Alkaako nainen lesboksi kun ei saa miestä? Mitä olen lesboja nähnyt, he ovat rumia. Kaikki kuin samasta tuutista täynnä kapinaa. Miksei nainen saa olla kaunis?
Vastaukset 46
- ........................
Yhtä aivottomia kuin sinä!
- naista
nähnytkään.
Mulla onkin sellainen tyttis, että kaikki kuolaa sen perään...
Oikein silmiä häikäisee kun se on niin helvetin hyvännäköinen...
Sun mielestä tietysti kaikki ne naiset mitkä eivät kilju sun perääs
ovat automaattisesti lesboja,
ehkä niitä ei vaan kiinnosta tollanen kaljamahainen
kalju metrin hukkapala,
joka jokeltaa kännissä korvaan
että anna nyt, antasit edes säälistä ; )- nainen vaan
Huonot on sinun miestuntemukset. Alottajalla on ajatusta, mutta ehkä hän tarkoittaa rumaa tyyliä ja pukeutumista. Mummosukkahousut ja nekin keltaiset.
- Anonyymi00045
nainen vaan kirjoitti:
Huonot on sinun miestuntemukset. Alottajalla on ajatusta, mutta ehkä hän tarkoittaa rumaa tyyliä ja pukeutumista. Mummosukkahousut ja nekin keltaiset.
Tiedän yhden joka käyttää värikkäitä kuviollisia mummosukkahousuja haarakiilalla. Käy ihan ulkona niillä. Alkoi lennosta lesboksi, koska mies ei enää halunnut häntä.
- ...
Vaikka olenkin lesbo, niin ikävä kyllä miehet aina juoksevat perässäni ehdottelemassa kaikenlaista. Niistä ei sitten millään pääse eroon, ei millään! Jopa gay-baarissa useimmiten ainoat, jotka tulevat juttelemaan/iskemään ovat aina vain miehiä! Vaikka pidänkin vain naisista...
- provoilu kysymyksiä
mutta sitäkin enemmän vastauksia..Onko naisen kauneus miehen syljenerityksestä riippuvainen? Miehen määriteltävissä?
- Pörröpää
Suuri osa lesboista ei ehkä halua näyttää miltään tyrkyilta bimboilta, mm. käyttämällä paljastavia minareita tissipaitoja ja miellyttämällä tällä tavoin miesten silmiä, mutta kyllä lesbot kauniita osaa olla! Siitä on turha ruveta väittelemään.
- ...
En käytä paljastavia minareita enkä tissipaitoja,mutta silti vain gay-paikoissakin miehet ovat niitä ainoita, jotka (uskaltavat ?) tulla iskemään tällaista lesboa.
- jatkan...
Jäi sanomatta vielä, että minusta tuntuu , että miehet roikkuvat perässä, vaikka miten asialliseen ja konservatiiviseen asuun tai kaapuun pukeutuisi, joten ei se välttämättä ole pukeutumisesta kiinni...
- nainen vaan
Ajatuksissasi on perää. Mikä lie sitten tekee naiseen naisessa sen sykäyksen? Eikö siitä puutu jotain kun kaksi naista on yhdessä? En halua alkaa lesboksi.
- Pörröpää
nainen vaan kirjoitti:
Ajatuksissasi on perää. Mikä lie sitten tekee naiseen naisessa sen sykäyksen? Eikö siitä puutu jotain kun kaksi naista on yhdessä? En halua alkaa lesboksi.
omalla kohdallani arvostan naisen ulkonäössä ensisijaisesti, sitä että hän näyttää hyvinvoivalta. Tähän voisi liittää urheilullisuuden, koska usein sellaiset naiset ovat henkisestikin hyvinvoivia ja tuovat sen esiin käyttäytymisessään. Vaikka nainen olisi kuinka kaunis, voi hän näyttää kuitenkin...kurjalta. Niin ja se mikä saa sen "sykäyksen" aikaan on viehätysvoima. Siihen vaikuttaa niin ulkonäkö, kun ulkoinen olemuskin...persoona.
Tuota toista kysymystä en oikein ymmärrä. O_o Mitä oikein tarkoitat? "kun kaksi naista yhdessä...eikö siitä puutu jotain?" - No EI, jos ne kaksi ovat yhdessä oikeista syistä ja rakastavat toisiaan..
Niin ja btw...lesboksi ei "aleta". Noi pistää oikeesti naurattamaan...tollaset "ruvetaan lesboiksi"-ja "aletaan lesboiksi"-lauseet. xD Sinä et tunnu olevan lesbo, joten parempi. kun et ala sellaista esittämäänkään. Eli ihan hyvä, ettet haluakkaan "alkaa" lesboksi... xD - Arvaa mitä asiaa?
Pörröpää kirjoitti:
omalla kohdallani arvostan naisen ulkonäössä ensisijaisesti, sitä että hän näyttää hyvinvoivalta. Tähän voisi liittää urheilullisuuden, koska usein sellaiset naiset ovat henkisestikin hyvinvoivia ja tuovat sen esiin käyttäytymisessään. Vaikka nainen olisi kuinka kaunis, voi hän näyttää kuitenkin...kurjalta. Niin ja se mikä saa sen "sykäyksen" aikaan on viehätysvoima. Siihen vaikuttaa niin ulkonäkö, kun ulkoinen olemuskin...persoona.
Tuota toista kysymystä en oikein ymmärrä. O_o Mitä oikein tarkoitat? "kun kaksi naista yhdessä...eikö siitä puutu jotain?" - No EI, jos ne kaksi ovat yhdessä oikeista syistä ja rakastavat toisiaan..
Niin ja btw...lesboksi ei "aleta". Noi pistää oikeesti naurattamaan...tollaset "ruvetaan lesboiksi"-ja "aletaan lesboiksi"-lauseet. xD Sinä et tunnu olevan lesbo, joten parempi. kun et ala sellaista esittämäänkään. Eli ihan hyvä, ettet haluakkaan "alkaa" lesboksi... xDSähän oot söpö :O
- Pörröpää
Arvaa mitä asiaa? kirjoitti:
Sähän oot söpö :O
No voi, mutta olethan sinäkin :D *katsoo säteilevää kristallipalloansa*
- Catsy_666
Minusta suurin osa lesboista on perin konservatiivisia.
- joojajuu
Aika samoilla linjoilla ollaan..
- lespo
joo, on ne.
vähän kuin tämä: http://hotcelebrity.name/wp-content/uploads/2008/12/portia_de_rossi.jpg - joojajuu
Alkaako nainen lesboksi kun ei saa miestä?
** Ei. Minullekin olisi miehiä tarjolla ihan naapureista lähtien.
Mitä olen lesboja nähnyt, he ovat rumia.
** Minä olen nähnyt kaikissa seksuaalisuuntauksissa sekä kauniita että rumia ihmisiä. Sama pätee eläimiin ja kaikkeen elolliseen. On myös kauniita huonekaluja ja rumia huonekaluja. Kaunis ihmismieli ja ruma sellainen.
Kaikki kuin samasta tuutista täynnä kapinaa.
** Kapinassa ei ole mitään pahaa, jos se kohdentuu oikeiden asioiden puolesta; itsemääräämisoikeuden, omintakaisen kauneusihanteen, ihmisyyden, tasa-arvon, rakkauden puolesta. (Tosin kapina on usein vain katsojan silmässä.)
Miksei nainen saa olla kaunis?
** Nainen saa olla kaunis, enkä todellakaan usko, että kukaan olisi sitä vastaan. Tästä sainkin idean kahteen erilliseen aloitukseen. :)
Lue, mitä niihin vastataan. - ainakin ruma lesbo
voihan kurjuus
- Rumilus91
"Alkaako nainen lesboksi kun ei saa miestä?"
En usko, koska jotkut lesbot sanovat, että miehiä kyllä olisi, jos he vain haluaisivat. Jos asia olisikin noin, niin sehän olisi hyvä, että ainakin jonkilaista rakkautta saa...
"Mitä olen lesboja nähnyt, he ovat rumia."
Kaikki lesbot ei ole rumia, ja voi olla, että rumat lesbot tunnistaa paremmin. Ja tavallaanhan on hyvä, jos mies ei näe lesbonaista kauniina, eipähän ainakaan menetä mitään (kauneuden perässähän miehet ovat?)... :D
"Kaikki kuin samasta tuutista täynnä kapinaa."
Tuo voi johtua pelkästä lesboudesta, jos luullaan, että muilla on jotain lesboja vastaan... Esim. sinun viestisi joku voisi luulla lesboja vastaan olevaksi. :D
"Miksei nainen saa olla kaunis?"
Rumaa on pakko olla, jotta voi olla kaunista. Naisenhan juuri pitää olla kaunis, ja jos ei ole, niin sitä ei katsota hyvällä. Esimerkkinä tästä on sinun viestisi. :D- l-nainen
"Kaikki lesbot ei ole rumia, ja voi olla, että rumat lesbot tunnistaa paremmin. Ja tavallaanhan on hyvä, jos mies ei näe lesbonaista kauniina, eipähän ainakaan menetä mitään (kauneuden perässähän miehet ovat?)... :D"
Joo, mutta kun lesbonaisena näen nämä rumat naiset yhtä rumina kuin heteromiehetkin...Eli siis ajatellaan, että lesboille kelpaa ruma nainen, no ei kyllä ainakaan minulle kelpaa ! - naisellinen1
l-nainen kirjoitti:
"Kaikki lesbot ei ole rumia, ja voi olla, että rumat lesbot tunnistaa paremmin. Ja tavallaanhan on hyvä, jos mies ei näe lesbonaista kauniina, eipähän ainakaan menetä mitään (kauneuden perässähän miehet ovat?)... :D"
Joo, mutta kun lesbonaisena näen nämä rumat naiset yhtä rumina kuin heteromiehetkin...Eli siis ajatellaan, että lesboille kelpaa ruma nainen, no ei kyllä ainakaan minulle kelpaa !naisia on totta kai sekä lesboissa että heteroissa.
Suomessa femmet näyttäisivät olevan selvänä vähemmistönä, harmi sinänsä. Oman naisellisuutensa hyväksyvä ja esille tuova nainen on niin hottis näky :) - gultsi
naisellinen1 kirjoitti:
naisia on totta kai sekä lesboissa että heteroissa.
Suomessa femmet näyttäisivät olevan selvänä vähemmistönä, harmi sinänsä. Oman naisellisuutensa hyväksyvä ja esille tuova nainen on niin hottis näky :)nam! Olen itse kaunis nainen ja pidän kauniista naisesta. Älkää yleistäkö äijät et lesbot ovat rumia! Jostain kumman syystä miehet tyrkyttää itseään silti vaikka tietävätkin minun rakastavan vain naisia. Ei mene jakeluun!
- femmeistä
naisellinen1 kirjoitti:
naisia on totta kai sekä lesboissa että heteroissa.
Suomessa femmet näyttäisivät olevan selvänä vähemmistönä, harmi sinänsä. Oman naisellisuutensa hyväksyvä ja esille tuova nainen on niin hottis näky :)suurin osa (ovat he sitten lesboja/hetskuja/bissejä) ei todellakaan täytä tuota feminiinisyyden kriteeriä. Se ei ole pelkästään korkeat korot ja pitkähköt hiukset. Joskus baareissa näkee tissitoppisia, eriväriset rintsikoiden olkaimet näkyvillä, hiukset roikkuu kasvojen sivuilla kuin märkä epäsiisti huonosti hoidettu lattialuuttu. Jutut lentää kännissä räkä poskella.
Kerrankin baarissa yhdellä meni toppi rikki, niin sitä sitten paikkasi teipillä! Voi ziisus...
- .........
Niinku nämäkin, kyllä on rumia! :) http://www2.pictures.gi.zimbio.com/2008 NewNowNext Awards 0qjw6zb6J-Wl.jpg
- .....
Kuvottavia.
- ö--hmm
transsujako?
- lesbot ovat
keskimääräiseen naiskauneuteen verrattuna rumia, jos sellaista nimitystä voi käyttää. Toki kauneus on katsojan silmässä, mutta keskiverto katsannolla lesbot ovat rumempia kuin hetskut, ehkä siksi, että eivät pidä huolta ulkonäöstään?
Lesbo vois olla kaunis ja voisi olla kauniimpi jos panostaisi ulkonäköönsä. Miksi lesbo ei panosta, johtuu varmaan siitä että hän kuvittelee että lesbon kuuluu näyttää teietynlaiselta, huolittelemattomalta natural-lepakolta?
