? (olen kuullut tälläistä joillain olevan)

      Kyllä vain! Varsinkin jos polttaa liikaa niin ei pysty liikkumaan ja todella huono olo. Tuota voi kestää useita tunteja. Luulisin pahoinvoinnin johtuvan ainakin omalla kohdalla siitä että polttaa liikaa kerralla.

      5. Mikä on aineen katukaupan hinta?

      Joskus kun ostin niin oli 10 euroa yksi gramma. Nykyään ei tarvitse ostaa, saa ilmaiseksi.

      6. Saako tätä helposti? Onko katukaupassa myytävänä paljon "huonompaa" tavaraa?

      Se voi olla vaikea hankkia jos ei ole ns. "suhteita" ja silloin joutuu maksamaankin enemmän, plus ei voi tietää varmaksi mitä saa. Itseni kohdalle tätä "huonompaa" ei ole kuitenkaan osunut.

      • Anonyymi

        Onko suositella luotettavaa tahoa?


    • marilize legajuana

      1. Käytätkö marihuanaa vai hasista? Missä muodossa? sekä että
      2. Kuinka kauan olet käyttänyt? Kuinka usein? 3 vuoden ajan lähes päivittäin
      3. Kuinka äkkiä aine vaikuttaa? Minkälaisia tuntemuksia sinulle siitä tulee? Miten kauan vaikutus kestää? vaikuttaa heti ja noin 1-4 tunnin ajan
      4. Onko koskaan käytön aikana tullut pahoinvointia? Mistä pahoinvointi johtuu? (olen kuullut tälläistä joillain olevan) kaikkea voi nauttia liikaa. voi aiheuttaa oksenteluakin. varsinkin kokemattomilla pössyttelijöillä.
      5. Mikä on aineen katukaupan hinta? 5-15e
      6. Saako tätä helposti? Onko katukaupassa myytävänä paljon "huonompaa" tavaraa? riippuu suhteista. oma savu paras savu :)

      ja tiedoksi kaikille pössyttelijöille. uskokaa itseenne. savuissa ollessanne on luovuus huipussaan käyttäkää turha flippaus johonkin hyödylliseen. ellette ole kaveriporukassa ns. viihteellä

    • kannabis ei juokse

      Vastaan kaverini puolesta.

      1. Käytätkö marihuanaa vai hasista? Missä muodossa?

      Yleensä sitä mitä myydään. Nepalilainen Hassis alkaa kiinostamaan. Olen katso Old School.

      2. Kuinka kauan olet käyttänyt? Kuinka usein?

      Kilon varmaan poltellut joskus. Toivottavasti rikos on jo vanhentunut ainakain juridisesti. Nykyään silloin tällöin jos eteen tulee.

      3. Kuinka äkkiä aine vaikuttaa? Minkälaisia tuntemuksia sinulle siitä tulee? Miten kauan vaikutus kestää?

      Viimeistään 15 minuuttia on nousuaika. Aluksi ihan hillittömiä kuoseja. Vaikutus kestää minulla keskimäärin 2 tuntia.

      4. Onko koskaan käytön aikana tullut pahoinvointia? Mistä pahoinvointi johtuu? (olen kuullut tälläistä joillain olevan)

      Ei ole tullut koskaan katto vastaan. Joskus vainottaa mutta se lähtee parilla oluella. Olut Savut = Rules!

      5. Mikä on aineen katukaupan hinta?

      Katukaupassa voi olla vaikka 20E gramma. Ihan sama jos silloin tällöin polttaa niin se haittaa kun baarista tulossa ja taxiin menossa.

      TÄSSÄ TÄMÄN NICKIN OMIATAJA. VITUT MAKSA MTN 20€. saan sitä 12€!

      6. Saako tätä helposti? Onko katukaupassa myytävänä paljon "huonompaa" tavaraa?

      ON ja EN !

    • pajanuppi5

      1. Käytätkö marihuanaa vai hasista? Missä muodossa?
      - Molempia

      2. Kuinka kauan olet käyttänyt? Kuinka usein?
      - 7kk, 4-25 kertaa kuukaudessa

      3. Kuinka äkkiä aine vaikuttaa? Minkälaisia tuntemuksia sinulle siitä tulee? Miten kauan vaikutus kestää?
      - Vaikutus alkaa n. 2-5minuuttia polttamisen jälkeen (kunnolla)

      4. Onko koskaan käytön aikana tullut pahoinvointia? Mistä pahoinvointi johtuu? (olen kuullut tälläistä joillain olevan)
      - En.

      5. Mikä on aineen katukaupan hinta?
      - Hasaa 12-17e/g, riippuu laadusta, ja kukkaa 15-20e/g.

      6. Saako tätä helposti? Onko katukaupassa myytävänä paljon "huonompaa" tavaraa?
      - Hankkiminen on vaikeaa jos ei ole suhteita.

    • 1. Kumpaakin; poltettuna, syötynä, juotuna, vaporisoituna

      2. >20 vuotta. Nykyisin satunnaisesti

      3. Poltettuna tai vaporisoituna käytännössä välittömästi ja kestää tunnin pari. Muutoin nautittuna vaiktutuksen alku kestää puolesta tunnista ylöspäin, ja jatkuu neljästä kuuteen tuntia. Fiilis riippuu ihan lajikkeesta - sativa on high, biletyttää ja niin pois päin. Indica puolestaan antaa seesteisen, mietiskelevän olotilan.

      4. Voi tokkiisa, minun kohdallani johtuu yliannostuksesta. Oireet samanlaiset kuin liikakännissä, eli pyörryttää ja oksennuttaa ja sammututtaa. Apuna toimii oksentaminen ja/tai iso lasi colaa. Sen jälkeen yleensä enää väsyttää, mutta on ihan kotiinmenokuosissa. Kaikki ei kuitenkaan kaikille sovi, toisilla vain tulee huono olo joko aineesta tai sen aiheuttamasta tilasta.

      5 - 6. Valitettavasti ei ole mitään käsitystä sen enempää hinta- tai laatutasosta kuin saatavuudesta Suomessa.

      • Juu tuohan unohtui siitä fiilistelystä...

        "intuitio paranee ja alkaa tekemään mieli tehdä kaikkea luovaa. Uusia ajatuksia syntyy päähän, tämä saattaa välillä olla (ainakin kokemattomille) pelottavaa/jännittävää."

        Aivan näin. Yleensä tulee sukellettua musiikin maailmaan :-)


    • Bump

    • Snoopealion

      Smoke weed every day

    • dbsdb

      1. Kumpaakin
      2.noin vuoden aktiivisesti, nykyään noin 5-7 päivänä viikossa.
      3.Vaikutus alkaa melkein heti. Vaikutukset vaihtelee, mutta yleensä olo muuttuu mukavan rennoksi ja ajattelee asioita eri tavalla. Vaikutus kestää noin 2-3 tuntia.
      4.Eipä oikeastaan
      5.Täällä päin yleisin hinta on 20e/g.
      6.Kyllä saa helposti. Kyllä sitä paskaa joskus tulee. Olenkyllä yleensätyytyväinenostamaani.

    • pauliiinaaaa

      1. Kumpaakin, mieluummin marihuanaa tosin!
      2. Kolme vuotta, silloin tällöin...ennen vähän enempi, oli muutaman viikon putkia jolloin olin koko ajan pilvessä, mutta nykyään harvoin.
      3. Muutama minuutti polton jälkeen tai heti...Vaikutukset vaihtelee mutta mulla ne on aina positiivisia ja hauskoja...kestää joku 3h
      4. ÖÖÖ joo sillon joskus iha alku ajoil ku meni vähä överiks, mut en oo koskaa oksentanu, vähä tuli huono-olo vaa
      5. ööö about 20e/g vähä alle tai yli, riippuu
      6. kyl saa aika helposti! Mut eri asia kui hyvää tavaraa se on

    • MissGanja

      1. Sekä että, saatavuuden mukaan.
      2. Aloitin noin neljä vuotta sitten, aluksi reilu kuukauden välein, nyttemmin viikoittain, yleensä useampana päivänä viikossa
      3. Riippuu lajista. Jotkut ovat hiipiviä, jotkut pamahtaa heti, jostain menee ihan sekaisin, jostain tulee rennompi fiilis. Kestää 30min-2h
      4. On tullut pahoinvointia, jos on onnistunut vetämään överit. Nykyään harvemmin pelkästä polttelusta, mutta jos juo ja polttelee samalla niin sillä saattaa olla huonot seuraukset.
      5. Reilu 20e/g
      6. Suhteiden kautta helppoa kuin mikä.

      • Anonyymi

        Mistä löydän suhteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä löydän suhteen?

        Mistä löytää luotettavan suhteen?


    • jeessssh

      1. Marihuanaa yleensä
      2. Joku 3 vuotta ..aluks polttelin joku muutaman kerran kuukaudessa mut ny viimesen kahen vuoden aikana tullu pajauteltua melkein joka päivä
      3. Vaikuttaa heti ,ja joskus vaikutus tulee sillee hiipien ettei eka ees tajunnu kuinka pajois on. Tulee rennompi ja mukavempi fiilis, alkaa ajatteleen asioita jotenki eri tavalla, alkaa naurattaa, tulee nälkä. Vaikutus kestää joku 2-3h
      4. Pari kertaa oon laatannu ku oon polttanu liikaa ja pari kertaa oon saanu paniikki kohtauksen..ei kiva kokemus. Tosin noilla kerroilla oon ollu tosi kännissäki
      5. 20e/g ainaki täällä päin
      6. Saa helposti jos tuntee oikeat ihmiset. Katukaupassa myytävä budi voi olla ties mitä jatkepaskaa

    • yolo

      Kyllä mulla on lentänyt laatta pariki kertaa vaikka en ois juonu alkoholia. Viimeksi eilen ku oltii hot boksissa ja poltettii kunno kukkaa tykki bongist.

    • babylon is falling

      1. Käytätkö marihuanaa vai hasista? Missä muodossa?
      kukkaa, nurtsia, pl, öljyä

      2. Kuinka kauan olet käyttänyt? Kuinka usein?
      abt 3 vuotta, nykyään muutaman kerran viikossa

      3. Kuinka äkkiä aine vaikuttaa? Minkälaisia tuntemuksia sinulle siitä tulee? Miten kauan vaikutus kestää?
      melkein heti, jotkut ns. hiipii. kaikki on kauniimpaa, ruoka, musiikki, leffat ja seksi parempaa. vaikutus varmaa jotai pari tuntii ja sen jälkee vaa chill

      4. Onko koskaan käytön aikana tullut pahoinvointia? Mistä pahoinvointi johtuu? (olen kuullut tälläistä joillain olevan)
      ei oo ollu muuten pahoinvointia ellen ole polttanut kännissä

      5. Mikä on aineen katukaupan hinta?
      meilläpäin keskimäärin 15 e/g

      6. Saako tätä helposti? Onko katukaupassa myytävänä paljon "huonompaa" tavaraa?
      saa ja on

    • kasishasis

      mun kaveri on käytttäny hasista ja kuoli siihen...

      • Vedä Martti kätees

        Älä valehtele pelle!


      • suksippa vittuun jo

        hah hah hah, hyvän vitsin kerroit...

        Mä voin kertoo sulle yhden vähän vakavemman jutun, alkoholin ja lääkkeiden sekakäyttöön voi kuolla ihan oikeesti.

        se yhdistelmä tappaa suomessa hyvin, samoin piri ja viina..


