Ihanaa, Katrista on tulossa mummi! Olen niin iloinen, kun Katrin elämään kuuluu vaihteeksi iloisiakin asioita. Olen itsekin mummi, suloisen 2-vuotiaan onnellinen sellainen, joten tiedän mikä ihana odotuksen aika Katria odottaa... (se aika menee sitten hitaasti, kun se sattuu omalle kohdalle ja sitä odottaa malttamattomasti,hih) Hyvää kesää Katrille!
Katrista mummi
Katri-fani
4
441
Vastaukset
- hänestä
sinivalkoinen- vai koko kansan isoäiti?
- r.moore
mitä tällä mummo- juorulla on tekemistä Katrin musiikin kanssa? Imeisesti joku ei kestänyt odottaa 8 -päivää lehden ilmestymistä vaan påstas juorun näin heti silleen tänne.
- Katri-fani
vaan todella IHANA tosi asia!! Onhan se mukavaa, että Katrille kuuluu kivoja asioita myös yksityiselämässään...
- uus
Katri-fani kirjoitti:
vaan todella IHANA tosi asia!! Onhan se mukavaa, että Katrille kuuluu kivoja asioita myös yksityiselämässään...
lapsi tuo menetettyä ,eikä vie tuskaa musiikista: siis Katrin viis......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854608- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321809
- 461783
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607