Hei! Olemme jo pitkään haaveilleet skotin ottamisesta perheeseemme. Minkähintaisia mahtavat nykyään olla? Noin..
Kuinka pitkäikäinen rotu on?
Aivan mahtavan oliosia ja näköisiä otuksia ovat kyllä!
Kiitos vastauksista!
Skotin hintaluokka?
5
419
Vastaukset
- Tunnen muutaman
ja tosi ärhäköitä ovat olleet, varsinkin yksi uros, kovasti yrittää päästä puremaan, on kuulemma luonnepiirre, mitä ihmettelen kovasti...
- juu ei :D
Skotlanninhirvikoira.
- minä vähän
juu ei :D kirjoitti:
Skotlanninhirvikoira.
ihmettelinkin...
- Archilupus
Tosiaan, skotlanninhirvikoira on kyllä upea koira jos saan sanoa. Tarjonta suomessa on vain kovin pientä, pentueita syntyy todella harvoin. Täten hintakin voisi olla jotain tuhannen euron luokkaa, ehkäpä?
http://www.freewebs.com/skotlanninhirvikoirakerho/
Ottakaa reippaasti kasvattajiin yhteyttä ja ilmaiskaa kiinnostuksenne! (:- ex-omistaja
Skotti on ihana rotu!! Olen niille menettänyt sydämeni monta, monta vuotta sitten.
Omani kuoli 12,5 vuoden iässä viime talvena - täysin yllättäen vatsalaukun kiertymään. Vanhuudenvaivoja ei ehtinyt sitä ennen tulla vaan viimeisenä iltana juoksi tuulispäänä lenkillä.
En usko, että on kallis - niitä on vaikea saada menemään. Ehkä 700e? Tämä veikkaus! Mutta ei missään muotikoirien hinnoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986278KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3505764Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602763Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072198Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071888- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331088