Minulla on valinnan vaikeuksia, en tiedä kumman ottaisin jämttin vai norjanharmaan. Jos voisitte kertoa hyviä ja huonoja puolia jämtistä ja harmaasta? Sitten myöhemmin ajattelin ostaa toisenkin hirvikoiran KUNHAN selviän ensiksi täsä ongelmasta..
Norjanharmaa vs Jämtti
6
484
Vastaukset
- On siinä että
Jämtillä on pitemmät jalat.Se on nopeampi,siis tehokkaampi.Myös lumessa se menee siten paremmin.Harmaalla olen huomannut joskus löytöhaukun pysyvän paremmin paikoillaan.
- jäm
meneppä sellaisille sivuille kuin shhj.fi. sieltä löytyy tietoa.
- aaluva
Meillä on harmaan ja jämtin risteytys ja todella toimiva pakkaus.
Koira on sopusuhtainen, todella kaunis ja toimii metsällä ja seurakoirana.
Jonkin verran itsepäinen, mutta ei lainkaan vihainen.Oppii nopeasti temppuja ja esim. omat sallitut nojatuolit sisällä.Suosittelen !!! - Norjanharmaa
aaluva kirjoitti:
Meillä on harmaan ja jämtin risteytys ja todella toimiva pakkaus.
Koira on sopusuhtainen, todella kaunis ja toimii metsällä ja seurakoirana.
Jonkin verran itsepäinen, mutta ei lainkaan vihainen.Oppii nopeasti temppuja ja esim. omat sallitut nojatuolit sisällä.Suosittelen !!!Kokemuksesta suosittelet hirvimetsälle kyllä täysi arvoitus on sekarotuisesta koirasta saada hyvä hirvikoira puhdasrotuisuuskaan ei sitä kyllä takaa.
- vanhemmat toimivista
Norjanharmaa kirjoitti:
Kokemuksesta suosittelet hirvimetsälle kyllä täysi arvoitus on sekarotuisesta koirasta saada hyvä hirvikoira puhdasrotuisuuskaan ei sitä kyllä takaa.
suvuista voi aivan hyvin harkita sekarotuista hirvikoiraa...
Tarkoitan tietenkin eri hirvikoiraroduista risteytettyä koiraa eikä mitään noutajanorjanharmaata!
- laitellametille..
Turhaan niitä perästähaukkuvia lylleröitä hirvenmetästykseen on hankkia..
Laita vaan kunnon jämtlantilainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532607
- 1971880
- 701657
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91341- 721008
- 80998
- 95989
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190914- 67901