Millainen kyseinen koirarotu on luonteeltaan? Olen todella kiinnostunut kyseisestä rodusta. Tuleeko toimeen toisten koirien kanssa ja kuinka helposti koulutettavissa? Vaatiiko turkki paljon hoitoa vai pärjääkö pelkällä harjaamisella?(: Haluaisin kuulla kaikkea mahdollista kyseisestä koirarodusta! Sen tiedänkin jo että se on hyvin yleinen rotu. Kuinkahan paljon suunnilleen narttu pentu maksaa? :) Kiitos kaikille vastanneille jo etukäteen
Cavalier king charlesin spaniel
1
286
Vastaukset
- Cavaliers
Moikka
Yhdistyksen sivuilta saat hyvää tietoa rodusta ja myös cavalierpalstalla kannattaa piipahtaa.
Pennun hinta on n.1000-1200€ tällä hetkellä. Värivirheellisiä saa halvemmalla.
Yhdistyksen sivuilta löydät myös kasvattajia joille tulossa pentuja ja pentuvälityksen kautta voit myös kysellä mikäli tähän rotuun päädyt. Ja sitä kautta se pentu kannattaakin hankkia, koska tämänkin rodun parissa on pentutehtailua.
Tulee hyvin toisten kanssa toimeen, kunhan sosiaalistaa pennun pienestä pitäen. Koulutusta ei pidä unohtaa, mutta miellyttämishalun omaavana cava oppii suht nopeaan. Turkki ei ole kovin työläs, harjalla ja kammalla saa takut pidettyä poissa. 1-2 krt vko riittänee. Itse teen huollon kerran vkossa ja leikkaan kynnet samalla ja katson korvat ja muutenkin tutkin.
Itse olen tyytyväinen tähän rotuvalintaan. Omat ovat jo aikuisia ja tervesydämisiä ja muutenkin aktiivisia, iloisia ja kilttejä hännänheiluttajia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472