otin je-pillerin pari viikkoa sitten. nyt pari päivää on ollu ruskeeta vuotoo, kuukautisten pitäis alkaa tänää mut on tullu vaa sitä ruskeeta niukasti. raskaustesti oli aamulla negatiivinen mutta pelkään silti että kaikki ei oo kunnossa kun yleensä tulee kauheen runsaat menkat. onko tää ruskee vuoto tän kuukauden menkat sen pillerin vuoksi vai mitä tää tarkoittaa?
Pitäisikö olla huolissaan?
``_``
3201
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
sekottaa kiertoa ja sen takia sulla voi olla vähän oudot menkatkin. Mutta kyllä se vuoto voi olla kiinnittymisvuotoakin, eli ns. valemenkat, eli voit myös olla raskaana. Kannattaa tehdä uusi testi vaikka parin päivän päästä, tai sitten mennä laboratioon ottamaan veritesti, siitä ainakin saat luotettavan vastauksen.
asia kuin ns. valemenkat!
"Mutta kyllä se vuoto voi olla kiinnittymisvuotoakin, eli ns. valemenkat, eli voit myös olla raskaana" Ei mikään _eli_
sille je-pillerille tai sitten ei. Tee vielä uusi testi vähän ajan kuluttua.
Je-pillerihän laittaa usein kehon hormonitoiminnan sekaisin eli niitä varsinaisia kuukautisia voit ehkä joutua odottelemaan ja kauan
Luehan se pakkauksen ohje uudelleen.....