Luonnon kirjoväreissämme
keitaan kehtomme
keinuessa
sylissämme
taivaan tähtimeri
vierekkäin
uumamme uumassa
suudelmat huulillamme
sateenkaarisillassa
yhdyimme
toisiimme
tähän sukupolven
ensirakkauteemme
- maailmamme
Taivaan ja maan
välissä -
hyväilevät
sylilapsemme
meidän rinnoillamme
ja lauenneet valomeret
meihin valaistuneet.
Keitaamme
8
185
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Täst mie tykkäsin!
Sanat taiten - ei enempää - ei vähempää
Runon_lukijaa kunnioittava, pehmeä ja kuitenkin tunteen välittävä teksti..
Hieno tunnelma jota on ilo aamussani lukea -
Kiitos siis tästä todella dolan ja mukvaa alkavaa viikkoa vilkuttaa Murukulta! :)Hyvä kun tykkäsit ja yritin saada tähän
jotain pikku lisuketta sanoihin,siltä lämpimältä
puolelta kuvattuna kun niitä mietin kirjoittaessani.
Kiitos Sinulle - kuin myös toivotuksestasi joka
lämmitti kuin sitä samaa myös sinne.
- lindalinda1
monta elämää ja rakkautta, rakkauden hedelmiä -
lapsia ja hellyyttä sisältää runosi ryyditettynä
luonnon elementein. Muutama nostamisen arvoinen
sana tai lausahdus, jotka miellytti erityisesti silmää;
' sateenkaarisillassamme, taivaan tähtimeri,
maailmamme taivaan ja maan välissä '
Tasapainoinen ja herkkä kokonaisuus jossa viihdyin.Pienellä yritin saada monta pikku elementtiä
kasatuksi lyhyellä aikaa ja tälläinen siitä muodostui.
Poimit juuri nuo sanaset runostani,joille itsekin annoin
painoarvoa ja tunsin nuo itsessäni jopa hyvinkin
vahvana kirjoittaessani niitä.
Hyvä - jos jotain onnistuin saavuttamaan.
Kiitos Sinulle linda.
- Minanoita
Sinä täällä keitaan ääressä
näet kauniita asioita luontovärityksineen!
Jag tycker!Minä täällä keitaassani nautin tämän elämän
monisointuisissa värityksissäni...aah.
Kiitos että piipahdit kiireiltäsi tai ainakin näin
oletan että toivon jotta hetken luovit myös
vapaita vesiä - nauttien väreistä kuin
tuntemuksistasi niissä.
- valohelmi
kaunista ja aistikastakin tekstiä. Taitavaa. Pidin.
Hei valohelmi - pitkästä aikaa että hyvä
nähdä olet hetken tässä runossani viivähtänyt.
Kiitos kommentistasi ja hyvää toivon Sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602
