Sisään varasijalta?

Hologrammie

Pääsikö joku siään varasijalta. Kattelin sisäänotettujen määriä, otettu yli kiintiön... Eli ensin ilmotettu, että pääseen 15 ja otettu 18.

Ootteko päässeet varasijoilta sisään?

12

1305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .:.

      pääaineesta puhut?

      Kasvituotannon biologiassa otetaan 40 sisälle, viimeeksi kun soittelin viikko sitten niin 5 oli päässyt varasijalta sisään.

    • varasija

      viime vuonna pääsi varasijalta 22 sisään jos oikein ymmärsin..

    • pilvikirahvi

      ...kotieläintieteisiin ja olen siis 2. varasijalla. Kukaan ei sinne vielä ole varasijoilta päässyt. Tietääkseni jokaiseen linjaan otettiin tänä vuonna jo haussa ylimääräisiä (kotieläintieteisiin 6 kpl), jotta ei olisi niin kova varasijarumba (niinkuin aikaisimpina vuosina). Ja siinä siis syy ja vastaus kysymykseesi eri luvuista. Kotieläintieteistä on tällä hetkellä perunut paikkansa nuo 6 ylimääräistä ja vasta 11 ottanut paikkansa vastaan (paikkoja 25). Elintarvikekemiaan 8 ottanut paikan vastaan (paikkoja 40?)... peruneiden lukumäärää en nyt muista. Joten eiköhän jokunen varasijoilta ylimääräisistä huolimatta sisään pääse. Tai no minä ainankin ymmärrettävästi toivon niin :D

      Mihin jonottelet?

      • .:.

        Soitin taas tänään kun en malttanut pitää näppejä irti puhelimesta... :D
        7 otettu nyt varasijalta ja minä olen 4. jonossa.. 20 ei ole vielä ottanut paikkaa vastaan.

        Jänskää.


      • pilvikirahvi
        .:. kirjoitti:

        Soitin taas tänään kun en malttanut pitää näppejä irti puhelimesta... :D
        7 otettu nyt varasijalta ja minä olen 4. jonossa.. 20 ei ole vielä ottanut paikkaa vastaan.

        Jänskää.

        että täällä on muitakin jotka niitä ahdistelee siellä toimistossa :D Ja toki mahtavaa myös että paikat tuntuu liikkuvan. Kunpa meilläkin noin. Eli eipä edelleenkään yhtään varasijoilta sisään :( Plööh


      • varasija

        Miten uusi tieto tuo on, että vain 8 ottanut paikan vastaan tuonne Elintarvikekemiaan? Pääsette molemmat ihan varmasti sisälle, hyvältä tuo ainakin näyttää!:) Kotieläintieteisiin viimevuonna on ainakin kevyesti päässyt tuolla varasijalla (hyväksytty 45 ja paikkoja 25). Harmi tosin, kun joutuu elämään epätietoisuudessa (ehkä 4.8. asti). Tuntuisi hassulta jos suurin osa jättäisi ilmoittautumisen ihan viimeiseen päivään!


      • kei
        varasija kirjoitti:

        Miten uusi tieto tuo on, että vain 8 ottanut paikan vastaan tuonne Elintarvikekemiaan? Pääsette molemmat ihan varmasti sisälle, hyvältä tuo ainakin näyttää!:) Kotieläintieteisiin viimevuonna on ainakin kevyesti päässyt tuolla varasijalla (hyväksytty 45 ja paikkoja 25). Harmi tosin, kun joutuu elämään epätietoisuudessa (ehkä 4.8. asti). Tuntuisi hassulta jos suurin osa jättäisi ilmoittautumisen ihan viimeiseen päivään!

        uusin tieto on maanantailta jolloin soitin, ja sanoivat että kahdeksan on ilmoittautunut elintarvikekemiaan. En tajua, itse ainakin olisin jo aikoja sitten ilmottautunut jos olisin menossa:) Itse olen varasijalla ja odotan nahka hilseillen:)
        Vai laittaako porukka kalenteriinsa että muista ilmottautua 4.8 klo 16.09..Viimetippa ajoista paras?!


      • varasija
        kei kirjoitti:

        uusin tieto on maanantailta jolloin soitin, ja sanoivat että kahdeksan on ilmoittautunut elintarvikekemiaan. En tajua, itse ainakin olisin jo aikoja sitten ilmottautunut jos olisin menossa:) Itse olen varasijalla ja odotan nahka hilseillen:)
        Vai laittaako porukka kalenteriinsa että muista ilmottautua 4.8 klo 16.09..Viimetippa ajoista paras?!

        No niinpä, itse ainakin olisin heti innoissaan ottanut paikan vastaan ja tuntuu eikoiselta jos niin moni olisi jättänyt tällaisen viimeiseen päivään. Ei auta kuin odottaa.. Niin ja kiitos tiedosta:)


      • pilvikirahvi
        varasija kirjoitti:

        No niinpä, itse ainakin olisin heti innoissaan ottanut paikan vastaan ja tuntuu eikoiselta jos niin moni olisi jättänyt tällaisen viimeiseen päivään. Ei auta kuin odottaa.. Niin ja kiitos tiedosta:)

        ...ei yhtään varasijoilta päässyttä kotieläintieteisiin. "Vapaita paikkoja" jäljellä 3 kpl :(


      • mitä se tarkoittaa
        pilvikirahvi kirjoitti:

        ...ei yhtään varasijoilta päässyttä kotieläintieteisiin. "Vapaita paikkoja" jäljellä 3 kpl :(

        Tarkoittaako vapaa paikka sellaista paikkaa mitä ei kukaan ole tavallaan varannut niin että jonottaisi samalla paikkaa esim. toisesta tiedekunnasta. Eli onko sellaiset paikat varattuja paikkoja ja niistäkin voi vielä vapautua opiskelupaikkoja mikäli jonottaja saakin ykkösvaihtoehdostaan opiskelupaikan!???


      • pilvikirahvi
        mitä se tarkoittaa kirjoitti:

        Tarkoittaako vapaa paikka sellaista paikkaa mitä ei kukaan ole tavallaan varannut niin että jonottaisi samalla paikkaa esim. toisesta tiedekunnasta. Eli onko sellaiset paikat varattuja paikkoja ja niistäkin voi vielä vapautua opiskelupaikkoja mikäli jonottaja saakin ykkösvaihtoehdostaan opiskelupaikan!???

        minä tarkoitin sellaista, mitä kukaan ei ole ottanut vastaan. Eli niitä paikkoja minne minun on mahdollisuus varasijoilta päästä, jos kukaan ei niitä viikon sisällä ota vastaan. Ne paikat mitkä on otettu vastaan "odotan vielä varasijoilta muualle"-varauksella, tietääkseni ilmoiteaan tiedekunnasta vastaanotettuina. Tai niin luulisin. Eli ne ovat sitten bonusta, jos joku pääseekin varasijoilta jonnekin muualle ja paikka vapautuukin.


      • pilvikirahvi
        pilvikirahvi kirjoitti:

        minä tarkoitin sellaista, mitä kukaan ei ole ottanut vastaan. Eli niitä paikkoja minne minun on mahdollisuus varasijoilta päästä, jos kukaan ei niitä viikon sisällä ota vastaan. Ne paikat mitkä on otettu vastaan "odotan vielä varasijoilta muualle"-varauksella, tietääkseni ilmoiteaan tiedekunnasta vastaanotettuina. Tai niin luulisin. Eli ne ovat sitten bonusta, jos joku pääseekin varasijoilta jonnekin muualle ja paikka vapautuukin.

        Eipä auennut paikkaa :( Kotieläintieteisiin ei päässyt yksikään varasijoilta tänä vuonna.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe