Olemme poikaystäväni kanssa suunnitelleet matkaa ensi marraskuulle. Meillä olisi käytettävänä n. 2000 euroa yhteensä, jonka pitäisi kattaa koko matka lentoineen ja majoituksineen.. Haluaisimme johonkin mahdollisimman kauas lämpimään missä olisi hienot rannat ja mahdollisuus rentoutua oikein kunnolla. Ihannekohde olisi rauhallinen, turvallinen ja suht helppo näin ensi kertaa pidemmälle matkustaville. Olisi myös plussaa jossei kohde olisi pelkkä turistirysä.. Olisiko teillä ehdotuksia matkakohteista vai pääseekö tuolla rahalla ylipäätään minnekkään Eurooppaa kauemmas? Matkalla olisi tarkoitus olla n. kuukausi, mielellään niin pitkään kuin mahdollista.. Olen unelmoinut matkasta Karibialle tai Afrikkaan mutta tuolla budjetilla se tuskin on mahdollista..? Emme hae mitään luksuslomaa, joten majoituksen suhteen halvemmatkin vaihtoehdot kelpaavat hyvin ja vinkit ovat tervetulleita. Kiitos etukäteen! :)
Kaukolomalle halvalla?
_mery
2
618
Vastaukset
- Kissus
Ensin bookkaat Ryanairilta lennot Lontooseen ja sieltä jatkolennot vaikkapa Malesiaan Air asialta. Jos hyvä tuuri käy, tipahtaa liput kahdelle meno-paluuna tonnilla.
Kun olet bookannut lentosi, varaat hotellin netin kautta esim. booking. comista. Pari tonnia pitäisi riittää vallan mainiosti kaikkeen tuohon. - CHA-AM-BEACH
800e lentoliput teille,bussi 10e edestakaisin bkk-cha-am,majoitus 200e,siihen 20e/pv kulutusta tekee 1600 ja vielä jää .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882