-Eli, mites on, joko alkaa sieniä löytymään? Alkaa juuri loma ja pääsis itsekin kohta metsään, noita jaloja anteja keräilemään ;-D
-Tatteja ja kanttarelleja, mutta onko joku muitakin lajeja jo löytänyt?
No, jos väliaika tietoa,,,
5
319
Vastaukset
- juuri nyt vielä
taida mistään löytyä. Kahden viikon päästä voi olla asiat toisin, jos satelee tasaisesti ja pysyy kuitenkin kohtuu lämpimänä ilmat.
- kanttarelli...
Juuri ouluun muuttaneena kyselen, että onko näillä korkeuksilla kanttarelleja ja mustia torvisieniä? Jotenkin arvelen, ettei suppiksia taida olla...
- noita muitakaan
laatuja. Torvisienen olen nähnyt täällä vain kirjan kuvassa ja kantturellit onkin etelän herkkua. Syksyllä tulee kyllä lampaan kääpää.
- kaubunkilainen
Sunnuntaina sipaisin kesän ensimmäisen kanttarelliannokseni talteen, ja eilen paistelin siitä kastikkeen. Taivaallista.
Pari hassua ja jo syötyä haperoakin oli.
Näin siis Tampereella.- *sienestäjä, tre*
tiarosta ;-)) Pitääkin jo huomenna singahtaa metsään ja noutaa ensimmäiset "koesienet" maisteluun. Pari hyvää kanttis paikkaa tuolla ysitien varrella tiedossa.. jospa sinnekin olisi niitä ilmaantunut, kuten muinakin vuosina... Tekis mieli heti lähteä, mutta velvollisuudet estävät....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742