Minulla on valinnan vaikeuksia, en tiedä kumman ottaisin jämttin vai norjanharmaan. Jos voisitte kertoa hyviä ja huonoja puolia jämtistä ja harmaasta? Sitten myöhemmin ajattelin ostaa toisenkin hirvikoiran KUNHAN selviän ensiksi täsä ongelmasta..
Vastaukset 6
- On siinä että
Jämtillä on pitemmät jalat.Se on nopeampi,siis tehokkaampi.Myös lumessa se menee siten paremmin.Harmaalla olen huomannut joskus löytöhaukun pysyvän paremmin paikoillaan.
- jäm
meneppä sellaisille sivuille kuin shhj.fi. sieltä löytyy tietoa.
- aaluva
Meillä on harmaan ja jämtin risteytys ja todella toimiva pakkaus.
Koira on sopusuhtainen, todella kaunis ja toimii metsällä ja seurakoirana.
Jonkin verran itsepäinen, mutta ei lainkaan vihainen.Oppii nopeasti temppuja ja esim. omat sallitut nojatuolit sisällä.Suosittelen !!! - Norjanharmaa
aaluva kirjoitti:
Meillä on harmaan ja jämtin risteytys ja todella toimiva pakkaus.
Koira on sopusuhtainen, todella kaunis ja toimii metsällä ja seurakoirana.
Jonkin verran itsepäinen, mutta ei lainkaan vihainen.Oppii nopeasti temppuja ja esim. omat sallitut nojatuolit sisällä.Suosittelen !!!Kokemuksesta suosittelet hirvimetsälle kyllä täysi arvoitus on sekarotuisesta koirasta saada hyvä hirvikoira puhdasrotuisuuskaan ei sitä kyllä takaa.
- vanhemmat toimivista
Norjanharmaa kirjoitti:
Kokemuksesta suosittelet hirvimetsälle kyllä täysi arvoitus on sekarotuisesta koirasta saada hyvä hirvikoira puhdasrotuisuuskaan ei sitä kyllä takaa.
suvuista voi aivan hyvin harkita sekarotuista hirvikoiraa...
Tarkoitan tietenkin eri hirvikoiraroduista risteytettyä koiraa eikä mitään noutajanorjanharmaata!
- laitellametille..
Turhaan niitä perästähaukkuvia lylleröitä hirvenmetästykseen on hankkia..
Laita vaan kunnon jämtlantilainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.382899- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei195687- 80670
- 66637
- 50635
- 35614
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 62606
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48567