Lesbot pissivät omaan laatikkoonsa kuin koiranpennut, eivät tajua että saadakseen naisen täytyy näyttää naiselta :-)- ja kukas
se sinä olet? Et tiedä mitään sydämen sivistyksestä......poor you. Sulla on aivot ja eritoten SYDÄN narikassa. Poor you. Sattuis kyllä jos olisin niin tyhmä... SIIS KAIKINLTAOSIN TYHMÄ NIIN KU SÄ. Auts XD
- eroavaisuuksia.
Hetskun ja lesbo naisen ero on se, että lesbo nainen uskaltaa olla rohkeammin oma itsensä. Meiltä puuttuu se into miellyttää miestä. Kun taas hetskunaisen pukeutuessa baariin, ensisijaisesti hän miettii miellyttääkö miehen silmää. Meillä ei taas tuota ole. Ja sekös äijiä ottaa päähän. Itsenäinen nainen ja vielä lesbo. Mutta miehet nyt keksii haukkua vaikka mistä. Esim. minua hetskumies on haukkunut huoraksi, kun en ole ollut kiinnostunut. Ja omasta mielestäni en täytä noita huoran kriteereitä. :)
Ja hassua on se, että miehet (esim. omalla työpaikallani) arvostelevat naisia ja keksivät lempinimiä. Mutta nämä miehet eivät hoksaa itse katsoa peiliin. Löytyy isoa mahaa, epäsiistiä tukkaa, hien hajua, tyhmät jutut, ja sitä miehille ominaista yksinkertaisuutta, joka tuli esiin tuossa ap:n kirjoituksessakin. :) - jos alkaisin luetella
eroavaisuuksia. kirjoitti:
Hetskun ja lesbo naisen ero on se, että lesbo nainen uskaltaa olla rohkeammin oma itsensä. Meiltä puuttuu se into miellyttää miestä. Kun taas hetskunaisen pukeutuessa baariin, ensisijaisesti hän miettii miellyttääkö miehen silmää. Meillä ei taas tuota ole. Ja sekös äijiä ottaa päähän. Itsenäinen nainen ja vielä lesbo. Mutta miehet nyt keksii haukkua vaikka mistä. Esim. minua hetskumies on haukkunut huoraksi, kun en ole ollut kiinnostunut. Ja omasta mielestäni en täytä noita huoran kriteereitä. :)
Ja hassua on se, että miehet (esim. omalla työpaikallani) arvostelevat naisia ja keksivät lempinimiä. Mutta nämä miehet eivät hoksaa itse katsoa peiliin. Löytyy isoa mahaa, epäsiistiä tukkaa, hien hajua, tyhmät jutut, ja sitä miehille ominaista yksinkertaisuutta, joka tuli esiin tuossa ap:n kirjoituksessakin. :)kaikki rumat ja tyhmät äijät joita maailma on vastaan tullut niin loppuisi sivu kesken. Heteroäijät ne vasta rumia ovatkin, hyi hitto ja haisevat vielä vanhalle viinalle ja testosteronihielle. Mies ei ilmeisesti peiliä käytä tai sitten ei näe sieltä mitään?
Ei ne kaikki heteronaisetkaan niin hehkeitä ole, ovat miestensä tallan alla menneet muodottomiksi ja tuskin osaavat käyttäytyä. Luulen kyllä että kauneus ja rumuus, jos sellaista voi luokitella, jakautuu aika tasaisesti seksuaalisuuteen katsomatta. - suominainen
jos alkaisin luetella kirjoitti:
kaikki rumat ja tyhmät äijät joita maailma on vastaan tullut niin loppuisi sivu kesken. Heteroäijät ne vasta rumia ovatkin, hyi hitto ja haisevat vielä vanhalle viinalle ja testosteronihielle. Mies ei ilmeisesti peiliä käytä tai sitten ei näe sieltä mitään?
Ei ne kaikki heteronaisetkaan niin hehkeitä ole, ovat miestensä tallan alla menneet muodottomiksi ja tuskin osaavat käyttäytyä. Luulen kyllä että kauneus ja rumuus, jos sellaista voi luokitella, jakautuu aika tasaisesti seksuaalisuuteen katsomatta.ja mies on aikas rumaa kun niitä kattelee tuol kadun vilinässä.ruvetkaapa tsekkaan ihan apiruuttanne niin huomaatte että harvassa siel helmi on.yhtä tuulipuku ja rellu jenkkakahva plösöä massaa, ei siel pari rumaa lepakkoa joukosta erotu.
- ...
eroavaisuuksia. kirjoitti:
Ja hassua on se, että miehet (esim. omalla työpaikallani) arvostelevat naisia ja keksivät lempinimiä. Mutta nämä miehet eivät hoksaa itse katsoa peiliin. Löytyy isoa mahaa, epäsiistiä tukkaa, hien hajua, tyhmät jutut, ja sitä miehille ominaista yksinkertaisuutta, joka tuli esiin tuossa ap:n kirjoituksessakin. :)Lesbojen ei siis tarvitse millään tapaa "miellyttää" toisia naisia ? Riittää kun on olemassa, vaikka sitten tynnyristä nousseelta tai jätesäkki päällä.
- ellis
No, eivät toki kaikki ole rumia. Mutta suurin osa on. Tai ainakin hyvin epäviehättäviä. Se on ikävää mutta totta. Tosiaan toivoisi ettei niin olisi...
- silmässä
HA! Kaikki lesbotko rumia? Samalla voisi sanoa, että kaikki heterot on rumia =)
Monta kertaa, kun ollaan oltu mun elämänkumppanin kanssa ulkona jossain baarissa taikka ravintolassa, ollaan molemmat saatu vuorollamme työnnellä niitä heteromiehiä pois siitä meidän pöydästä. Eivät herrat vaan tajua, ettei kikkeli kelpaa, vaikka hyvännäköisiä ollaankin. Monesti ovat miehet todenneet, että eivät ymmärrä," miten noin kauniit naiset istuvat täällä kahdestaan, eikä herra seura kelpaa". Tosiaan, aika jännä juttu. Toiset miehet tulevat monta kertaa saman illan aikana, "että eikö nyt millään jompikumpi lähtisi tanssimaan". Juu, ei lähdetä ja heippa nyt taas.
Tosinaan ollaan saatu hakea jopa järkkäriä tai portsaria avuksi, kun miehet käyvät liian tuttavallisiksi eivätkä ymmärrä, mitä se "ei" oikein tarkoittaa. Siinähän lentelevät sitten ulos kapakasta. HAH!
Niin, että ei kaikki lesbot taida kauhean rumia olla. Ei kaikki heterotkaan ole.
Siinäpä sitä=) - tuubaa
Mistä ihmeestä sä tiedät ketkä kaikki ovat lesboja tässä maailmassa? Mä en ainakaan tiedä ja olen sentään itse joten jonkunlainen gaydar on kehittynyt. Toki jos oletus on että vain ne stereotyyppiset rekat on lesboja (ja en nyt tarkoita loukata ketään) niin voihan se itsestä tuntua että kaikki on rumia, siis jos sellainen tyyli ei miellytä omaa silmää.
Sä et poika taida ymmärtää kuinka paljon meitä on, hyvin monen näköistä, kokoista ja luonteista! Esim. tyttöystävästä ei voisi ikinä nähdä päällepäin, se ei täytä niitä sun kriteerejä ollenkaan. Homoilla on sama ongelma, heterotollot luulee että vain katukuvasta erottuvat kanahomot on homoja! Hah! Tai no eikai se mikään ongelma ole, saapahan olla rauhassa typeryksiltä.
En yleensä lähde näitä provoja kommentoimaan mutta nyt huvitti kun oli niin kiva aihe :)- duedonne
Kiva kun viitsit kommentoida kuitenkin tämmöistäkin provoa koska osut ytimeen: n o b o d y knows. Ja eikö noi huhhuh "rumat" "heterot " särje silmää?
- Niin sisäistä.
Jokainen ihminen,Oli hän hetero tai lesbo,homo tai transu.On jollain lailla kaunis,joko sisäisesti tai ulkoisesti.
Itselläni oli epäluulo lesboista ensin.Kunnes satuin katsomaan silmiin,ja naamaan.Sieltä paljastui mahtava naama ja silmät.Vaikka siilitukka tytöllä olikin :)
Eli ei kukaan ihminen ole Ns.Ruma.Rumuus on vain tunne.. - täh
minä ainaki oon ihan normaali suomalainen nainen ja pidän naisista. omasta mielestäni en oo ruma enkä kaunis. naiseni kyllä on uskomattoman kaunis :D
- Kolokiipijä
Minä olen miettinyt myös tätä asiaa. Vasta on valmistunut tutkimus, jossa selvitettiin ns. "Panzerjägerlesben" eli suomalaisittain rekkalesbojen mieltymyksiä ja miehistä ulkonäköä. Se että naiset näyttävät "raimovirtasilta" ja "tanelireinikaisilta" on ihan biologinen selitys. Kyseessä on geneettinen virhe adenosiini-tymiini valkuaisaineketjussa. On myös kehitteillä tunnistusmenetelmä, jolla kyseinen geenivirhe huomataan jo raskausaikana. Vakavimmissa tapauksissa ko. lesbo on alkanut jo kolmenkymmenen ikävuoden paikkeilla näyttää Esa Pakarisen ja pihapässin sekoitukselta.
- eifarkkupikkareille
Näinhän se menee että suurin osa meistä jää katu- kuvassa tunnistamatta heterorassuilta. Luulevat tosiaan että kanahomot ja rekkalesbot edustavat kaikkia homoseksuaaleja. No, niinkuin todettu, saapahan olla rauhassa v*'*lulta, vonkaamiselta ja hakkaamiselta.
Niin ja alkuperäiseen kysymykseen: ei ala. Kukaan ei "ala" lesboksi, hän joko on tai ei ole. Kyllähän miehen aina saa, mutta nainen se onkin vaikeampi löytää :)
Saa olla kaunis, sehän on mukavaa jos ympärillä on kauneutta. Se on sitten jo eri juttu, mikä kenenkin mielestä on kaunista...
http://static.wetpaint.me/trueblood/ROOT/photos/JessicaClarkAngeloKritikos5--1481197254178772508.jpg - cisu1234
Mä oon ainakin ihan helevetin hyvännäköinen! Ettäs tiiätte!
- Anonyymi00047
Kyllä monella tavalla.
- Anonyymi00048UUSI
On joitakin hyvännäköisiä. Kyllä lesbollekin on väliä ulkonäöllä. Mieti vaikka Cara Delevingneä, naisystäväkin on nätti. On melkoinen myytti, että lesbo haluaa sen mököttäväluonteisen ja -näköisen maskuliinisen naisen tai kenet tahansa naisen ylipäänsä.
- Anonyymi00049UUSI
Mä oon ruma ja oon lesbo, mutta se rumuus ei tehnyt minusta lesboa, vaan se, että miesten katseet ei aiheuttanut mussa mitään. Nainen katsoi mua silmiin ja se tuntui varpaissa asti, sydän unohti toimia ja sanat takertui kurkkuun.
Mul on lyhyet hiukset, koska ne on helppohoitoiset, olen myös hieman lihava, mut se nyt vois olla vaikka olisin hetero. Ja pukeudun mukavasti, koska miks mun pitäis miellyttää pukeutumisellani miehiä tai naisia? Haluun, et mul on hyvä olla niissä vaatteissa jossa olen. Milloin aloittaja on viimeksi nähnyt vaivaa esim.pukeutumisessaan naisia varten? Pesetkö hampaat, käytätkö dödöä tai elätkö siivosti? En kysy pahalla, vaan yritän saada sinut tajuamaan aloituksesi, joka on hyökkäävä. Voitaisko vuonna 2026 jo hyväksyä toiset ihmiset sellaisenaan. - Anonyymi00050UUSI
Välillä voi olla vaikka rikkinäisessä villapaidassa, jos siinä itse viihtyy. Ei se niin tarkkaa ole.
https://www.youtube.com/watch?v=JrmW4mAFnWM- Anonyymi00051UUSI
Joo on hieno 👍🤣 mun miehillä oli vastavuoroisesti kauluspaidat kravatilla 👍vaikka kyllä mäkin isoa reikää suosin mutta vähän eri paikassa 👍🤣🤣🤣 kun en mä mikään minigolfari ole 🤣👍👍👍
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134732Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197690Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!24632Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45627Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars99614- 61609
- 42544
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59515