Niin se on...

Meistä jokaisesta voi tulla elämän varrella vaikka minkälainen toope ja kusettaja.Niin miehestä kuin naisestakin..

Milloin on juoppo..Milloin taas vieraissa hyppijä..

Esimerkiks usein mollataan alkoholisti mies,mutta harvoin mietitään että miksi hän juo..Tuskin kukaan juo ihan juomisen ilosta,vaan takaa saattaa löytyä vaikka minkälaista ongelmaa..Ihan lapsuudesta saakka..

Vieraissa hyppijä taas saattaa olla vain niin kyltymätön,ettei mikään riitä..Sekin muodostuu vähän niinku sairaudeksi.Mistähän lie sekin johtuu...vaikee tietää...

Molemmat suuria ongelmia ja siksi ne usein tuottaakin paljon surua ja murhetta...
Jos näitä asioita ihmiset jaksaisivat alkaa hoitamaan,niin säästyisiköhän siinä perhe koossa?!?

Tämmöstä vaa tuli mieleen,ku juttuja lukasin..:))

5

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

naiset pitivät koossa kotia ja miestäkin pystyssä.

Mutta nyt!

• se on vaan oikeus

juoda vai miten tuon sinun kirjoituksesi tulkitsisin??

• että se sitten olisi oikein,että miehet vain rilluttelisivat pitkin päivää?
        Nainen yksinään hoitaisi kaikki asiat....

Useissa tietämissäni tapauksissa on käynyt niin,että kun mies juo,niin nainen väsytessään kaikkeen pakenee itsekkin viinan maailmaan...Silloin kyllä pitäisi koko perheellä laittaa stoppi..:(

• Sanoin vain,
        mii-su kirjoitti:

että se sitten olisi oikein,että miehet vain rilluttelisivat pitkin päivää?
        Nainen yksinään hoitaisi kaikki asiat....

Useissa tietämissäni tapauksissa on käynyt niin,että kun mies juo,niin nainen väsytessään kaikkeen pakenee itsekkin viinan maailmaan...Silloin kyllä pitäisi koko perheellä laittaa stoppi..:(

faktan, - noin asiat ovat edenneet.

Aivan eri asia, miten pitäisi olla, mikä olisi oikein.

• Sanoin vain, kirjoitti:

faktan, - noin asiat ovat edenneet.

Aivan eri asia, miten pitäisi olla, mikä olisi oikein.

Eikös naistenkin juominen ole lisääntynyt..

Eräässä perheessä meni niin,että isä istui linnassa ja sen takia sitten äiti sortui viinaan.Ei muuta kuin ennen niin rakastettu lapsi jouti mennä lastenkotiin.. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      83
      3526
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      80
      3226
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3052
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2720
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2212
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1802
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      26
      1751
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1735
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1699
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1658
    Aihe