Kuka ostaa mustikkaa??

kerääjä

Tietääkö joku missä Turun seudulla ostetaan mustikkaa ja myöhemmin muitakin metsämarjoja? Ja millä hinnalla? Siis ihan joku taho joka ostaisi useita kymmeniä kiloja.

Mahtaako esim. turun kauppatorilla olla ostajia? Tai muiden kuntien/kaupunkien?

Kova olis hinku kerätä marjoja, mutta omat pakkaset jo pullollaan. Ei tule turun sanomia, luulisin että siellä saatettaisiin ilmoitella. Netistä en ollu löytäväni.

16

5504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuten sieniaikaan

on näitä ostopisteitä aika monella paikkakunnalla, ne ovat sellaisia keräily-autoja jotka kävytä jonkun pari kertaa viikossa tekemässä näitä ostosreissuja.
      Minullekaan ei tule Turun sanomia joten en osaa sanoa toimiiki asia turun seudulla itä-suomessa kyllä ainakin. Ne ovat tavallaan näiden marjoja pakastavien firmojen edustajia, ehkä jotenkin sieltä kautta ilmenisi asia.

• ostaa usein

Turusta en tiedä mutta maaseudulla monet kaupat ostaa marjaa.

Luulis noiden torimyyjien ostavan, jos halvalla saavat. Käy kokeileen mitä ne sanoo kun kyset mustikan hintaa ja tarjootkin sitten sillä samalla hinnalla niille 100kg :) Varmaan ne ehtii jo hintaa kertoessaan mainita että mustikkaan tänäkin vuona tosi huosti saatavilla...

• kysynvaaan

Mihin turussa voi mennä kerää mustikoita? onko täällä metsiä missään lähellä?

• myymään torille

paikka maksaa 10 e ,saat paremman hinnan

• mustikkaa

mustikkaa, jos joku vain menisi metsään keräämään. [email protected] voi laittaa sähköpostia. Turun suunta

• mummoille
        mustikkaa kirjoitti:

mustikkaa, jos joku vain menisi metsään keräämään. [email protected] voi laittaa sähköpostia. Turun suunta

Myy lähistön asukkaille.Saat kaksinkertaisen hinnan verrattuna jobbareihin.

• Marjaisamaisa

Soitin tuohon numeroon ja sain hyvän hinnan mustikasta roskaisesta maksoivat 2,50e/kg 044-9138515

• sillalailla

Joo ja kaupassa maksaa kotimainen mustikka n.10 euroa/kg

• metzo

Myyn mustikkaa turun suunnalla ,15.08 noukittu yli 100kg saatavilla,,16.6 lisää
      H.6 € kg min tilaus 20kg
      p.040-5029603 raisio suunta

• marjaisaa

Entäpä punaisia viinimarjoja, kuka myy ja puolukkaa. En suuria määriä ostaisi, mutta itselleni tarpeeksi. Kerro!

• .............
    • Mrs. Litta K.

Turku ei luojan kiitos ole osa pääkaupunkiseutua.

• Hyviä ideoita

Tämä on hyvä keksintö kaupata mustikoita ym. metsämarjoja tällä palstalla. Tee uusi aloiitus otsikolla Myyn itsekeräämiäni mustikoita.
      Pian ilmaantuu ostajia esim. hintaan 5 e/kg.

• Kesäsato

Perheemme myy Turussa joka kesä ja syksy itse poimittuja, puhdistettuja kotimaisia metsämustikoita, puolukoita ja sieniä edullisesti.

Mustikat:
      kilohinta 5 €/kg 
      litrahinta 3.50 €/l

http://kesasato.setmore.com/

• merimaskulainen

minä ostan heti 2 ämpäriä puolukkaa ilmoita puhelin numero niin soitn

• Anonyymi

mää voisin sulle kyl noukkii jos asiasta sovitaan👍🏼

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe