Meripäivä fiasko

viimeisellä keikalla

VMP!

Ei paljon muuta voi todeta Hahiniemen kännisekoilusta Meripäivien pääesiintyjänä. Laulujen sanat tuli jostain selkäytimestä, mutta biisit pelasti basistin ja rumpalin rankka työilta. He joutuivat jatkuvasti seurailemaan Paulin laulutahtia joka vaihteli vähän sinne sun tänne. Äijä oli silminnähden humalassa ja se näkyi naamastakin. Kaiken lisäksi Hanhiniemi poistui kesken encoren lavalata...


Ei tarvi enään toiste vaivautua ko. bändin keikalle. Taitaa noilla eväillä come-back jäädä aika lyhyeksi.

4

2544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Musiikkihullu 1978

      Kaisafestissäkin humalassa???

      ihan samaan tapaan se poistui sielläkin encoren lopussa ja bändi jäi soittaan biisin loppuun.

      Molemmilla keikolla Hanhiniemi hoiti laulut 100% nappiin&muisti sanat prikulleen ja soitti hienosti haitaria sekä huuliharppua. Saatto se pienissä eilen olla mutta kaatokännissä ei onnistu laulaminen saati soittaminen siihen malliin kuin esim. Meripäivillä. Lisäksi soittajien esittelyt sekä välispiikit onnistui siltä niin nienosti ja ne välispiikit oli niin nasevia ja hyviä, että en todellakaan usko Hanhiniemen olleen humalassa. Hieman etäinen ja outo toki oli jos vertaa Kaisaniemen keikkaan. Sen myös huomasin että välillä Hanhiniemi keskittyi ihan muihin juttuihin kuin itse biisin tai keikkaan eli kaateli kahvia mukiin jne. duunaili kaikkea muutakin siellä lavalla kuin esiintyi.

      En vaan usko että humalassa olis ollut. Joku Mustajärven Pauli teki paljon keikkoja humalassa 200-2007 ja usein jopa aivan tolkuttomassa kunnossa ja ainakin hänen kohdallaan kävi niin, että homma meni lavalla kaatuiluksi, horjahteluksi ja huojumiseksi sekä sanojen hapuiluksi, muutteluksi, unohtamiseksi ja aivan tolkuttomaksi sekoiluksi.

      Eli jos Hanhiniemi oli jotain ottanut niin kaatokänniin ei ainakaan ollut tullut.

      Enempi siellä yleisö oli ihan sikahumalassa ja aivan pellit seis ja siis todella monet. Itse join muutaman oluen eli kolme koko illan klo 17.00-02.30 välisenä aikana ja söin kaksi kertaa joten eipä itse tullut ainakaan dokattua.

      • sdtyuy

      • Paikalla ollut
        sdtyuy kirjoitti:

        sen sijaan kuulostaa siltä että Hanhiniemen ääni on väsynyt tai romuna tai että on tullut otettua ns. hikiset siivut ja ehkäpä useammatkin

        http://www.youtube.com/watch?v=kYbCy2bSHzg

        Kuulostaa todella hyvältä!

        Niin kuin myös paikan päällä.


      • Jkl
        Paikalla ollut kirjoitti:

        Kuulostaa todella hyvältä!

        Niin kuin myös paikan päällä.

        Tässähän kuuluu lähinnä yleisön laulu. Kannattaa mennä paikan päälle kuuntelemaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1651
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe