Tietääkö joku missä Turun seudulla ostetaan mustikkaa ja myöhemmin muitakin metsämarjoja? Ja millä hinnalla? Siis ihan joku taho joka ostaisi useita kymmeniä kiloja.
Mahtaako esim. turun kauppatorilla olla ostajia? Tai muiden kuntien/kaupunkien?
Kova olis hinku kerätä marjoja, mutta omat pakkaset jo pullollaan. Ei tule turun sanomia, luulisin että siellä saatettaisiin ilmoitella. Netistä en ollu löytäväni.
Kuka ostaa mustikkaa??
16
5504
Vastaukset
- kuten sieniaikaan
on näitä ostopisteitä aika monella paikkakunnalla, ne ovat sellaisia keräily-autoja jotka kävytä jonkun pari kertaa viikossa tekemässä näitä ostosreissuja.
Minullekaan ei tule Turun sanomia joten en osaa sanoa toimiiki asia turun seudulla itä-suomessa kyllä ainakin. Ne ovat tavallaan näiden marjoja pakastavien firmojen edustajia, ehkä jotenkin sieltä kautta ilmenisi asia. - ostaa usein
Turusta en tiedä mutta maaseudulla monet kaupat ostaa marjaa.
Luulis noiden torimyyjien ostavan, jos halvalla saavat. Käy kokeileen mitä ne sanoo kun kyset mustikan hintaa ja tarjootkin sitten sillä samalla hinnalla niille 100kg :) Varmaan ne ehtii jo hintaa kertoessaan mainita että mustikkaan tänäkin vuona tosi huosti saatavilla... - kysynvaaan
Mihin turussa voi mennä kerää mustikoita? onko täällä metsiä missään lähellä?
- myymään torille
paikka maksaa 10 e ,saat paremman hinnan
- mustikkaa
mustikkaa, jos joku vain menisi metsään keräämään. [email protected] voi laittaa sähköpostia. Turun suunta
- mummoille
mustikkaa kirjoitti:
mustikkaa, jos joku vain menisi metsään keräämään. [email protected] voi laittaa sähköpostia. Turun suunta
Myy lähistön asukkaille.Saat kaksinkertaisen hinnan verrattuna jobbareihin.
- Marjaisamaisa
Soitin tuohon numeroon ja sain hyvän hinnan mustikasta roskaisesta maksoivat 2,50e/kg 044-9138515
- sillalailla
Joo ja kaupassa maksaa kotimainen mustikka n.10 euroa/kg
- metzo
Myyn mustikkaa turun suunnalla ,15.08 noukittu yli 100kg saatavilla,,16.6 lisää
H.6 € kg min tilaus 20kg
p.040-5029603 raisio suunta - marjaisaa
Entäpä punaisia viinimarjoja, kuka myy ja puolukkaa. En suuria määriä ostaisi, mutta itselleni tarpeeksi. Kerro!
- .............
- Mrs. Litta K.
Turku ei luojan kiitos ole osa pääkaupunkiseutua.
- Hyviä ideoita
Tämä on hyvä keksintö kaupata mustikoita ym. metsämarjoja tällä palstalla. Tee uusi aloiitus otsikolla Myyn itsekeräämiäni mustikoita.
Pian ilmaantuu ostajia esim. hintaan 5 e/kg. - Kesäsato
Perheemme myy Turussa joka kesä ja syksy itse poimittuja, puhdistettuja kotimaisia metsämustikoita, puolukoita ja sieniä edullisesti.
Mustikat:
kilohinta 5 €/kg
litrahinta 3.50 €/l
http://kesasato.setmore.com/ - merimaskulainen
minä ostan heti 2 ämpäriä puolukkaa ilmoita puhelin numero niin soitn
- Anonyymi
mää voisin sulle kyl noukkii jos asiasta sovitaan👍🏼
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760