Ohi kiitävä hetki

Paljon se ei vaadi
vain pienen
hetkisen tuntea

ja kohta se on
kadonnut

tuo herkkä ajatus
josta olisi voinut
tulla jotain

kaunista

jotain joka on
enemmän kuin
koskaan ennen

6

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lyhyt
      pieni hetki

      mutta syvälle ulottuva
      kutsuu kadonneen
      luokseen

      hyväilee herkkyys
      tartuttaa tunteen

      joissa sydän
      löytää mielen

      onnellisuuden

      ja sen jälkeen
      ei mikään ole
      kuin ennen

      - kiitävä hetki
      on tavoittanut
      tulevaisuutensa -

      ja Sinut
      suloisen pysyvyyden.

      Herkän aistikas tunnelma jossa
      asustaa naisen herkkä sielu.

      Tämä tuli juuri nyt mieleeni
      tämän lukiessani kuin vastarunoni,
      toivoen ettet pahastu.

      Kaunista alkavaa viikkoa Sinulle jasnina.

      • Kauniista runostasi ...

        En todellakaan pahastunut ...

        Hyvää alkanutta viikkoa myös sinulle


    • mies-v57

      Vasta äsken sain olla tukenasi,
      kun saavuit ja päivä hymyili sinussa.

      Sain sanoillani olla sinulle olkapää
      ja rintamus, kyyneltesi kosteus minussa.

      Nyt se on ohitse kulkenu hetki ja
      varjo, jonka olet jättänyt taakesi, jälkeesi.

      Ja minä kuuntelen sanojeni kaikua, enään
      vai heikkona kuuluvat sinun askeleesi.

      Vaikka vielä äsken olin olemassa.

      http://www.youtube.com/watch?v=QB-kr0EbQew&feature=related

      Joskus suomme toisillemme vain tovin.

      Hetken, jonka hän on tarpeellinen.

      Ja sen jälkeen kohtuullisuuden puitteissa toteamme
      kuinka kaunista se oli.

      Ja enemmän.

      Ilmaiseva Rakkausrunosi ja erilainen,
      mihin lukija on tottunut.

      Ihminen muuttaa, Runo vaihtuu ja
      kerronta muokkaantuu.

      Hetkiä, joille etsii lyyrisyyden
      kautta kohtuulisia seltyksiä.

      Puhuttela ja herättävä teksti ja
      säkeet.

      Hyvä Runosi.

      • Kohtaamisia on monenlaisia ja jokasesta jää muisto sisimpään...

        Kiitos kauniista runostasi...


    • *MURUKULTA*

      Mikä sen vie - sen josta olisi voinut,,,,,
      Kohtalo - sattuma - - Elämä..
      ..ja sitten toinen puoli - se josko vie niin myös tuo! ;)

      Mukvaa kesäviik.lop. Jazz ja kiitos hienosta runostasi, näin vilkuttaa Murukulta! :)

      http://www.valoel.com/tie1.JPG

      • Hetken kohtaamisen jolla ei ole mahdollisuutta enempään ...

        Kiitos kauniista kuvasta.

        Aurinkoista viikonloppua sinulle ...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1439
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      326
      1041
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      729
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      156
      710
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      46
      667
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe