Mitäs mieltä, uusi kiinnostava

suhde..

..josta vois kehittyä jotain...Kuinka nopeasti menisitte itse sänkyyn????

54

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olis sopiva

• hähä

• kun...

se tuntuisi oikealta ja luontevalta. Jos haluan suhteesta kehittyvän jotain vakavampaa, en todellakaan kiirehdi.

• ölkkhhgj

"Jos haluan suhteesta kehittyvän jotain vakavampaa, en todellakaan kiirehdi."

Ei se suhteen mahdollisuuksiin ja onnistumiseen vaikuta, onko sänkyyn menty ennemmin tai myöhemmin.

Jos ylipäätään ei halua seksiä muiden kuin ihmisen kanssa, jonka jo tuntee, siinä on jotain järkeäkin. Jos taas harrastaa satunnaista seksiä tuntemattomien kanssa, ei ole mitään syytä olla harrastamatta seksiä nopeasti sellaisenkin kanssa, jonka kanssa toivoo vakavampaa suhdetta.

• voi...
        ölkkhhgj kirjoitti:

"Jos haluan suhteesta kehittyvän jotain vakavampaa, en todellakaan kiirehdi."

Ei se suhteen mahdollisuuksiin ja onnistumiseen vaikuta, onko sänkyyn menty ennemmin tai myöhemmin.

Jos ylipäätään ei halua seksiä muiden kuin ihmisen kanssa, jonka jo tuntee, siinä on jotain järkeäkin. Jos taas harrastaa satunnaista seksiä tuntemattomien kanssa, ei ole mitään syytä olla harrastamatta seksiä nopeasti sellaisenkin kanssa, jonka kanssa toivoo vakavampaa suhdetta.

pilata seksin. Mulle seksi on suhteessa todella tärkeä asia ja jos ensimmäinen yhteinen seksikokemus on huono ja lattea, se vaikuttaa suhteen kehittymiseen. Siksi haluan tutustua toiseen vähintään välttävästi ennen sänkyyn menemistä.

En harrasta satunnaista seksiä tuntemattomien kanssa.

• voi... kirjoitti:

pilata seksin. Mulle seksi on suhteessa todella tärkeä asia ja jos ensimmäinen yhteinen seksikokemus on huono ja lattea, se vaikuttaa suhteen kehittymiseen. Siksi haluan tutustua toiseen vähintään välttävästi ennen sänkyyn menemistä.

En harrasta satunnaista seksiä tuntemattomien kanssa.

Ei Tosimiestä nipottaja-ämmät kiinnosta.

• ölkkhhgj
        anzzy kirjoitti:

Sitäpaitsi, jos miestä jännittää niin, ettei se pysty mihinkään, se on ihan nössö ja sen joutaakin heivata. Jos naista jännittää, ni se voi vapaasti täristä ja jännittää lantionpoohjan lihaksia, ei se haittaa.

• vänksy
        ölkkhhgj kirjoitti:

Sitäpaitsi, jos miestä jännittää niin, ettei se pysty mihinkään, se on ihan nössö ja sen joutaakin heivata. Jos naista jännittää, ni se voi vapaasti täristä ja jännittää lantionpoohjan lihaksia, ei se haittaa.

nauttimaan seksistä jos mua jännittää. En pysty rentoutumaan, joten se tarkoittaa sitä, että orgasmista on ainakin ihan turha haaveilla sillä kerralla.

Jännitys vaan on sellainen, et jos siihen taipuvaisuutta on, niin ei siihen oikein auta muu, kuin jatkaa yrityksiä. Muutama eka kerta ainakin voi helposti jännittää uuden seksikumppanin kanssa.

• olet...
        anzzy kirjoitti:

kyllä harvinaisen vastenmielinen eläjä.

• ölkkhhgj
        vänksy kirjoitti:

nauttimaan seksistä jos mua jännittää. En pysty rentoutumaan, joten se tarkoittaa sitä, että orgasmista on ainakin ihan turha haaveilla sillä kerralla.

Jännitys vaan on sellainen, et jos siihen taipuvaisuutta on, niin ei siihen oikein auta muu, kuin jatkaa yrityksiä. Muutama eka kerta ainakin voi helposti jännittää uuden seksikumppanin kanssa.

sä ajattelit itseäs. No helpottuuko se keräämällä muutama kuukausi paineita siitä asiasta? Edessä se on joka tapauksessa.

• vänksy
        ölkkhhgj kirjoitti:

sä ajattelit itseäs. No helpottuuko se keräämällä muutama kuukausi paineita siitä asiasta? Edessä se on joka tapauksessa.

mies on fiksu ja ymmärtäväinen, niin sille voi sanoo et jännittää.. esim et on kauan aikaa viime kerrasta tai jotain. Se on ihan ok ja helpottaa hiukan tilannetta.

• ölkkhhgj
        vänksy kirjoitti:

mies on fiksu ja ymmärtäväinen, niin sille voi sanoo et jännittää.. esim et on kauan aikaa viime kerrasta tai jotain. Se on ihan ok ja helpottaa hiukan tilannetta.

että jännittää vaikka heti. Jos se on fiksu ja ymmärtäväinen niin sit se ymmärtää sen. Jos se ei oo, niin sit tuli sekin samantien ilmi.

• vänksy
        ölkkhhgj kirjoitti:

että jännittää vaikka heti. Jos se on fiksu ja ymmärtäväinen niin sit se ymmärtää sen. Jos se ei oo, niin sit tuli sekin samantien ilmi.

Sittenhän ois yksi murhe vähemmän. Mä oon silti jännittäjäluonne, niin keksisin kyllä tilalle heti monta muuta jännittämisen aihetta, vaikka oltaiskin jo pantu :D

• ölkkhhgj
        vänksy kirjoitti:

Sittenhän ois yksi murhe vähemmän. Mä oon silti jännittäjäluonne, niin keksisin kyllä tilalle heti monta muuta jännittämisen aihetta, vaikka oltaiskin jo pantu :D

käy. Se fiksu ja ymmärtäväinen mies antaa semmoiseen kokovartalohieronnan.

• vänksy
        ölkkhhgj kirjoitti:

käy. Se fiksu ja ymmärtäväinen mies antaa semmoiseen kokovartalohieronnan.

mies on kai vaan mielikuvituksen tuotetta. Vai onks tollasia muka oikeesti olemassa? :)

• ölkkhhgj
        vänksy kirjoitti:

mies on kai vaan mielikuvituksen tuotetta. Vai onks tollasia muka oikeesti olemassa? :)

Mutta meitä on vaikea löytää.

• olet... kirjoitti:

kyllä harvinaisen vastenmielinen eläjä.

amen

• ...
        anzzy kirjoitti:

amen

Kertoo sinusta aika paljon. Aikuinen mies(?) eikä yllä käytökseltään edes teinirunkkareiden tasolle.

• ... kirjoitti:

Kertoo sinusta aika paljon. Aikuinen mies(?) eikä yllä käytökseltään edes teinirunkkareiden tasolle.

.

• vsdwevd

Sitä nopeammin se saadaan alulle ja kehittymään.

• Ob.Server

kun vihreä valo vilkahtaa. Ei mitään kiirettä, mutta mitä sitä sitten jarruttelemaan.

• Sittenhän olisi sekin asia testattu. Seksi on niitä asioita, jotka eivät odottelulla parane.

• .

• treffeillä

ja siitä alkoi vuosikymmenien suhde, joten ole sinä ainakin varovainen, ettei ensimmäinen seksisuhde jää viimeiseksi. Eihän sitä kestä Erkkikään.

• vänksy

toista harhaan mitenkään lupailemalla jotain todella vilkasta seksielämää, kun sellaista tuskin olisi ainakaan ihan suhteen alussa tulossa. Ja jotenkin se, jos suostuu heti seksiin, antaa toiselle sen kuvan, että suostuu siihen jatkossakin ihan koska vaan. Vai??

Mä oon ainakin meinaan alussa aina aika haluton seksin suhteen, etenkin jos olisi vieras ihminen kyseessä. Mulla kun seksihalut kasvaa samaa tahtia vasta tunteiden syvenemisen kanssa. Ilman tunteita ei oo vielä seksihalujakaan. Miehen mieliks nyt tietty voisin (kai) suostua... joskus, mutta en nyt läheskään aina, kun se vaan sattuu haluamaan. Sit vasta on eri asia, kun mulla ois tunteita sitä miestä kohtaan.

Ei vaan, taitaa mennä liian vaikeeks eli kyl mun on parempi olla ihan yksin vaan, ettei kukaan joudu mun takia puutteessa elämään :D

• ,

• vänksy
        anzzy kirjoitti:

,

tuo uusi ja kiinnostava. Kyllä mun nyt jollain tasolla täytyy ihmistä tuntea, jotta se alkaa mua kiinnostaa. Ei mua kukaan vieras oo koskaan kiinnostanut. Miten voiskaan, kunnen siitä ihmisestä mitään tiedä. Pelkkä miehen ulkonäkö kun ei saa mussa vielä mitään kiinnostusta heräämään. (ainakaan romanttisessa mielessä)
        Ne on aina sisäisiä piirteitä miehessä, joista kiinnostun ja niitähän tulee ilmi vasta kun ollaan jo jonkin aikaa tunnettu.

• öskh

"Ja jotenkin se, jos suostuu heti seksiin, antaa toiselle sen kuvan, että suostuu siihen jatkossakin ihan koska vaan. Vai??"

Totta, se antaa kuvan, että sitä voi harrastaa muulloinkin kuin jouluna ja lastentekotarkoituksessa. Jos sä et halua harrastaa seksiä kuin juhlatilanteissa, se on kyllä hyvä tuoda esiin jo alussa.

• vasdcz
        vänksy kirjoitti:

tuo uusi ja kiinnostava. Kyllä mun nyt jollain tasolla täytyy ihmistä tuntea, jotta se alkaa mua kiinnostaa. Ei mua kukaan vieras oo koskaan kiinnostanut. Miten voiskaan, kunnen siitä ihmisestä mitään tiedä. Pelkkä miehen ulkonäkö kun ei saa mussa vielä mitään kiinnostusta heräämään. (ainakaan romanttisessa mielessä)
        Ne on aina sisäisiä piirteitä miehessä, joista kiinnostun ja niitähän tulee ilmi vasta kun ollaan jo jonkin aikaa tunnettu.

kuitenkin Brad Pittin ja Beckhamin kans koska vaan, vaikket tunnekaan niitä.

• vänksy
        öskh kirjoitti:

"Ja jotenkin se, jos suostuu heti seksiin, antaa toiselle sen kuvan, että suostuu siihen jatkossakin ihan koska vaan. Vai??"

Totta, se antaa kuvan, että sitä voi harrastaa muulloinkin kuin jouluna ja lastentekotarkoituksessa. Jos sä et halua harrastaa seksiä kuin juhlatilanteissa, se on kyllä hyvä tuoda esiin jo alussa.

että MÄ HALUAN seksiä, kunhan mulla vaan on tunteita sitä mun seksikumppaniani kohtaan. Mutta koska en ole ennustaja, niin en voi uudelle kumppanille alkaa esittämään mitään aikoja, koska mun tunteeni ovat mahdollisesti häntä kohtaan lämmenneet niin paljon,että mua alkaa seksipuuhat kiinnostaa. Siihen voi mennä puoli vuotta, vuosi tai voi käydä niin ettei tunteet koskaan syvenekään edes häntä kohtaan.

Tuon takia mua inhottaa ajatuskin siitä et joutuisin jonkun ihan uuden, vieraan miehen kanssa tilanteeseen, jossa se olettaisi meidän olevan suhteessa, koska en oikeesti tiedä mitä vittua mun pitäisi siinä tilanteessa tehdä.

Kaikki miehet kun ei ymmärrä sitä, et ekaks voidaan olla vaan kavereita, tapailla ja tutustua ja siitä sit syventää suhdetta, jos kummastakin siltä tuntuu.

Miehet kun on joskus niin ihmeellisiä, et se on niiden mielestä vaan joko tai. Joko seurustellaan tai sit ei suurinpiirtein tunneta toisia edes.

• vänksy
        vasdcz kirjoitti:

kuitenkin Brad Pittin ja Beckhamin kans koska vaan, vaikket tunnekaan niitä.

menisin

• vänksy
        vänksy kirjoitti:

menisin

ei mussa herätä mitän seksuaalisia haluja yhtään sen enempää kuin kukaan "tavis"-mieskään jota kohtaan ei ole tunteita. Enpä sitä seksiä oo koskaan pelkän sen panemisen takia oo halunnut. Kyllä sillä on aina syvällisempi merkitys ollut.

• vasdcz
        vänksy kirjoitti:

menisin

kun mulla ei oo Bradin tai Davidin numeroa, niin mä en voi pyytää niitä todistamaan sitä. Mutta kyllä minuutin pikatutustuminen sullekin riittäisi, niinkuin muillekin naisille.

• vasdcz
        vänksy kirjoitti:

ei mussa herätä mitän seksuaalisia haluja yhtään sen enempää kuin kukaan "tavis"-mieskään jota kohtaan ei ole tunteita. Enpä sitä seksiä oo koskaan pelkän sen panemisen takia oo halunnut. Kyllä sillä on aina syvällisempi merkitys ollut.

erilaisia merkityksiä omassa päässään, mutta panemistahan se on.

• öskh
        vänksy kirjoitti:

että MÄ HALUAN seksiä, kunhan mulla vaan on tunteita sitä mun seksikumppaniani kohtaan. Mutta koska en ole ennustaja, niin en voi uudelle kumppanille alkaa esittämään mitään aikoja, koska mun tunteeni ovat mahdollisesti häntä kohtaan lämmenneet niin paljon,että mua alkaa seksipuuhat kiinnostaa. Siihen voi mennä puoli vuotta, vuosi tai voi käydä niin ettei tunteet koskaan syvenekään edes häntä kohtaan.

Tuon takia mua inhottaa ajatuskin siitä et joutuisin jonkun ihan uuden, vieraan miehen kanssa tilanteeseen, jossa se olettaisi meidän olevan suhteessa, koska en oikeesti tiedä mitä vittua mun pitäisi siinä tilanteessa tehdä.

Kaikki miehet kun ei ymmärrä sitä, et ekaks voidaan olla vaan kavereita, tapailla ja tutustua ja siitä sit syventää suhdetta, jos kummastakin siltä tuntuu.

Miehet kun on joskus niin ihmeellisiä, et se on niiden mielestä vaan joko tai. Joko seurustellaan tai sit ei suurinpiirtein tunneta toisia edes.

Sä oot kova keksimään tekosyitä.

• vänksy
        vasdcz kirjoitti:

kun mulla ei oo Bradin tai Davidin numeroa, niin mä en voi pyytää niitä todistamaan sitä. Mutta kyllä minuutin pikatutustuminen sullekin riittäisi, niinkuin muillekin naisille.

ei edes edusta mun miesihannetta. Kuvat heistä ai ainakaan mun pikkareita saa kostumaan, joten sori vaan, mut ei onnistuis.

Usko nyt vaan, että mun tarvii saada tunee olevani sille miehelle jotenkin tärkeä ja sen on oltava sitä mulle,ennenkuin seksi alkaa kiinnostaa. Päivän, tai edes viikonkaan tunteminen ei oikein luottamusta saa mussa heräämään. Siihen kun on joissain tapauksissa mennyt jopa vuosia! Ja mun on luotettava siihen mieheen, jotta pystyn rentoutumaan ja seksi onnistuu(tai että se on hyvää).

• vänksy
        öskh kirjoitti:

Sä oot kova keksimään tekosyitä.

mille?

• vasdcz
        vänksy kirjoitti:

ei edes edusta mun miesihannetta. Kuvat heistä ai ainakaan mun pikkareita saa kostumaan, joten sori vaan, mut ei onnistuis.

Usko nyt vaan, että mun tarvii saada tunee olevani sille miehelle jotenkin tärkeä ja sen on oltava sitä mulle,ennenkuin seksi alkaa kiinnostaa. Päivän, tai edes viikonkaan tunteminen ei oikein luottamusta saa mussa heräämään. Siihen kun on joissain tapauksissa mennyt jopa vuosia! Ja mun on luotettava siihen mieheen, jotta pystyn rentoutumaan ja seksi onnistuu(tai että se on hyvää).

mut se muuttuu sit aika nopeesti.

• öskh
        vänksy kirjoitti:

mille?

tarvitisi harrastaa seksiä välittömästi.

• vänksy
        vasdcz kirjoitti:

erilaisia merkityksiä omassa päässään, mutta panemistahan se on.

ollut seksiä ihmisen kanssa, jota rakastat niin sun pitäisi tietää että se on muutakin kuin vaan panemista (pikapanot on sit asia erikseen :) )
        Se voi olla vaikka rentoutumiskeino, lohdutusta ja niin paljon muutakin kuin vaan se sisään-ulos työntyminen. En jaksais nyt alkaa vänkäämään asiasta kuitenkaan.

• vasdcz
        vänksy kirjoitti:

ollut seksiä ihmisen kanssa, jota rakastat niin sun pitäisi tietää että se on muutakin kuin vaan panemista (pikapanot on sit asia erikseen :) )
        Se voi olla vaikka rentoutumiskeino, lohdutusta ja niin paljon muutakin kuin vaan se sisään-ulos työntyminen. En jaksais nyt alkaa vänkäämään asiasta kuitenkaan.

Mutta on se silti ollut välillä pelkkää panemista. En mä tietenkään ole kertonut sitä. Se on salaisuus.

• vänksy
        vasdcz kirjoitti:

mut se muuttuu sit aika nopeesti.

No kiva kun tiedät, miten kaikki naiset toimii. Turha sun kanssa on alkaa jankkaamaan asiasta kunnet usko, niin et usko. Mutta, koska mä haluun aina sanoa viimeisen sanan, niin sanon vielä että: en panisi.:-)

• vänksy
        vasdcz kirjoitti:

Mutta on se silti ollut välillä pelkkää panemista. En mä tietenkään ole kertonut sitä. Se on salaisuus.

mutta hyvä että se edes joskus on ollut jotain hiukan enemmänkin, kuin vaan panemista. Se on tärkeintä. Kyllä mä sen tiedän, että se voi olla sitä panemistakin huolimatta siitä ,että tunteita on, mutta on sen välillä oltava jotain muutakin.

• vasdcz
        vänksy kirjoitti:

No kiva kun tiedät, miten kaikki naiset toimii. Turha sun kanssa on alkaa jankkaamaan asiasta kunnet usko, niin et usko. Mutta, koska mä haluun aina sanoa viimeisen sanan, niin sanon vielä että: en panisi.:-)

se ei jäänyt viimeiseksi sanaksi.

• vänksy kirjoitti:

(i)

• vasdcz
        vänksy kirjoitti:

mutta hyvä että se edes joskus on ollut jotain hiukan enemmänkin, kuin vaan panemista. Se on tärkeintä. Kyllä mä sen tiedän, että se voi olla sitä panemistakin huolimatta siitä ,että tunteita on, mutta on sen välillä oltava jotain muutakin.

se ei ole ollut, eikä voi ollakaan.

• vänksy
        öskh kirjoitti:

tarvitisi harrastaa seksiä välittömästi.

tuttu, luotettava ja sellainen, jota kohtaan mulla on tunteita ja jonka kanssa uskallan mennä sänkyyn, niin eipä sitä seksiä tarvii viivyttää. Se voin olla jopa minä joka sitä seksiä ehdottaa ennen sitä miestä!

Mutta muiden kanssa tosiaan en oo ajatellut kiirehtiä. Tarvii olla joku tosi spesiaali tilanne, jossain ulkomailla esim., jotta sen seksin harrastamisessa ois jotain järkeä.. Suurinpiirtein niin, et vois sit vaan sanoo kaikille, et oonpahan pannut eiffel-tornin juurella, tai jotain vastaavaa :D

• öskh
        vänksy kirjoitti:

tuttu, luotettava ja sellainen, jota kohtaan mulla on tunteita ja jonka kanssa uskallan mennä sänkyyn, niin eipä sitä seksiä tarvii viivyttää. Se voin olla jopa minä joka sitä seksiä ehdottaa ennen sitä miestä!

Mutta muiden kanssa tosiaan en oo ajatellut kiirehtiä. Tarvii olla joku tosi spesiaali tilanne, jossain ulkomailla esim., jotta sen seksin harrastamisessa ois jotain järkeä.. Suurinpiirtein niin, et vois sit vaan sanoo kaikille, et oonpahan pannut eiffel-tornin juurella, tai jotain vastaavaa :D

Kinky.

• vänksy kirjoitti:

ja sait hyvät orkut:D

• vänksy
        öskh kirjoitti:

Kinky.

samanlainen :-)

Mut joo, jokohan mun seksiasiat alkais riittää. Seksi on puheenaiheena ihan kiva, mut omat seksiasiat nyt on kuitenkin omia.

• dayum

kun se/tilanne tuntuisi "oikealta" ja/tai siihen pisteeseen ajauduttaisiin.

• asian suhteen mitään direktiiviä, vaan toimin tilanteen mukaan.

• mukaan sama ilta kun tutustuu-yli vuosi.

• Ja joskus jopa sitä aikaisemmin kun toinen tuntuu muuten vaan hyvältä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      610
      3136
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      96
      2611
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1661
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1572
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1490
    6. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      45
      1466
    7. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      69
      1424
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      314
      1332
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      27
      1318
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1213
    Aihe