VMP!
Ei paljon muuta voi todeta Hahiniemen kännisekoilusta Meripäivien pääesiintyjänä. Laulujen sanat tuli jostain selkäytimestä, mutta biisit pelasti basistin ja rumpalin rankka työilta. He joutuivat jatkuvasti seurailemaan Paulin laulutahtia joka vaihteli vähän sinne sun tänne. Äijä oli silminnähden humalassa ja se näkyi naamastakin. Kaiken lisäksi Hanhiniemi poistui kesken encoren lavalata...
Ei tarvi enään toiste vaivautua ko. bändin keikalle. Taitaa noilla eväillä come-back jäädä aika lyhyeksi.
Meripäivä fiasko
4
2852
Vastaukset
- Musiikkihullu 1978
Kaisafestissäkin humalassa???
ihan samaan tapaan se poistui sielläkin encoren lopussa ja bändi jäi soittaan biisin loppuun.
Molemmilla keikolla Hanhiniemi hoiti laulut 100% nappiin&muisti sanat prikulleen ja soitti hienosti haitaria sekä huuliharppua. Saatto se pienissä eilen olla mutta kaatokännissä ei onnistu laulaminen saati soittaminen siihen malliin kuin esim. Meripäivillä. Lisäksi soittajien esittelyt sekä välispiikit onnistui siltä niin nienosti ja ne välispiikit oli niin nasevia ja hyviä, että en todellakaan usko Hanhiniemen olleen humalassa. Hieman etäinen ja outo toki oli jos vertaa Kaisaniemen keikkaan. Sen myös huomasin että välillä Hanhiniemi keskittyi ihan muihin juttuihin kuin itse biisin tai keikkaan eli kaateli kahvia mukiin jne. duunaili kaikkea muutakin siellä lavalla kuin esiintyi.
En vaan usko että humalassa olis ollut. Joku Mustajärven Pauli teki paljon keikkoja humalassa 200-2007 ja usein jopa aivan tolkuttomassa kunnossa ja ainakin hänen kohdallaan kävi niin, että homma meni lavalla kaatuiluksi, horjahteluksi ja huojumiseksi sekä sanojen hapuiluksi, muutteluksi, unohtamiseksi ja aivan tolkuttomaksi sekoiluksi.
Eli jos Hanhiniemi oli jotain ottanut niin kaatokänniin ei ainakaan ollut tullut.
Enempi siellä yleisö oli ihan sikahumalassa ja aivan pellit seis ja siis todella monet. Itse join muutaman oluen eli kolme koko illan klo 17.00-02.30 välisenä aikana ja söin kaksi kertaa joten eipä itse tullut ainakaan dokattua.- sdtyuy
sen sijaan kuulostaa siltä että Hanhiniemen ääni on väsynyt tai romuna tai että on tullut otettua ns. hikiset siivut ja ehkäpä useammatkin
http://www.youtube.com/watch?v=kYbCy2bSHzg - Paikalla ollut
sdtyuy kirjoitti:
sen sijaan kuulostaa siltä että Hanhiniemen ääni on väsynyt tai romuna tai että on tullut otettua ns. hikiset siivut ja ehkäpä useammatkin
http://www.youtube.com/watch?v=kYbCy2bSHzgKuulostaa todella hyvältä!
Niin kuin myös paikan päällä. - Jkl
Paikalla ollut kirjoitti:
Kuulostaa todella hyvältä!
Niin kuin myös paikan päällä.Tässähän kuuluu lähinnä yleisön laulu. Kannattaa mennä paikan päälle kuuntelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019