      • ei-huumeille-ei-viinalle
        suksippa vittuun jo kirjoitti:

        hah hah hah, hyvän vitsin kerroit...

        Mä voin kertoo sulle yhden vähän vakavemman jutun, alkoholin ja lääkkeiden sekakäyttöön voi kuolla ihan oikeesti.

        se yhdistelmä tappaa suomessa hyvin, samoin piri ja viina..

        Miksi te vatipäät aina nostatte esille alkoholin? Saako se jotenkin kannabiksen haitat kuulostamaan lievemmälle? Pakko se on uskoa, että vain vatipää kusettaa itseään tekosyillä. Hyhhyh!


    • MISTÄ

      Paljonko kannabis pirkanmaan alueella maksaa..auttaako se selkäsärkyyn ?

    • 25-vuoden harrastus.

      OK!

      1. Marijonnaa (budia, eli kukkaa).

      2. Joskus useamman kuukauden tauko, joskus kerran viikossa.

      3. Poltan (joskus syönyt lätkää). Luova olotila.

      4. Ei känniä, taikka muita kovia HUUMEITA!

      5. En tue rikollisia. Kasvatan itse ainoastaan itselleni.

      6. Olen täysin samaa mieltä.

    • budi-böönat

      1. Kukkaa tulee polteltuu, joskus himoissaan ns. hyvää trimmii tai jopa lehteä.

      2. Pari vuotta tullu polteltuu epäsäännöllisesti. Joskus 5g kestäny 3kk, joskus 20g menny kuukaudessa..

      3. Teen aina läskin jointin, lopussa useimmiten jo pärisee. Joskus jos tolet on korkeella, nii kestää about 15min. Huippu kestää sen puolisen tuntia - tunnin. Kevyt jumitus/rentous ja analyyttisuus saattaa kestä jopa 5 tuntia, jos oikeella tavalla rentoutuu ja keskittyy itse asiaan läheisen ihmisen kanssa. Tosin mielestäni vieraassa paikassa huippu on stimuloivampi, mutta loppuu lyhyeen, eikä jälkimaininkejä jää juurikaan nautittavaksi.

      4. Ehkä ekoilla kerroilla jotain kevyttä ällö-oloa. Muuten on tullu mässyissä vedettyä liikaa jotain makeaa, ja oksennettua sen takia. Lervat lentää kyllä muutenkin suht helposti, jos vähänkin syö liikaa makeaa.

      5. Jos ostaa suoraan kasvattajalta, hinta ollu 10€/g, joskus jotain huuhtelematonta 8€/g. Jos joltain välikädeltä ostaa nii melkeempä aina se on se 17-20€, eli eipä kovin kannattavaa mielestäni.

      6. En tunne katukauppaa. Poistan vain parilta hyvältä kaverilta, sekä muutamalta kasvattajakaverilta. Joskus ollu pakko hommata 20€/g guguu joltain tutun tutulta, ja oli kyllä ihan shaibaa. Jotain friikahtanutta siemensössöä, pöh. :( Ei päässyt itse tunnistamaan laatua silloin. Mur.

      Polttelen 99% kerroista kotona, kaksin avopuolisoni kanssa. Ihan mieletön viihtyvyys ilman mitään muuta, kuin me kaks, kynttilöitä, musiikkia ja pehmonen sohva. Aina hauskaa, keskustellaan paljon avoimesti, ollaan luovia ja rentoutuneita. Poistaa erittäin hyvin kovaa stressiä, ahdistusta ja masennusta. Saa meidän hetkeksi irtoamaan huolista ja murheista, keskittymään vain nautiskeluun. Ei mitään negatiivia viboja koskaan. Auttaa selkä-, kuukautis- ja pääkipuihin. Auttaa myös nukkumaan paremmin, koska poltellaan lähes poikkeuksetta iltaisin. Ainut seminegatiivinen osuus poltteluissa on mässyt :D herkkuperseiden on vaikea vastustaa, öhhöh! Ainiin ja vakiolajikkeena White Widow. Iso EI alkoholille ja muille mömmöille.

      Rauhaa, rakkautta ja ruohoa. :)

    • Vihreä linja pysyy

      Ite käytän polttoo joka päivä kerralla noin 0,5/1,5 g päivän aikana korkeintaan 4 g ja ihan möyhyissä kyllä on ja ihan sitä vihreetä mielummin 10-20€ 1g. Hasaa harvemmin ja 5-10€ g. Toimii heti kun ottaa putket siitä bongista ja kestää noin 4-5 tunti viimeiset tunnit nukuttavia ja nälkäisiä. Suosittelen bongia tai hätäriä. Toimii paljon paremmin ja nopeemmin.

    • Vihreä linja pysyy

      Ja olen "hiisannut" noin 2 vuotta putki päällä ja välillä 5 päivän tauko.

    • Vihreä linja pysyy

      Älä osta pussi miehiltä sieltä keskustasta päin tulee kauheata kuraa 15-20€ 1g prässiä ja mitä muutakohan siinä jutussa on. Mustat pussi miehet tuhoavat yksinkertaisesti vihreän nupun.

      • Vjkonk

        Musta mies pilaa kannabiksenkin maineen. Voi tätä monikulttuurisuuden ihanuutta:)


    • smokethatweed420

      1. Käytätkö marihuanaa vai hasista? Missä muodossa?
      - Maria
      2. Kuinka kauan olet käyttänyt? Kuinka usein?
      - Alotin pari kuukautta sit, sillon tällöin ku sattu olee massii. 3 kuukauden aikana noin 20-30 kertaa. Sit joutu lopettaan.
      3. Kuinka äkkiä aine vaikuttaa? Minkälaisia tuntemuksia sinulle siitä tulee? Miten kauan vaikutus kestää?
      - poltettuna yleensä noin 1-5 min. Sekava olo, lagitus, kaikki tuntu hauskalta, suuta kuivas ja silmät oli punertavat ja kuolleet. Joskus trippas niin paljo et aloin kuulla junassa musiikkii pään sisäl. Riippu ihan kamast, jostai tuli ahdistust ihan vitusti, jostai tuli taas chilli fiilis. kaikki tuntu useesti nii hiljaselt ja rauhalliselt, sydän hakkas aika vitun kovaa ja ei pystyny oikeen keskittyy kunnol mihinkää. Musiikki kuullosti vitun oudolt, kaikki oli vitun jännää...
      4. Onko koskaan käytön aikana tullut pahoinvointia? Mistä pahoinvointi johtuu? (olen kuullut tälläistä joillain olevan)
      - Ei oo koskaan ittelleni tullu pahoinvointii.
      5. Mikä on aineen katukaupan hinta?
      - Mul oli aina se 20e per gramma.
      6. Saako tätä helposti? Onko katukaupassa myytävänä paljon "huonompaa" tavaraa?
      - Ite sain frendien kautta.

    • Lätkänenä.

      Kannattaa polttaa ns.Nepalin mustaa.Siitä saa parhaat kiksit.Ei mitään kukkaa vaan oikein kunnon kamaa.Olen maistanut maria 13 vuotta sitten ei mitään vaikutusta ainakaan mulle.Mutta stemppiä kaikille pilviveikoille ja perseet olalle.ha ha.

      • you so funny maan

        Luuletko että suomessa on jotain käsinhinkattua charasta olemassa?


      • 277

        ''Olen maistanut maria 13 vuotta sitten ei mitään vaikutusta ainakaan mulle'' Äijää sit kusetettu vissiin ihan huolella, nokkosta olet varmaankin polttanut. Jopa ihan pieni murunen missä on vähääkään THC pitoisuutta, toimii aivan varmasti.


    • Nimetön anonyysmi

      1. Käytätkö marihuanaa vai hasista? Missä muodossa?

      Kukkaa.

      2. Kuinka kauan olet käyttänyt? Kuinka usein?

      Muutaman vuoden, satunnaisesti joskus enemmän joskus vähemmän.

      3. Kuinka äkkiä aine vaikuttaa? Minkälaisia tuntemuksia sinulle siitä tulee? Miten kauan vaikutus kestää?

      Vaikutuksen tuntee heti, se voimistuu noin puolen tunnin sisällä ja alkaa tasoittua noin tunnin kuluttua. Vaikutuksen kesto riippuu siitä paljonko polttaa, itse poltan usein melko vähän enkä käytä mitään muita aineita. Tuntemukset voisi kuvailla parhaiten sanomalla että katso Pineapple Express leffan alku.

      4. Onko koskaan käytön aikana tullut pahoinvointia? Mistä pahoinvointi johtuu? (olen kuullut tälläistä joillain olevan)

      Alkoholin samanaikainen käyttö, muuten ei ole ilmennyt.

      5. Mikä on aineen katukaupan hinta?

      Riippunee siitä paljonko ostaa? Pari viikkoa kestävä satsi maksaisi itselle 10-20e mutta sitä voi toki kasvattaa itsekin jolloin ei maksa mitään.

      6. Saako tätä helposti? Onko katukaupassa myytävänä paljon "huonompaa" tavaraa?

      Kaikkialta sitä saa, isoimmissa kaupungeissa ainakin. Halpalento Hollantiin toimii myös. Enpä tiedä onko tullut ikinä huonoa kukkaa vastaan, eri lajikkeet on kaikki vähän erilaisia mutta en sanoisi mitään huonoksi. Kerran tarjottiin sellaista kukkaa jota pystyi polttamaan kokonaisen pesällisen ja vaikutukset kesti noin tunnin. Sekään ei ole huono asia vaan sillekin löytyy käyttötarkoituksensa. En ehkä maksaisi sellaisesta kuitenkaan.

    • pasi_kukkanen

      1. Kumpaa vaan ja missä muodossa tahansa jos tarjotaan. Vain kukasta voisin maksaakin.
      2. 16-17 vuotta. Yleensä 2-6 kertaa vuodessa, kun tarjotaan ilmaiseksi. Välillä mennyt enemmänkin, jossain välissä melkein joka päivä.
      3. Hyvä kukka nousee melkein heti, voimistuu n.15min.
      4. Jos polttaa liian suuren satsin ja varsinkin bongista. Jointit yleensä turvallisempia. Alkoholin ja pilven sekakäyttö voi myös aiheuttaa pahoinvointia.
      5. 10-20e. syrjäseuduilla kalliimpaa. Kysyntä myös vaikuttaa tai jos paikkakunnalla on varastot vähissä.
      6. Tietyissä piireissä todella helppoa saada. Kadunkulmalta en lähtis etsimään, saa vielä jonkun piripään puukosta. Tietyt festarit ja keikat yms. tapahtumat keräävät alan ihmisiä kummasti puoleensa.

    • HaistaPaskaPoliisi

      Ensinnäkin, mikä vitun aineen hinta? tosta vois luulla että oot ostamassa viiden välikäden kautta tullutta amfetamiinia pelle...

      • 1818

        ''Suosittelen bongia tai hätäriä'' bongi ja hätärihän ei ole sama asia... (kyllä, se oli sarkasmia parhaimmillaan:::DDD)


    • Joneri

      1. Kyllä. Poltan pääasiassa kukkaa sekoitettuna kasvin lehteen, koska en käytä tupakkaa. Toisinaan kerään sadostani hassista nyppimällä lehdet pois kukinnoista ja tahkomalla hassiksen irti sormistani.

      2. Noin kymmenen vuotta. Toisinaan useammin toisinaan harvemmin. Kahdesti olen pitänyt about vuoden mittaisen breikin. Armeijan ja hyvän kunnon ylläpitämisen takia. Toisella kertaa kärsin ongelmista päänuppini kanssa, joten elin melkein vuoden kuin itse munkki.

      3. Heti-15 min päästä. Siitä tulee rauhallisen hölmö olo ja pystyn keskittymään ihan mihin vaan TÄYDELLISEN hyvin. Vaikutuksen kesto vaihtelee toleranssin, tehokkuuden ja nauttimismuodon mukaan. 3-4 tuntia keskiverto(?) aamulla mahdollisesti pöhnäinen olotila.

      4. Harvemmin on ollut pahoinvointia. Se johtuu pääasiassa suhtautumisesta ja sen hetkisestä mielentilasta. Jos ajattelet negatiivisesti niin kannabis saattaa lisätä tällaista tunnetta. Siksi pilvi ei sovi stressaavalle persoonalle. Näitä on nähty ja juuri he yleensä viestivät kannabiksesta huonoa sanaa, koska se ei valitettavasti soveltunutkaan omaan käyttöön.

      5. Suoraan kasvattajalta 0-10 e grammalta. Muutoin 15-20 euroa taitaa olla aika perushinta. Helsingissä kuulemma jopa 20-30 e.

      6. Saan itse pilveä koska vain, nimittäin olenhan kasvattanut sitä jo kun aloitin koko homman.. Pilveä löytyy suht helposti jos kaveritkin polttavat. Kadulta ostettuna siihen saatetaan lisätä painoa nostattavaa paskaa, joka myös pilaa sen mainetta ja on yksi suuri syy miksi se olisi hyvä laillistaa. Ostin joskus pari kertaa tällaista pilveä. "Lakkabudia". Jotta sain karistettua jointin, jouduin raaputtamaan sen mustaa tuhkaa tiiliseinää vasten..

      Pilvi on ihan ok! On silläkin omat haittavaikutuksensa, mutta sen haitat ovat paljon pienempiä kuin monella sallitulla aineella, joita löydät jo ihan perus elintarviketuotteistakin.
      Sellainen ajattelutapa esimerkiksi että "pilvi laittoi minut tappamaan siskoni" tai "ajoin kolarin koska pössyttelin" ovat aika kaukaa haettua. Ihmisiä on erilaisia. Toimiessaan tyhmästi toinen syyttää toista ja toinen toista. Eli vika on käyttäjässä, ei pilvessä.

    • Tuoliltapudonnut

      LSD vitamiinit :DDD
      Mee töihi

    • KovaNisti

      haisee pekoni

    • elinanin

      Selkän kivun vuoksi haluaisin aloitetaan kannabis! mutta ei ole kokemuksia ja ei ole tiedot mista saa hakea lääkkeet, voisitko auttaa? kiitos!!! os [email protected]

      • ejeigj

        Lääkäristä saat kaikki tarvittavat lääkkeet ja jos kipu ei ala miedoilla hävitä niin on esimerkiksi olemassa panacod tai morfiini pohjaiset kipulääkkeet niin eiköhän ala kivut katoamaan.


      • Anonyymi
        ejeigj kirjoitti:

        Lääkäristä saat kaikki tarvittavat lääkkeet ja jos kipu ei ala miedoilla hävitä niin on esimerkiksi olemassa panacod tai morfiini pohjaiset kipulääkkeet niin eiköhän ala kivut katoamaan.

        Ei auta kipulääkkeet 15pros. Cbd öly kylläkin.aivan mahtavaa.


    • holisti44

      Olen käyttänyt pelkästään vahvimmasta päästä olevia lajikkeita lähes päivittäin x määrän aikaa. Aluksi se on hauskaa ja lievittää tuskaa, mutta ajastaa toivotut vaikutukset katoavat mitättömän pieniksi ja mieli alkaa halajamaan vahvempia/ toisia aineita ja sama tapahtuu taas ja sitä ei kukaan tajua ennen kuin on tullut huume riippuvaiseksi. Vaikka on henkisesti kuinka vahva ne aineet on oikeasti niin vahvoja että ne nujertaa ja tekee orjaksi ihan kenet tahansa myös alkoholi liikaa käytettynä. Itse lopetin huumeiden käytön yli vuosi sitten ja alkoholin joitain kuukausia sitten. Ja voin kertoa että elämä tuntuu taas elämisen arvoiselta, kevät keväältä ja kesä kesältä, Mutta ilman apua en olisi tähän mitenkään pystynyt. Jos alkoi mietityttämään niin ei muuta kuin ottamaan yhteyttä päihde huoltoon ja kertomaan kaiken yhtään kaunistelematta niin siitä se lähtee. Ja tosiaan alkoholi ja huume riippuvuus kestää koko loppu elämän. Jos jotain pitää käyttää niin käyttäkää mielummin alkoholia kohtuudella siis jos ei ole alkoholi riippuvuutta. Voimia ja jaksamista kaikille. Ja hyvät kesät ja toivottavasti selvää elämää.

    • ei-huumeille-ei-viinalle

      Jos sulla on aikomus kokeilla ja haet siihen rohkaisua, niin vaikka kuinka houkuttelee, niin jätä väliin. Kannabis ei ole niin vaaraton kuin nämä zombit sitä puolustelee. Äläkä huomioi vertailuja alkoholiin tai makkaraan. Ne on oma lukunsa terveydessä, eikä vaikuta millään lailla vähentävästi kannabiksen todellisiin haittoihin.

      Ennen kuin lähdet kokeilemaan, niin lue tämä:

      "Rans­kassa rekis­te­ri­tut­kimus (French Addic­tion­vi­gi­lance Net­work) osoitti kanna­biksen nuo­rilla ja keski-ikäi­sillä käyttä­jillä esiin­tyvän sydä­nin­fark­teja, rytmi­häi­riöitä ja aivo­hal­vauksia, jois­ta osa joh­ti kuo­lemaan.

      Vuo­sina 2006–2010 käyttä­jillä ilmoi­tettiin 35 sydän­sai­raus­ta­pausta; 20 tapauk­sista oli akuut­teja koro­naa­rioi­reyh­tymiä, 18 jou­tui sairaa­la­hoitoon ja 8 me­nehtyi.

      Vas­taavia yksit­täis­ta­pauksia on rapor­toitu aikai­sem­minkin ja syyk­si ar­vellaan kanna­biksen aiheut­tamaa sepel­val­ti­mo­suonten supis­tu­mista. Artik­keliin liitty­vässä pääkir­joi­tuk­sessa keho­tetaan ilmoit­tamaan haitta­vai­ku­tukset ja seu­raamaan sydä­noi­reita poti­lailla, jot­ka saa­vat sairau­tensa hoi­doksi kanna­bis­val­mis­teita."

      Lähteet:
      Meds­cape (25.4.2014) http://www.medscape.com/
      Jour­nal of the Ame­rican Heart Asso­ciation http://jaha.ahajournals.org/content/3/2/e000638.short

      • opettajako

        Valitettavasti olet tietämätön pelle. Opiskele niin saatat jopa viisastua.


      • Jakopos

        Montako sydänkohtausta kokonaisuudessaan oli Ranskassa noiden neljän vuoden aikana?


      • ei-huumeille-ei-viinalle
        Jakopos kirjoitti:

        Montako sydänkohtausta kokonaisuudessaan oli Ranskassa noiden neljän vuoden aikana?

        Et ymmärtänyt ollenkaan asian ydistä. Käytätkö aivojasi sumentavia aineita, kuten kannabis? Pointti (ratakiskoa tulossa) on, että sydänkohtauksia ON aiheutunut kannabiksesta. Entä kuinka moni kannabiksen aiheuttama kuolema jää selvittämättä koko maailmassa?


      • ei-huumeille-ei-viinalle
        opettajako kirjoitti:

        Valitettavasti olet tietämätön pelle. Opiskele niin saatat jopa viisastua.

        Ei vittu ole mahdollista!!! XD Olet kyllä vatipäiden ehdotonta valioluokkaa. Justhan mä tuossa postauksessa sitä oppia tarjosinkin. Faktaa! Ymmärrätkö mitä sana "fakta" tarkoittaa? Opiskele niin saatat jopa viisastua... vaikkakaan tuollainen vempula tuskin tuosta kehittyy XD


      • 54700

        Valeuutinen ja provokaatio.

        Et ole tässä maalmassa ja tietämyksesi kansakoulu tasoa.

        Ota selvää faktoista ennen kuin latelet omia totuuksiasi.

        Voi alhaista tilaa.


    • järjenääni

      Kannabis ei tee kenestäkään typerää tai laiskaa, mutta haittavaikutukset (omassa tapauksessa muisti) välillä masentavat, eteenkin kun eteen tulee tilanne missä todella huomaa kuinka huonoon kuntoon se on mennyt. Olen polttanut viitisen vuotta välillä päivittäin, välillä viikoittain, välillä kuukausittain. Mutta muuten koen olevani onnellinen ja teen työtä mistä tykkään. Välillä pohdin lopettamista, ja uskon että se päivä tulee kun tilalle tulee niin paljon meininkiä että on pakko (esim oma lapsi) Viinaa en suosittele kenellekkään. Siitä tulee todella paha olo ! :D

      • tietäjä

        Älä naurata,sunlaine lusmu missään töissä ole.Haiseva rasvaletti polttelee kannabista hikisessä kämpässään perse hiessä ja hihittelee typeryyksilleen.Runkkunarkki kaivelee persettään ja haistelee sormiaan kiimoissaan.


    • qwer996

      Yks pilvenpolttajapariskunta oli aina sanonut pojalleen että poltellaan mutta alkoholimyrkkyyn et koske! Kun poika täytti 18, hän juhlisti sitä muutaman ystävänsä kanssa. Hän joi ensimmäisen kerran elämässään yhden oluen. Vanhemmat huomas sen ja tulistuivat. He veivät pojan mökilleen ja ripusti alastoman pojan kattoon roikkumaan käsistä. Vanhemmat poltti hatsit ja sitten alkoi huutaminen että poika perkele koskit alkoholimyrkkyyn! Sitten ne alkoi ruoskimaan poikaa, samalla hihitteli. Välillä poltti taas pilveä ja sitten ruoskinta jatkui. Pojalta alkoi tippumaan lihat luiden päältä, munatkin tipahti lattialle jolloin vanhemmat sai hyvät hihitykset. Loppujen lopuksi suolet plösähti lattialle ja oli aika polttaa paukut. Alkoholimyrkyn takia taas kuolema.

    • Tyhmentääselvästi

      En käytä, kun olen tuttavista huomannut, että huumeet tyhmentää ja muuttaa persoonallisuuden. Ihminen taantuu. Sama tapahtuu kalja, viina hommissa...
      Kovin paljoa ei ihminen kestä lääkkeitään....

      • Faane

        Älähän viitsi valehdella. Kannabis ei ainakaan muuta persoonaa tai tyhmennä. Alkoholi kyllä tyhmentää, koska tuhoaa aivoja.


    • Anonyymi

      tuha täälä jotain ruohoa syytellä ongwlmista eiköhän se ole omien korvien välissä ongelma. itse noin 10 vuott SATUNNAISESTI POLTTANU JA PITKIÄKIN AIKAVÄLIÄ POLTTAMATTA KUIN TÄLLÄKIN HETKELLÄ USEAMPI KUUKAUSI VAIKKA SAANNISSA EI ONGELMIA MUTTA OTAN KUN ON FIILIS. LSD.TÄ TEKISI MIELI MISTÄ EN SAA KUN EI MITÄÄN KONTAKTEJA.

    • Anonyymi

      En nyt noihin muihin jaksa vastata muutaku siihen hintaan eli suomes ainaki Turus on täl hetkel aivan hemmetin korkea hinta porukka myy 20e/1g ja voin sanoa että kyl vituttaa ja muuten ei kannata ostaa valmiiks rullattuja tai grindattuja jos on kokematon kun aloitin nii kusetettiin mult about 25e tiedän ettei se oo paljo mut en siit ilahtunukkaa joten kokemattomille ostakaa nugetteina nii ainaki tietää onko oikeeta

    • Anonyymi

      Onko jotain linkkiä nettisivustoon missä myytäisiin?

    • Anonyymi

      aik lefase näköst budii äijäl kyl. arabikumiki natsaa paremmi ja mikä vitun räppiriimivihko sul on siin väsärinä hä? pitäskö jäbän otta enemmä päälinuppui polttoo eikä jotai faki alaoksaa. vitu amatöörit tääl bleidaa jotai budikingpingei eikä oo nähny ikin ehtaa nuppuu ees vittu. tu joskus malminkartanoo ni krymppaan sulle priimapaukut oikeest mul ois hindu master kush elitnes priimus kukintoo tossa. salee jäbä dallaa jossai punavuores vitu räkis amatööri hipster porukois ja pelaa jotai lautapelei ja hiisailee vittu tuu tänne polttaa ni blaffaan sut spegelin alle kryyppaat siel koko yö. näytän mite oikeesti blaffataa oikeest ku blaffataaa vittu :D eikä mitään tollast shoobaa bungaisin tollasesta for real jäbä euron ja ihan vaan sen takii et ois nii vitu kuivaa ettei pystyis mistää muualt shoppaa

    • Kannabiksen kukintoa.
      Vuosia.
      Nopeasti poltettuna ja hitaasti syötynä, selkeyttää ajatuksia mutta pidemmän päälle hiukan puuduttaa.
      Yhdessä alkoholin kanssa tulee kyllä pahoinvointia reilummissa määrin nautittuna.
      Kadulta saa 20€ per gramma hintaan.... Kysyvälle vastataan ja kolkuttavalle avataan 👍

    • Anonyymi

      Kannabismaailmassa on monenlaisia ilmiöitä.
      Kannabista voidaan antaa rangaistavuus alaikärajan (alle 15) täyttäneille säilytykseen.
      Kannabis voi vaikuttaa nuorenkin henkilön statukseen tulevaisuudessa ja saada aikaan vaikeita tilanteita.
      Samoin nuorille ja lapsille voidaan määrittää kiintiö, joka tulee myydä.
      Kannabismaailmassa voi olla vääristynyttä seksuaalisuutta (ainemaailma vs. nuori tai lapsi).
      Velkasuhteita muodostuu kannabismaailmassakin helposti. Ja niiden korot ovat kovemmat kuin pikalainalla.
      Voidaan määrittää, että käytetyn aineen vastapainoksi/maksuksi tulee säilyttää jotain toista ainetta.
      Kotikasvatuksesta voi tulla vesivahinkoja, vaarallisia sähkökytkentöjä ja hajuhaittoja.
      Kannabistalous saattaa vetää puoleensa kulkijoita.
      Kannabismaailma ei ole kaikin osin purppuran punaa ja ruusunvihreää.
      Näihin ja moniin muihin kannabismaailman ongelmiin ei kannabiksen laillistaminen tuo minkäänlaisia muutoksia. Uhrit ovat silti samat ja haittailmiöt ihmisten psykososiaalisiin kokemuksiin.
      Kokemusmaailmana kannabis edustaa ns. intialaistyyppistä pahuutta. Se on mitäänsanomaton, ikään kuin vihreä sumuverho ihmisten silmien edessä. Josta ei oikein nauti, eikä inhoa sitä.
      Mitään merkitsemätön kokemus. Jota perustellaan silläkin, että joku voi käyttää kannabista hyödykseen lääkkeenä. Joka on yhtä tyhmä perustelu kuin se, että esim. etyylialkoholillakin on monia hyötykäyttöjä lääketieteellisesti ihmisten ja eläinten sisäisesti ja ulkoisesti käytettynä.
      Kysymys kuitenkin kuuluu, olisiko ihmisillä oikeus käyttää kannabista huumausaineena tai "viihteenä"?
      Tämä tulisi ehkä olla mahdollista sillä edellytyksellä, että kaikkien muidenkin nykyisin huumausaineiksi määriteltyjen aineiden käyttö tulisi sallia. Ja niiden käyttöä lääkkeinä helpottaa, koska osa niistä on ihmisille haitattomampaa kuin lääketeollisuuden niiden sijaan tarjoamat korvikkeet, joilla ei välttämättä päästä samoihin tuloksiin.
      Populaarikulttuuri ja media luo mielikuvia ja yksi niistä on menestyksekäs päihdemaailman operaattori ja toinen ns. nisti, joille kulloinkin luodaan glooriaa tai paheksuntaa, sen mukaan kuin tunteet ovat.
      Näin ei kuitenkaan tarvitsisi olla. Jos ihmisille esim. avattaisiin kannabismaailman todellisia haittoja ja avattaisiin ns. kannabisväen mielikuvatehtaan epärealistisia kuvia asiasta.
      Ja aloitettaisiin uudestaan, asioista oikean tietämyksen mukaisesti toimimaan siten, että erilaiset poliittisetkin ideologiat eivät vaikuttaisi farmakologisten, kansanterveydellisten ja terveeseen järjenkäyttöön perustuvien faktojen yli.
      Kyse on vain siitä miksi on huumausaineiksi määriteltyjä aineita? Mitkä haitat niistä ovat? Ja mitä hyödytään, jos asiat määritellään uudelleen?
      Nykyinen tilanne pitää vain erilaisten eturyhmien huhumyllyjä asioista esillä, jotka voivat edustaa hyvinkin pientä osaa asioiden kokonaiskentästä.
      Ja siinä kysymyksessä kannabiksellakin on rooli.

    • Anonyymi

      Todellinen kokemus ei merkkaa mitään. Mutta tuotteena se on mitä se on.
      Ei se välttämättä kuulu ihmiselämään. Siitä on todisteena se, että miljardit ihmiset läpi historian ovat kulkeneet ilman sitä.
      Lääkekäytöstä en tiedä. Mutta, jos sillä oikeasti voidaan auttaa jotakin, niin silloinhan se on hyvä asia.

    • Anonyymi

      Olisiko jossain lähellä Raisio ketään ketä myisi ykkösen?

    • Anonyymi

      Olisiko mahdollista saada tänään 2g turun saunalta?

    • Anonyymi

      Vanha ketju
      Se fiilis riippuu siitä millä fiiliksellä olet , masentuneelle ja kaksuuntasesta kärsivälle en suosittele.
      Itselle tulee aina letkeä olo. Toki riippuu lajikkeesta. Itse diggaan paljon blue dream lajikkeesta sen pitkätoimivuuden takia. Ja sit esim paranormal banana on hyvä mutta poltappa krapulassa NI huh huh.
      Jes eli hyvät olot siitä aina saa se ole siitä kiinni. Monesti yksikseen polttanut huomannut että pystyy hyvin syventyy ajatuksiin yms. Mut moni lajike myös tekee sen että jumittaa ja pahasti. Eli olet vähän liian tukossa yms. Jumittaminen on monella ketkä polttaa niin yleistä. Istutaan ringissä jokainen omissa ajatuksissaan yms välillä jos iskee ni naurulle ei tule loppua. Se on paha.
      Ja se jano voi helvetti että ihmistä voi janottaa pilvessä.

    • Anonyymi

      1 kannabista
      2 yli vuoden
      3 polttamalla heti, syömällä 1 tunti
      4 ei ole, paitsi kun poltin ja join känniin
      5 20 e/g
      6 saa helposti, ja en tidä ku en osta kadulta

    • Anonyymi

      1. marihuanaa
      2. vuoden ajan. vaihtelevasti 1-5 kertaa kuussa, ja välillä on parin kuukauden aikavälit.
      3. aikalailla heti polttamisen jälkeen tai polttaessa. Tulee rauhallinen ja rento olo, kaikki naurattaa, sosiaaliset estot vähenevät jonkin verran, tulee silleen uusia ajatuksia/ajattelee asioita tosi loogisesti ja nopeasti. Annoksesta riippuen 1-4 tuntia kestää vaikutus, jonka jälkeen se alkaa hiipua pois.
      4. Jos on ollut usean kuukauden tauko polttelusta, saatan aliarvioida tilanteen ja ottaa ihan liikaa. Tällöin mulla on paristi tullut pahoinvointia ja oksennellut kans. Myös kannattaa oikeesti olla ihan rauhallisessa ja varmasti turvallisessa paikassa ilman huolia että jotain voi tapahtua, sillä muuten kokemus voi olla tosi ahdistavaa. Itse oon saanut kahdesti psykoosin kaltaisen tilan, kaikki oli epätodellista ja ahdistavaa, löysin välillä itseni yhtäkkiä maasta istumasta/makaamasta huoneessa johon en muista tulleeni. Sitä on hankala selittää.
      5. yleensä 20€ gramma
      6. on tosi helposti saatavilla, eikä tarvii kauaa etsiä henkilöä jolta sais settiä, jos oikeesti yrittää.

    • Anonyymi

      1. gugua ja lefaa. harvoin häshhäsh ,leivoin ja tein cacao mutta yleensä poltin
      2. n.5v päivittäin muuan jopo
      3. polttamalla äkkiä, musa tuntuu hyvältä, luonto näyttää kauniimmalta yms. par tuntii
      4. ei kertaakaan vaikka kuinka veti, kokeneempikin gaiffari ihmetteli
      5. minä sain kaverilta todella kaveri hintaan.
      6. varmaan saa vaikka täällä lapin perämettissä asustelen aina joku tuntee jonkun jne.
      7. lopetin seinään pari kk sitten, en polttanu sitä ennen ees tupakkaa enkä nytkään, nuuska joskus
      8. minulla ei ollut vaikea lopettaa ei minkäänlaisia väpinöitä, ihme juttu varmaan jossain mukavassa paikassa polttelen vaikka kerran vuodessa, älkää alkako liian nuorena aivot kehittyy ainaki 22v, minä ite raavas aikamies. tällainen on minun kokemus kanapitsasta.

    • Anonyymi

      ja tuohon edelliseen nyt joudun käyttämään kipulääkkeitä paljon enemmän polttovuosien aikaa käytin tramalia 100-300 mg d ja nyt lääkäri vetas kunnon värisuoran gabapentiiniä 2700mg d, noritren 150mg d, tramal depot 150mg d tramal nopea 3x50mg d ja yllärinä pohjalla norspan 20 mg ja tk lääkäri määräs, olis suositellu gaban tilalle lyricaa en uskaltanu ottaa, onhan sitä tuossaki taidan käyttää tramalit ja bubbelin eri aikaa taitaa mennä muuten melko hukkaan, ainaki jos ottaa tarrasta muuten kaikki tehot irti joo ja kaikille on vuoden respa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe