Ei vittu jaksa ENÄÄ!!

Saatana!

Vittu mä en jaksa enää tätä nykyistä maailmanmenoa!

Perkele kohta alkaa koulu ja pääsen taas kuuntelemaan, ku kaikki muut kertoo millainen biletys-party-biitsi-kesäloma niillä oli, SILLÄ VÄLIN KU MÄ OLEN OLLU KOTONA VITTU NELJÄN SEINÄN SISÄSSÄ, ainoa muistamisen arvoinen asia oli ripari, mutta siinäpä se! Ei ole yhtään kivaa kuunnella sellastaäsittämätöntä paskaa!

Olen vittu 15v poika, eikä mulla ole teini-iästä yhtään hyvää muistoa, en jaksa enää tätä käsittämätöntä paskaa! On mulla koulussa niitä kavereita, joiden kanssa olla välitunnit ja ruokatunnit, mutta kun minä pääsen kotiin, niin olen siellä vittu sisällä seuraavaan aamuun asti. JA VIIKONLOPUT, helvetti niistä en kehtaa puhuakkaan!! Ei ole kiva katsoa sivusta, ku muut elää elämäänsä täysillä ja miten haluaa, samalla ku mä vaan junnaan paikoillani, enkä etene mihinkään.

Tän vuoden jälkeen pitäis aloittaa lukiokin, mutta mun itsetunto on niin perseellään, etten jaksa enää opiskellakkaan ja mun numerot huononee, joten joudun ilmeisesti niiden vitun ärsyttävien bilettäjien keskelle amikseen sinä omituisena friikkinä, joka ei koskaan puhu mitään. VITTU MÄ EN JAKSA ELÄÄ ENÄÄ TÄTÄ ELÄMÄÄ HYLKIÖNÄ!!! No ei sen puoleen, vaikka mä lukioon pääsisinki, niin mun itsetunto on jo niin palasina, etten kuitenkaan saisi kavereita sieltäkään, joten ihan samahan se on, että onko hylkiö amiksessa, vai jossain muualla...

Vittu mä vielä vuosi sitten elättelin haaveita siitä, että yliopiston jälkeen hankkis vaimon, talon, auton, työpaikan ja ehkä pari lastakin, mutta eihän näin paskalla tyypillä tule edes tilaisuutta tavata yhtään tyttöä...
Enkä mä osaa edes sitä "small talkkia", jolla tehdä hyvä vaikutus muihin, eihän kukaan voi olla kiinnostunut siitä nurkassa istuvasta isosta rumasta hiljaisesta mulkoilijasta...
Mä olin silloin ihan varma, että tää paska loppuu joskus, mutta nyt olen huomannut, että mun polku johtaa väkisinkin johonkin rappio-alkoholistin elämään, tai itsemurhaan, tai paskaan duuniin, jolloin asun vieläkin vanhempieni luona, EN MÄ VITTU VOI ITSENÄISTYÄKKÄÄN, KOSKA MULLA EI OLE YHTÄÄN KAVERIA!!!

Vai pitäisköhän muuttaa erakoksi jonnekkin lapin erämaihin ja elää siellä vittu jossaki pikku mökissä yksin, ei ainakaan tarttis välittää mitö muut ajattelee musta, tai muiden mielipiteistä, koska jos kukaan ei tiedä minusta, niin ei silloin voi mitään pahaakaan ajatella...

Ja vielä, jos joku vaivautui lukemaan tän narsistisen viestini ja vaivautuu vielä vastaamaan siihen, niin pliis, älkää ehdottako mitään harrastuksen hankkimista, tai käyntejä joissakin nuorten tiloissa, mä olen kokeillu molempia, eikä kummastakaan tullut muuta, ku ahdistavampi ja turhautuneempi olo...

LOPPU!

45

5119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viimeinkin ystävien kans

      Lukio ja yleensä yöä-asteen jälkeinen aika oli se suuri vedenjakaja elämässäni.

      Mä en voi antaa mitään suurta oikotietä ystävien kanssa olemiseen.
      Pienestä kaikki lähtee.

      Small talk kehittyy.
      Se ei ole automaattinen asia kuin joillakin savolaisilla ja ei heilläkään jokaisella.

      Haluisitko lähtee johonkin nuorten tapahtumaan kun koulut alkaa?
      EI siis minun kanssani vaan ihan itse.
      Minä menin yksin nuorten raamikseen kauniaisissa kun lukion toka luokka alkoi.
      Löysin ystäviä ja opin puhumaan.
      Tietysti lukiossa olin jo alkanut viimeinkin avautua.

      Tekemällä oppii.
      BIleistä kertominen ei ole ihmisen seuraelämän taitojen mitta.
      Se on jotain aivan muuta.

      Tekemällä oppii vaikka köniin tuntuis tulevan aluks niin se on vaan just se opetus, jonka näkee kun katsoo myöhemmin.

      Onnea!

      By: Entinen syrjäänvetäytyvä, itsensä kieltävä, huonolla itsetunnolla varustettu poika.

    • sulla on vaan

      "vähän" tuollaista ohi menevää teinix-angstia. Mut kandee sieltä lukiosta muutama kunnon kamu hankkia tai sitten vietät koko karun loppuelämäs suomi24 yksinäisyys palstalla!

      • ........................

        "tai sitten vietät koko karun loppuelämäs suomi24 yksinäisyys palstalla"

        -Toi kyllä piristi mun päiv... siis aamuyötä melko mukavasti, kiitti rohkaisusta...


    • Paitsi et oon tyttö.

      Ei eroo mun elämästä. Herää, istu, nuku, herää,istu,nuku, herää, istu , nuku , herää, istu, nuku

      • Anonyymi

        vitun L moment


    • 17v.

      Lukiossa sä varmasti tapaat uusia ihmisiä. Sanoit, että jos ei tiedä tyypistä niin ei voi ajatela pahaa. Se on just noin. Uusilla typeillä kenet tapaat ei ole ennakkoluuloja sua kohtaan.

      Mullakaan ei oo teini-iästä yhtään hyvää muistoa, en tiedä onko kellään tässä vaiheessa. Ennen masensi kun ei ollut kavereita, nyt masentaa kun kaverisuhteet on "perseellään".

      Mustakin tuntu vähän tolta kaks vuotta sitten, tosin ei ollu kavereita joiden kanssa olla koulussa. Mä katoin niitä pellejä sivusta ja tajusin tavallaan, että jos noi ei mua hyväksy niin so what. Löysin itsetuntoni uudestaan.

      Lukioon jos pääset niin huomaat miten porukka aikuistuu. Myös sinä itse. Jos voit alottaa puhtaalta pöydältä niin hyvä. Esim. alat hengaamaan eri porukassa kun koulu vaihtuu vuoden päästä. Sellasten kenellä ei oo ennakkoluuloja.

      t: samankaltaisesta tilanteesta noussut 17v. poika

    • !

      ah, kuulostaa niin tutulta. Paitsi et mulla toi pahin angsti meni ohi.
      Tunnen itteni vielki nolifeks, rumaks, läskiks, ja kaikkee muuta kivaa. Mut en enää nii usein, se painottuu lähinnä öille.

      Ei siihen oo mitää parannuskeinoo, itsetunto rakentuu sit uudelleen, pala palalta.
      Ja tiedän ton tunteen, harrastuksista ei aina oo apua. Mulla ainakin oli aika paska ryhmä ku alotin uuden harrastuksen, etten jaksanu kauaa siel.

      Mutjoo, asenteen muuttaminen vois kumminki auttaa asiaa, tollane paskapuhe et sä et voi itsenäistyä koska sulla ei oo kavereita, mitäs kettua seki on olevinaan? Itsenäistyminen, meinaa sitä, että sä pärjäät itekses, et tarvii joka asiaan äidin tai kaverin tukea. Yksin sitä itsenäistytään, ei porukassa.

      Ja btw, ei ne numerot laske itsetunnon takia. Siihen tarvitaan vaan oikee asenne ja kärsivällisyys. Pessimismi ei auta kyllä missään tapauksessa.

      Jatkoja,

      myösviistoistavuotiasangstipaskatyttö.

      • parannuskeinoja

        mutta te ette vain tiedä niitä.

        Sosiaalinen kyvykkyys, kuten ihan mikä tahansa muukin kyky, on harjoiteltavissa.

        Ihan samalla tavalla kuin maailman vahvin mies on aloittanut harrastuksensa, aloitetaan pienistä haasteista joita on paljon kerralla ja joka kehittää kestävyyttä. Sitten otetaan mukaan suurempia haasteita joka kehittää voimaa kestää epäonnistumisia ja pahaa oloa. Tuota vuorotellaan kunnes aletaan saamaan hyvä itsetunto joka ei murene kun joku vähän katsoo väärin.

        Tottakai se vaatii tietoa siitä miten aloittaa.

        Tärkeintä on aloittaa sanattomasta ensivaikutelmasta. Eli hymy ja silmiin katsominen. Tuota tulee toistaa aina koska lopulta ihmiset alkavat hymyillä takaisin eikä kaikki näytäkään niin paskalta ja vittuuntuneelta.

        Sen jälkeen lisätään puheita jotka liittyvät johonkin aiheeseen. Näitä voi olla työ, harrastukset tai sitten politiikka, päivän sää tai jokin muu yleismaailmallinen aihe. Ihmisen keskusteluun kommentoidaan ystävällisellä ja hyväksyvällä asenteella, mutta alkuun ei ole mikään pakko jäädä keskustelemaan jos itseluottamus ei tunnu riittävän. Siinä vaiheessa kun joku kysyy sinulta jotakin tai kommentoi sinun puheeseesi, niin sinä olet saavuttanut sen että voit alkaa etsimään täysin tuntemattomista ihmisistä uusia ystäviä.

        Se että sinä kommentoit jostakin sivusta hyväksyvällä ja ystävällisellä asenteella, hymyllä päällystettynä osoittaa muille sen että sinä olet itsenäinen ja ystävällinen ihminen, etkä mikään pelottava nurkassa kyhjöttävä psykopaattinen mörkö.

        Tuota voi auttaa siten että käy ostamassa itselleen hyvin istuvia ja suhteellisen muodikkaita, mutta mahdollisimman ajattomia vaatteita jotka näyttävät oikeasti joltakin sinun ylläsi. Siihen auttaa myös se että alkaa syömään hyvin ja liikkumaan. Mikään ei näytä niin möröltä kuin henkilö joka heikkojen vatsalihasten vuoksi istuu kyyryssä ja katsoo alta kulmien, hiusten roikkuessa elottomina ja ihon näyttäessä harmaalta. Vähäinenkin liikunta auttaa siihen, erityisesti kävely ja vatsalihasliikkeet, samoin kuin hedelmien lisääminen ruokavalioon. Sinun ei tarvitse olla varsinainen kuntoilija voidaksesi näyttää terveeltä ja hyvinvoivalta!


      • asdasdasdsss
        parannuskeinoja kirjoitti:

        mutta te ette vain tiedä niitä.

        Sosiaalinen kyvykkyys, kuten ihan mikä tahansa muukin kyky, on harjoiteltavissa.

        Ihan samalla tavalla kuin maailman vahvin mies on aloittanut harrastuksensa, aloitetaan pienistä haasteista joita on paljon kerralla ja joka kehittää kestävyyttä. Sitten otetaan mukaan suurempia haasteita joka kehittää voimaa kestää epäonnistumisia ja pahaa oloa. Tuota vuorotellaan kunnes aletaan saamaan hyvä itsetunto joka ei murene kun joku vähän katsoo väärin.

        Tottakai se vaatii tietoa siitä miten aloittaa.

        Tärkeintä on aloittaa sanattomasta ensivaikutelmasta. Eli hymy ja silmiin katsominen. Tuota tulee toistaa aina koska lopulta ihmiset alkavat hymyillä takaisin eikä kaikki näytäkään niin paskalta ja vittuuntuneelta.

        Sen jälkeen lisätään puheita jotka liittyvät johonkin aiheeseen. Näitä voi olla työ, harrastukset tai sitten politiikka, päivän sää tai jokin muu yleismaailmallinen aihe. Ihmisen keskusteluun kommentoidaan ystävällisellä ja hyväksyvällä asenteella, mutta alkuun ei ole mikään pakko jäädä keskustelemaan jos itseluottamus ei tunnu riittävän. Siinä vaiheessa kun joku kysyy sinulta jotakin tai kommentoi sinun puheeseesi, niin sinä olet saavuttanut sen että voit alkaa etsimään täysin tuntemattomista ihmisistä uusia ystäviä.

        Se että sinä kommentoit jostakin sivusta hyväksyvällä ja ystävällisellä asenteella, hymyllä päällystettynä osoittaa muille sen että sinä olet itsenäinen ja ystävällinen ihminen, etkä mikään pelottava nurkassa kyhjöttävä psykopaattinen mörkö.

        Tuota voi auttaa siten että käy ostamassa itselleen hyvin istuvia ja suhteellisen muodikkaita, mutta mahdollisimman ajattomia vaatteita jotka näyttävät oikeasti joltakin sinun ylläsi. Siihen auttaa myös se että alkaa syömään hyvin ja liikkumaan. Mikään ei näytä niin möröltä kuin henkilö joka heikkojen vatsalihasten vuoksi istuu kyyryssä ja katsoo alta kulmien, hiusten roikkuessa elottomina ja ihon näyttäessä harmaalta. Vähäinenkin liikunta auttaa siihen, erityisesti kävely ja vatsalihasliikkeet, samoin kuin hedelmien lisääminen ruokavalioon. Sinun ei tarvitse olla varsinainen kuntoilija voidaksesi näyttää terveeltä ja hyvinvoivalta!

        "Sosiaalinen kyvykkyys, kuten ihan mikä tahansa muukin kyky, on harjoiteltavissa."

        Tahon oppii ampumaa silmistä pewpewBBQ lazereitaaaa :c mtn saan sellasen kyvyn. MITEN HARJOTTELEN TOLLASTA KERRRO MULLEE!! KERRO!

        Sano miten vittu voin oppii kestämää kaikkeeee öööööö limsaa peräsuoles ja sillai?


      • itsesi vitun
        asdasdasdsss kirjoitti:

        "Sosiaalinen kyvykkyys, kuten ihan mikä tahansa muukin kyky, on harjoiteltavissa."

        Tahon oppii ampumaa silmistä pewpewBBQ lazereitaaaa :c mtn saan sellasen kyvyn. MITEN HARJOTTELEN TOLLASTA KERRRO MULLEE!! KERRO!

        Sano miten vittu voin oppii kestämää kaikkeeee öööööö limsaa peräsuoles ja sillai?

        ruma hintti!


    • Kokemusta on

      En haluaisi sanoa että olet säälittävä, mutta olet todella säälittävä. Kaikki nuo luotteloimasi 'haitat' eivät ole välttämättömiä elämälle. Katsot ainoastaan elämäsi huonoja puolia. Mikset vaihteeksi katsoisi hyviä puolia? Nykyisellä elämäntavallassi sinulla on paljon aikaa (ainakin oletan niin) vaikkapa opiskella. Opiskelusta ei ole koskaan mitään haittaa, päinvastoin, mitä enemmän opiskelet sen parempi.

      Katso 10 vuotta tulevaisuuteen: olet opiskellut kovasti ja olet hyvässä työssä. Sitten katso 10 menneisyyteen ja naurat sitä, että edes alunperin lähetit tämän viestin.

      Vain koska nykymedia ja yhteiskunta sanovat, että erakoituminen on paha asia ja naimisiin meno on "PAKKO TAI KUOLET- asia" ei sinun niitä tarvitse tehdä.

      Itse olin 15 vuota sitten sinun asemassasi, minulla ei ollut ystäviä, eikä nykyajan suosittua asiaa nimeltä ''elämää''. Haluatko tietää missä olen nyt? Olen ollut viimeiset 5 vuotta pääsuunnittelijana suuremman luokan yrityksessä Yhdysvalloissa. Miksi? Koska en tehnyt sitä virhettä minkä sinä olet juuri tekemässä ja koska päätin opiskella, sen sijasta että olisin käyttänyt puolet ajastani kavereiden kanssa tai yrittänyt rakentaa ihmissuhteita.

      Olen vieläkin niin sanottu erakko, enkä ole naimisissa, enkä edes yritä mennä naimisiin. Ihmissuhteet eivät ole, vaikka mitä kaikki väittäisivät, välttämättömiä elämälle. Toki, kun pääset töihin tarvitset niitä joka tapauksessa, mutta ei sinun tarvitse viettää 24 tuntia vuorokaudesta ihmissuhteiden rakentamiseen. Lukiot ja ammattioppilaitokset eivät varsinaisesti kouluta yhteistyötaitoja. Mutta kun pääset korkeakouluihin (en ole aivan varman yliopistoista) yhteistyötaitosi kasvavat halusit sitä tai et.

      Olet vasta 15 vuotias, sinulla on vielä monta vuotta elämää jäljellä, yritä nauttia siitä. Nauttiaksesi et tarvitse niitä asioita mitä muut tarvitsevat. Muista, tämä on sinun elämäsi, ei muiden ihmisten. Jos nyt teet sen surkean valinnan, kadut sitä vielä ja toivot, että olisit tehnyt toisin vuosia sitten.

      T: Kokemusta on

      • ........................

        Mitä sitten, vaikka olisit jenkeissä "suuren luokan suunnittelija", jos sulla ei ole elämässä muuta sisältöä, ku työ, niin sanoisin häpeilemättä, että sä olet epäonnistunut, jos kuvittelet noin.

        En tiedä, että onko kovin järkevää ruveta pilkkaamaan ja naureskelemaan, jos jonkun ainoa toive olis tavallinen elämä, enkä itse ainakaan huomannut, että missään olis lukenut, että "on pakko päästä naimisiin"... Mikäpä siinä, jos joku haluaa vaimon ja lapsia ja tavallisen työn, eikä mitään mahtavaa oravanpyörä-uraa... en näe siinä mitään väärää...


      • 17v.

        Ja oot sitten tosissas ylpee siitä, että oot erakko mutta hyvässä työssä? Saat varmaan siitä hyvän palkan ja se tuntuu hyvältä. Mä en ymmärrä tollasta ajattelutapaa, että työura vois korvata kaiken muun. Sun mielestä on siis virhe rakentaa ihmissuhteita ja olla kavereiden kanssa? Mua ei oikeesti vittuakaan kiinnostais olla sun kaltases "pääsuunnittelijan" poika. Musta tuntuu että sä oot vaan katkera, etkä kehtaa myöntää itelles että oot epäonnistunu. Onko jonkun elämän tavote tosiaan olla hyvässä työssä kaukana kotimaastaan? Olla se "Amerikan isosetä" jota kukaan ei ole suvustas koskaan tavannu?

        "Muista, tämä on sinun elämäsi, ei muiden ihmisten."
        Eli kuvittelet että ihmiset on toistensa kavereita ja ystäviä vain miellyttääkseen toisiaan. Ymmärsin tekstistäs, että oot about 30v. Eikö sustakin olis mukava jos olis vähintään joku jolle kertoo niistä työpäivistään siellä "suuremman luokan yrityksessä"?

        Sori nyt vaan, mutta mä pidän sua ton tekstin perustella luuserina ja sen lisäks en voi käsittää miks kannustat nuoria tekeen tollasen ratkasun. Jättää sosiaalinen elämä ja elää vain itselleen.

        Ootko koskaan ajatellu miltä kirkko näyttää sun hautajaisissa? Ketä sinne tulee?


      • oiuyuio

        Muista että elämässä on aina enemmän kuin työ.
        Aina.

        Ihminen on luotu tekemään työtä.
        Mutta myös tekemään muutakin.

        Muista kuka sinut loi ja miten toivottavasti kerran palaat Hänen luokse.

        Työtä kannattaa tehdä mutta myös elää.


      • ...

        Että ihmissuhteilla ei olis mitään väliä? Tottakai niillä on, varsinki nuorilla. Ihmissuhteet auttaa nuorta kehittymään henkisesti, rakentamaan itsetuntoa.

        Musta tuntuu, että harva haluaa tulla sun kaltaiseks erakoks, jolla ei muuta elämää ole kuin työ, joka ei rakasta.

        Kuules, sunki ois jo aika hankkia elämä, ihan oikea sellanen.


      • ei paha
        ... kirjoitti:

        Että ihmissuhteilla ei olis mitään väliä? Tottakai niillä on, varsinki nuorilla. Ihmissuhteet auttaa nuorta kehittymään henkisesti, rakentamaan itsetuntoa.

        Musta tuntuu, että harva haluaa tulla sun kaltaiseks erakoks, jolla ei muuta elämää ole kuin työ, joka ei rakasta.

        Kuules, sunki ois jo aika hankkia elämä, ihan oikea sellanen.

        No sitten sä saisit helposti tyttöystävän joka ajattelee vain jotain bemaria ja sun lompakon paksuutta.

        Tää nuoruus on itselleni aika raskasta aikaa myös. Isä vain haukkuu mua, äiti yrittää päättää jokaisesta mun asiasta. Jos yritän saada jotain tyttöä itselleni ja elää normaalia elämää, saada rakkautta. Niin ei sitä tyttöä kiinnosta.

        Oikeastaan mun harrastus on ainoa pelastus lepuuttaa aivojani, se saa unohtamaan kaverit, tytöt ja mun mulkku vanhempani hetkeksi.

        Mä en edes tiedä kuka mä olen, elelen vain päivää kerrallaan.


      • iskeä

        kätesi kakkaan. Arvostan sinussa sitä että olet opiskellut että pääset korkealle työelämässä.

        Mutta oletko koskaan ajatellut mitä sitten tapahtuu kun työelämä päättyy ja alkaa eläkeikä?

        Ellet ole nähnyt suomalaisia mainoksia siellä suuren veden takana, niin täällä pyöri hiljattain sellainen mainos jossa isä sanoi pojalle että säästä aikaa, eli tee työsi tehokkaammin. Poikahan säästi aikaa ja teki kaikki asiat tunnollisesti. Sitten kuva vaihtuu asuntoon jossa mies istuu vanhana ja yksinäisenä tuolissa ja miettii että "Mitä minä tällä kaikella ajalla nyt teen?"

        Ellet tienaa järkyttäviä summia rahaa vuosittain ja laita niitä säästöön eläkepäiviä varten, niin sinun eläkeiästäsi tulee tuolla menolla hyvin tylsä ja yksinäinen. Mitään maallista mammonaa et täältä mukaan saa, mutta muistot elävät ikuisesti ja aika ankeita on muistot jos ne kertovat pelkistä työpäivistä firmassa. Kokeile panostaa ihmissuhteisiin. Sinähän olet jo muut ulkoiset asiat tässä elämässä saavuttanut.


      • RepsKops

        Huvittavaa kun läheisriippuvaiset tulee itkemään sitä kun joku on pelanut korttinsa hyvin elämässään xD


    • saa uuden tilaisuuden!

      Itse olin samassa tilanteessa kuin sinä mutta lukiosta löysin sitten kavereita. No nyt lukion jälkeen olen tietysti taas yksin...Yksinäisenpi kuin koskaan. Varmaan menen kohta köyden jatkoksi mutta olen varma että sinulla kääntyy kaikki vielä hyvin!

      • lukio käyty myös

        Töistä löytää ystäviä.
        Samoin harrastuksista oli se sitten urheilua tai taidetta.

        Sitten on tapahtumia.

        Seurakunnat järjestävät myös paljon toimintaa kaikille.


    • Mikset mene mukaan bileisiin jos kiinnostaa? Mikset raahaa itseäsi ulos neljän seinän sisältä? EI niitä muistoja itsestään synny.

    • that'sit

      Tapaa kavereita tai mene mukaan bileisiin jos haluat. Vai haluatko? Vai syrjitäänkö sua? Okei. Et halunnut harrastuksia, mutta oma käsitys on se, että niistä voi saada kavereita. Tai ainakin itse kokeilen sitä.

      Koita saada peruskoulu päätökseen ja sit meet amikseen tai lukioon ja hommaat niitä frendejä ellet nyt kykene. :)

      Onnea, koita pärjätä. :--------) On mullakin hieman sama tilanne, mutta koitan itse järjestää itseni siitä pois kaikin keinoin ja jos ei toimi, niin sitten ei voi mitään. Mutta kyllä niitä frendejä aina saa jos vain haluaa. Itsestähän se on lopulta aika paljoltikin kiinni. :) Good luck!

      • kun nyt

        Kaikki saatanan sosiaaliset tyypit jotka luulee että kavereita saa aina JOS YRITTÄÄ NE EI TIIÄ MISTÄÄN MITÄÄN VCITTU.


      • oiuyyui
        kun nyt kirjoitti:

        Kaikki saatanan sosiaaliset tyypit jotka luulee että kavereita saa aina JOS YRITTÄÄ NE EI TIIÄ MISTÄÄN MITÄÄN VCITTU.

        En minäkään sosiaalinen ollut.
        Ainaa sanoin ei kun patisteltiin juttelee muille.
        Kun yritin niin löysin.

        Etsivä löytää edelleen.


    • Ymmärrän...

      Minun kokemukset ei ole samanlaisia, mutta tuntemukset kyllä.. Jos kiinnostaa jutella aiheesta, laita viestiä sähköpostiosoitteeseen [email protected].

      Ja haluaisin siis keskustella tuntemuksista, ja mahdollisesti olla avuksi jos osaan. En kuitenkaan halua ruveta täteilemään, eli pelko pois. :) Tsemppiä ja VOIMIA sinulle!

    • epäonnistujadsdsd

      Mulla on ihan sama juttu oon 17v poika mut ei jaksa enään kiinnostaa ihan sama mitä mulle tapahtuu en vaan jaksa enään välittää ku ei mun elämässä oo mitään minkä vuoksi voisi jaksaa, ja kaikki se paska lässytys että kyl ne asiat menee paremmaksi niin se on täyttä paskaa ne menee vaan huonommaksi joka päivä, ootan sitä päivää että kuolen niin ei tarvi enään miettiä tällästä paskaa, voin jo arvella että muutaman vuoden sisällä asun luultavasti kadulla mutta ei se mitään

    • vesture

      Itse en ole myöskään mitään bile-eläin ja nuorisotiloissa hengaaminen ei kuulu harrastuksiini. Kesän vietin itsekseni kotona. Huomaan samoja ongelmia mitä itsellänikin oli ja on edelleen. Opiskelen suuressa lukiossa missä on paljon ihmisiä, täälläkin olen enimmäkseen itsekseni. Et todellakaan ole ainut ongelmasi kanssa.

      Itsenäistymiseen ei tarvita kavereita. Itse koen itsenäistymiseksi sen, että omien asioiden hoitaminen onnistuu ilman vanhempien apua ja on valmis menemään omilleen. Itsenäistymään kerkeät vielä varmasti. :)

      Parantaaksesi oloasi kannattaa miettiä asioita mistä sinä nautit, löytää niistä voimaa. Itse löydän tätä musiikista ja lukemisesta. Ole rohkeasti oma itsesi! Joku varmasti vielä huomaa kuinka upea ihminen olet. Tsemppiä!

      Jos kaipaat jotain kenelle jutella, voit laittaa sähköpostia minulle. Autan mielelläni. :) elin-a(at)suomi24.fi

      • Saitte minut järkyttymää

        Kaikenlaiset läheisriippuvaiset haaveilijat tännekin kirjoittaa. Minä ainakin haluan panostaa enemmän kunnon työuraan kuin tyhmäilyyn ja kännämiseen ääliöiden massateinien kanssa. Miettikää nyt. Rahalla saa paljon. Sitten eläkeiässä näätte raatamisen tulokset. Voitte matkustella, tehdä ostoksia ja elää paremman ja terveemmän loppuelämän. Nämä läheisriippuvaiset "paremmat ihmiset" joiden mielestä pitää panostaa mielummin ihmissuhteisiin kuin työhön ovat niitä jotka sitten elävät loppuelämänsä pienellä eläkkeellä vanhainkodissa piikkinä lastensa ja lapsenlapsiensa lihassa. Ja tajuavat totuuden elämästä ainoina muistoinaan se että sai olla kavereiden kanssa kännäämässä, sen sijaan että olisi elänyt paremman elämän. Nämä haaveilijat ovat yhteiskunnan loisia. Kun me teemme työtä yhteiskunnan hyväksi ja varmistavat itselleen hyvän elämän. Sitten vielä haukutaan idiooteiksi. Tämä vituttaa. Haistakaa paska läheisriippuvaiset.


      • Että naurattaa...
        Saitte minut järkyttymää kirjoitti:

        Kaikenlaiset läheisriippuvaiset haaveilijat tännekin kirjoittaa. Minä ainakin haluan panostaa enemmän kunnon työuraan kuin tyhmäilyyn ja kännämiseen ääliöiden massateinien kanssa. Miettikää nyt. Rahalla saa paljon. Sitten eläkeiässä näätte raatamisen tulokset. Voitte matkustella, tehdä ostoksia ja elää paremman ja terveemmän loppuelämän. Nämä läheisriippuvaiset "paremmat ihmiset" joiden mielestä pitää panostaa mielummin ihmissuhteisiin kuin työhön ovat niitä jotka sitten elävät loppuelämänsä pienellä eläkkeellä vanhainkodissa piikkinä lastensa ja lapsenlapsiensa lihassa. Ja tajuavat totuuden elämästä ainoina muistoinaan se että sai olla kavereiden kanssa kännäämässä, sen sijaan että olisi elänyt paremman elämän. Nämä haaveilijat ovat yhteiskunnan loisia. Kun me teemme työtä yhteiskunnan hyväksi ja varmistavat itselleen hyvän elämän. Sitten vielä haukutaan idiooteiksi. Tämä vituttaa. Haistakaa paska läheisriippuvaiset.

        Onko se sitten mahtavaa olla vanhana seniilinä yksin isossa talossa kaiken sen rahan keskellä, kuollessa oman kusen ja paskan keskellä...?
        Enkä usko, että vaikka kuinka raataisit ja tekisit töitä, niin rikastuisit... Tuloilla ei rikastu. Sijoittamisella rikastuu. Enkä ymmärrä sitäkään, että minkä takia pitää elää vanhaksi, jos ei ole mitään mukavia muistoja? Saat vaan lisää aikaa muistella sitä, kuinka turha, paskamainen sun materialistinen elämäs on ollut... Ennemmin lyhyt ja mukava elämä, kuin pitkä ja säälittävä.

        Ja sinuna mä lopettaisin ton "MÄ PÄRJÄÄN YKSINKIN!!!"- tyylisen paskan... kaikki tietää, ettei sun yksin olos johdu siitä, tahdotko sä olla yksin. Se johtuu siitä, ettei kukaan huoli tuollaista ahdasmielistä kusipäätä kaverikseen...

        Ja tolla asenteella saat tulla olemaan yksin koko loppuelämäs.



        Ja määrittele vielä yksi asia: "Eikö sun mukaan köyhä, tai keskiluokkaan kuuluva tyyppi voi elää terveellisesti...?


      • ^^
        Että naurattaa... kirjoitti:

        Onko se sitten mahtavaa olla vanhana seniilinä yksin isossa talossa kaiken sen rahan keskellä, kuollessa oman kusen ja paskan keskellä...?
        Enkä usko, että vaikka kuinka raataisit ja tekisit töitä, niin rikastuisit... Tuloilla ei rikastu. Sijoittamisella rikastuu. Enkä ymmärrä sitäkään, että minkä takia pitää elää vanhaksi, jos ei ole mitään mukavia muistoja? Saat vaan lisää aikaa muistella sitä, kuinka turha, paskamainen sun materialistinen elämäs on ollut... Ennemmin lyhyt ja mukava elämä, kuin pitkä ja säälittävä.

        Ja sinuna mä lopettaisin ton "MÄ PÄRJÄÄN YKSINKIN!!!"- tyylisen paskan... kaikki tietää, ettei sun yksin olos johdu siitä, tahdotko sä olla yksin. Se johtuu siitä, ettei kukaan huoli tuollaista ahdasmielistä kusipäätä kaverikseen...

        Ja tolla asenteella saat tulla olemaan yksin koko loppuelämäs.



        Ja määrittele vielä yksi asia: "Eikö sun mukaan köyhä, tai keskiluokkaan kuuluva tyyppi voi elää terveellisesti...?

        Itseasiassa minulla on useampikin kaveri. Minä olenkin vasta lukiossa. Sen "materialistisen" elämän aloitan vasta työelämässä. Panostan kuitenkin enemmän opiskeluun kuin kavereihin. Kyllä kavereiden kanssa olemiseenkin jää silti aikaa.


      • ..............
        ^^ kirjoitti:

        Itseasiassa minulla on useampikin kaveri. Minä olenkin vasta lukiossa. Sen "materialistisen" elämän aloitan vasta työelämässä. Panostan kuitenkin enemmän opiskeluun kuin kavereihin. Kyllä kavereiden kanssa olemiseenkin jää silti aikaa.

        Joka taas tekee sinusta itseasiassa läheisriippuvaisen...


      • dallinger
        .............. kirjoitti:

        Joka taas tekee sinusta itseasiassa läheisriippuvaisen...

        mitä sä valitat?? mitä vittua sä valitat siitä kun muut kertoo jostain bileistä,se on niiden elämää. jos sua se vituttaa,niin mene ite mukaan ja tule kertomaan kouluun samal taval. ja hei,kavereita ei löydä kun ehtimällä. mulla ei ollu vuos sitten yhtään,kaikki jauho musta paskaa. sitten lähin kylille ja siel liittäydyin jonkun seuraan ja sitä kautta kavereita. ja jos et niin halua tehdä niin yläasteen jälkeen on hyvä muuttaa toiselle paikkakunnalle,siellä voit aloittaa puhtaalta pöydältä,kukaan ei sillon tiedä sun menneisyyttä eikä entistä mainetta,siellä vaan oot sosiaalisempi. kyllä se siiitä sit lähtee. :) ei ollu tarkotus loukata,mut jos joku vaivaa ja siitä valittaa,pitää olla valmis muuttamaan asiat.


      • !
        Saitte minut järkyttymää kirjoitti:

        Kaikenlaiset läheisriippuvaiset haaveilijat tännekin kirjoittaa. Minä ainakin haluan panostaa enemmän kunnon työuraan kuin tyhmäilyyn ja kännämiseen ääliöiden massateinien kanssa. Miettikää nyt. Rahalla saa paljon. Sitten eläkeiässä näätte raatamisen tulokset. Voitte matkustella, tehdä ostoksia ja elää paremman ja terveemmän loppuelämän. Nämä läheisriippuvaiset "paremmat ihmiset" joiden mielestä pitää panostaa mielummin ihmissuhteisiin kuin työhön ovat niitä jotka sitten elävät loppuelämänsä pienellä eläkkeellä vanhainkodissa piikkinä lastensa ja lapsenlapsiensa lihassa. Ja tajuavat totuuden elämästä ainoina muistoinaan se että sai olla kavereiden kanssa kännäämässä, sen sijaan että olisi elänyt paremman elämän. Nämä haaveilijat ovat yhteiskunnan loisia. Kun me teemme työtä yhteiskunnan hyväksi ja varmistavat itselleen hyvän elämän. Sitten vielä haukutaan idiooteiksi. Tämä vituttaa. Haistakaa paska läheisriippuvaiset.

        Elämän perusasioita.. Ihminen on luotu lisääntymään, ihminen on sosiaalinen laji.
        "Läheisriippuvuus" on osa elämää, ja sanon ettet oo normaali kun ajattelet olevas jotenki normaali.

        Miten massan mukana kulkeminen liittyy ihmissuhteisiin? Miksei ihminen saa rakastaa? Miksi ihminen joka rakastaa ja välittää kuuluu massaan? Ihan tosi, säälin ihmisiä jotka luulee, että massasta voi erottua noin tyhmillä keinoilla..
        Kapinointi vääristä asioista on perseestä.
        Ihminen on laumaeläin, ei mikään toimis jos kaikki ajattelis kuin sä.

        Onnea vaan sullekkin, mätäne yksin sitten eläkkeellä.
        Raha ei tuo kaikkea.


    • 1234332573

      jos olet tosi epätoivonen ni ala polttamaan tupakkaa sillä saat kavereita...

    • yeyeye

      Kuulostat ihan mukavalta. Ja kyllä se siitä, mene lukioon ja toteuta unelmas. Lukiossa on muutenkin kivempaa porukkaa.

    • vittu3

      HAHAHAHAAHA VITTU TULET TÄNNE RUNKUTTAA JA VALITTAA KUOLE VITTU POIS EI TOMMOSIA JAKSA!!! SAATANA MUNAN IMIJÄ !!!!!!! VITTU !! >:( VALITA MUUALLE SAATANA PERKELE !!!!!

    • a-j-a

      Tota, mä olin vastaavassa tilanteessa.

      Sit mä jouduin, tahdoin tai en muuttaa Ruotsiin. Ilman että osasin noin sanaakan sitä heidän kieltä. Tuli opittua se mut sit oli jo must tullu sellanen "finn jävel" ja asie ei tullu yhtään paremmaks siitä että sen ainoan tyypin joka ymmärsi suomea, hänen kavereista tuli mun kaverit. Ei siis oikeasti vittu yhtään mun tyyppistä porukkaa.

      En oo mikään nero mut koulus meni hyvin suomessa asuen vaikkaki tulin kiusatuks. Sit alko se viina rälläys just ennen ku muutin. Siitä tuli vaan vaikeuksia. Se jatku aika pitkästi myös ruotsis ja kun kaikilla oli kuva siitä että nuo suomalaisethan on kaikki alkoholisteja niin oli sit helppo vaan lähtee siihen junaan ja eläytyä johonkin sellaseen outoon persoonaan joka oli helppo hyväksyä itelleen. Se ongelma on vaan se että mä en vittu oo se tyyppi mitä suurin osa näistä ihmisistä luulee.

      Sanoisin sulle suoraan sen että älä vittu vaan luovuta. Jos solla on joku kiinnostus niin ei muuta ku jatkat. Maailma on aika iso ja avoimemmaks vaan muuttuu et kunhan osaa vähä englantia niin niitä kavereitakin löytyy uskomattomista paikoista ja jos lähet joskus reissuun niin kunhan et vaan eläydy siihen alkoholistin roolin joka on vielä vitun helpompi ulkomailla... Niin sitä löytyy hyvää sakkia.

      Tärkeintä on vissiin asenne, jos porukat nyt ei tykkää niin mitä siitä?

      Kunhan sul jotain mistä välität jotain joka tuntuu tärkeältä. Katkeruus kyllä turmii kaiken et siihen ei kannata jäädä kii.

      Täytyy kuitenki sanoo et kyl tää että osaa avautua vaikka sit nyt ihan vaan netissä on aika järkevää ja parempi valinta ku moni muu tie.

      Tee mikä tuntuu oikealta ja vaikka porukka on paskiaisia niin ei kannata sit heidän tasolle sortuu. Varsinki naiset kyl huomaa sen että ei oo ihan yhtä sekas kun muut.

      Valitettavasti suuri osa heistäl kyllä just tahtoo jonku sekopään.

      I Choose…

      to live by choice, not by chance;
      to make changes, not excuses;
      to be motivated, not manipulated;
      to be useful, not used;
      to excel, not to compete.
      I choose self-esteem, not self-pity.
      I choose to listen to my inner voice,
      Not the random opinion of others.

      Tällä on pari eri loppua mut täs on ainaki jotai järkee.

      I choose to do the things that you won't so I can continue to do the things that you can't...



      Kunhan on oikea asenne niin loppu juttu on aika helppoo... Miten sen sit hankkii kukin itelleen. Siihen ei varmaan löydy helppoo vastausta?

      Vai...

      Sisu



      Joo ja nyt huomasin että posti oli noin 7 vuotias...

      Olkoon...

    • Anonyymi

      No, nyt on mennyt yli 10 vuotta. Miten siis on asiat järjestynyt? Olis kiva tietää :)

    • Anonyymi

      hei itel iha sama meno. edes ripari ei ollut niin ihmeellinen ku tuijotin vaa puhelinta samalla kun muut piti hauskaa. vittu että vihaan elämääni.

    • Anonyymi

      Ai katos! On ollu muitaki samanlaisii paskija ku mä. Ei täs elämässä oo mitään vitun järkee vittu äijjä kertoo kaiken samana mitä mulla on elämä eli täyttä helvettiä vittu tätä paskaa oikeesti ny

    • Anonyymi

      Vittu meikä o viel kutosel ja mää oon vitu kyllästyny tähä kaikkeen pakkoruotsista enkkuun nii tää on vaa vitun paskaa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe