Jeps. eli olen ajatellut perustaa oman sähköurakointi-puulaakin.
itellä on kokemus, koulutukset ja tarvittavat tutkinnot kyseisen toiminnan aloitukseen jo hallussa. joten siihen en kaipaa mitään kommenttia :D siihen täällä kyllä tuntuu saavan aina kommenttia, mutta palataampas aiheeseen taas.
Aloittaessa kumminkin pitää olla tarvittavat mittalaitteet turvallisen työnjäljen varmistamiseen noita kyseisiä mittareita minulla ei vielä ole, joten olin ajatellut semmoista konseptia et ottaisin ekan talon sähköistyksen palkan etukäteen ja hommannut mittarit jne.. joten sitten olisi kaikki kunnossa:D mutta ny kysynkin teidän muiden mielipidettä ideaan ajatellen erityisesti kysymyksiä.
lähtiskö joku tukemaan tuollaista aloitusmallia?
voiko palkkaa pyytää etukäteen, esim suunnittelun jälkeen?
ja muutenkin kertokaa hyvät immeiset mielipidettänne tälläisesta ideasta.. mielestäni se vaikuttaa ihan hyvältä, koska silloin ei tulisi esim. lainoista minkään sortin painetta taloudelle.
ja tietysti parannusehdotukset mun aatoksille on tervetulleita. toivoisin että saisin asiallista ja rakentavaa kommenttia. sekä pyydän anteeksi kieliopillisia virheitä tässä viestissä. en pidä sitä oleellisena osana tätä asiaa, niin en siihen siksi keskitykkään..kiitokset jo etukäteen fiksuista kommenteista.
Japilord.
Urakoinnin aloitus.
2
398
Vastaukset
- yrittämään
Alkuivestointien painopiste asennusurakoinnissa on tosin melkoisen laaja mutta jos kykenet alkuhankaluuksista suoriutumaan niin kyllä tekemätöntä työtä osaaville ja luotettaville tekijöille riittää.Mahdoton sitä kaikkea on ennakkoon tietää tai varatua mitä vastaan tulee mutta se on varmaa että tosissaan joutuu yrittämään ja kaikki peliin laittamaan ennenkuin asiat alkaa mennä omalla painollaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3835881- 795270
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484306- 523921
- 523709
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1623390Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003164Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky493147- 432269
- 492195