Saksalaiset ovat laadullisesti/luotettavuudellaan pian jo...

JPN/U.S.A merkkien tasol

8

694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkkinimi M.

      En oikein jaksa uskoa tuollaisia hömppätestejä, noita tuttujen melkein uudenkarheita Volkswagen/Audi autoja kun on tullut katseltua niin 3 ekaa vuotta pysyvät nipussa, sitten alkavat murheet. Sähkövikoja joita kukaan ei saa kuntoon ja sen päälle 3-5 vuoden välein saa ostaa kierroksen alatukivarsia yms. palloniveliä.
      Ilmeisesti tuo sinun laatumittarisi ei huomioi ollenkaan näitä tosiasioita.

      Itsellä on muuten vanha kakssatanen dieselmersu tommoset 600tkm mittarissa, niitä käsintehtyjä meinaa, voisin väittää että sen jälkeen saksasta ei oo laatuautoja enää tullu.

      • ymmärretty

        Mainittu ADAC selvitys on tosiaan viihdettä ja huuhaa juttua, mutta lapsenuskoisille kelpaa sellaisenaan. ADAC on vain yksi saksalainen tiepalvelu, jonka tilastointiperusteita ei saa julkisesti nähtäväksi. Senpä vuoksi autoalan ammattilehdet eivät kelpuutakaan ADAC tilastoja sivuilleen, vaan jättävät ne huomiotta. Sitä vastoin sanomalehdille tunnetusti kelpaa mikä vain, kunhan juttu on myyvä.

        Jotta autojen laadusta Saksan ja muillakin teillä saataisiin todellista selvitystä, tulee puolueettoman tahon käydä läpi muidenkin tiepalvelutoimijoiden, kuten automerkkien omat vikatilastot tielle jääneistä, kaveriapu jne. Nämä kokonaistiedot yhdistettynä katsastustilastoihin ja takaisinkutsutilastoihin osoittavat vasta autojen vikaisuuden ja luotettavuuden todellisuutta.


      • japsi kuskien
        ymmärretty kirjoitti:

        Mainittu ADAC selvitys on tosiaan viihdettä ja huuhaa juttua, mutta lapsenuskoisille kelpaa sellaisenaan. ADAC on vain yksi saksalainen tiepalvelu, jonka tilastointiperusteita ei saa julkisesti nähtäväksi. Senpä vuoksi autoalan ammattilehdet eivät kelpuutakaan ADAC tilastoja sivuilleen, vaan jättävät ne huomiotta. Sitä vastoin sanomalehdille tunnetusti kelpaa mikä vain, kunhan juttu on myyvä.

        Jotta autojen laadusta Saksan ja muillakin teillä saataisiin todellista selvitystä, tulee puolueettoman tahon käydä läpi muidenkin tiepalvelutoimijoiden, kuten automerkkien omat vikatilastot tielle jääneistä, kaveriapu jne. Nämä kokonaistiedot yhdistettynä katsastustilastoihin ja takaisinkutsutilastoihin osoittavat vasta autojen vikaisuuden ja luotettavuuden todellisuutta.

        pieneen kantikkaaseen päähän ei faktat uppoa?Toyota autojen tiuhat huoltovälit (15 000km/1vuosi) on tänä päivänäkin merkki siitä,että vikoja korjataan aika paljon takuuseen omistajien tietämättä.Oisikin mielenkiintoista jos toyotan huoltoväleiksi tulisi vaikka 40 000km/2vuotta,kuten BMW:llä maksimissaan.mitkähän olisi vikatilastot?huoltoväleiksi lasken myös pelkät öljynvaihdot.Ja eihän noita toyota lexuksia paljoa saksan autobaanoilla näy(ei kestä kovaa ajoa?),viimekesänä saksan halki gardajärvelle mentäessä oikein ihmeteltiin japsi autojen vähyyttä.Ei autobaanalla yhtään yli 160kmh ylittäviä japseja.Ja nimenomaan tuo kova vauhti on myrkkyä kaikille autoille,siinä voimansiirto,jäähdytys yms.joutuu vasta tosi koville.


      • todeta
        japsi kuskien kirjoitti:

        pieneen kantikkaaseen päähän ei faktat uppoa?Toyota autojen tiuhat huoltovälit (15 000km/1vuosi) on tänä päivänäkin merkki siitä,että vikoja korjataan aika paljon takuuseen omistajien tietämättä.Oisikin mielenkiintoista jos toyotan huoltoväleiksi tulisi vaikka 40 000km/2vuotta,kuten BMW:llä maksimissaan.mitkähän olisi vikatilastot?huoltoväleiksi lasken myös pelkät öljynvaihdot.Ja eihän noita toyota lexuksia paljoa saksan autobaanoilla näy(ei kestä kovaa ajoa?),viimekesänä saksan halki gardajärvelle mentäessä oikein ihmeteltiin japsi autojen vähyyttä.Ei autobaanalla yhtään yli 160kmh ylittäviä japseja.Ja nimenomaan tuo kova vauhti on myrkkyä kaikille autoille,siinä voimansiirto,jäähdytys yms.joutuu vasta tosi koville.

        Harvinaisen typerä ja olematonta päättelyä viestivä kirjoitus tuo höpötyksesi. Saksa on ainoa kehittynyt valtio koko maailmassa, missä autobaanoilla saa vielä ajaa rajoittamattomin nopeuksin. Kun jokainen tietää, että Saksassa on hyvin vahva oma autotuotanto ja saksalainen isänmaallisena ostaa mieluimmin saksalaisen auton, ei ole mitään järjellistä syytä suunnitella muissa maissa henkilöautoja yli 200 km/h jatkuvaan nopeuteen. Nopeustekniikka sinänsä on niin yksinkertaista, että sellaisia autoja pystyttäisiin hyvin suunnittelemaan ja rakentamaan vaikka Suomessa. Tokihan japseilla kuten kaikilla muillakin on isoja autoja tai urheiluautoja, joilla voit posotella yli 200 km/h jatkuvasti. Muten kuten sanottua, se ei ole järjellistä nykyisen ympäristötietoisen tekniikan aikakaudella.


        Anna fakta ja lähde, millä todistat vikakorjaukset omistajan tietämättä. Parempi kai on aina kunnossa oleva, luotettava ja hyvin huollettu auto kuin suuri kulutuksinen saastuttava huoltojen välissä korjattava auto.

        Ihmetellä täytyy todella, että jollekin merkitsee vielä nykyaikana jotain erinomaista suuret nopeudet yleisillä teillä. Oletkohan teini-ikäinen vielä vai henkisen puolen kehityksessä viivästynyt aikuinen.

        Itse käytän lentokonetta, jos haluan päästä nopeasti Gardajärvelle. Autolla menen Saksan halki tavallisia maanteitä pitkin ja nautin kauneista saksalaisista maisemanäkymistä ja stressittömästä ajosta.

        Mutta, kukin mieltymystensä ja kehitysasteensa mukaisesti.


      • vamaankin
        todeta kirjoitti:

        Harvinaisen typerä ja olematonta päättelyä viestivä kirjoitus tuo höpötyksesi. Saksa on ainoa kehittynyt valtio koko maailmassa, missä autobaanoilla saa vielä ajaa rajoittamattomin nopeuksin. Kun jokainen tietää, että Saksassa on hyvin vahva oma autotuotanto ja saksalainen isänmaallisena ostaa mieluimmin saksalaisen auton, ei ole mitään järjellistä syytä suunnitella muissa maissa henkilöautoja yli 200 km/h jatkuvaan nopeuteen. Nopeustekniikka sinänsä on niin yksinkertaista, että sellaisia autoja pystyttäisiin hyvin suunnittelemaan ja rakentamaan vaikka Suomessa. Tokihan japseilla kuten kaikilla muillakin on isoja autoja tai urheiluautoja, joilla voit posotella yli 200 km/h jatkuvasti. Muten kuten sanottua, se ei ole järjellistä nykyisen ympäristötietoisen tekniikan aikakaudella.


        Anna fakta ja lähde, millä todistat vikakorjaukset omistajan tietämättä. Parempi kai on aina kunnossa oleva, luotettava ja hyvin huollettu auto kuin suuri kulutuksinen saastuttava huoltojen välissä korjattava auto.

        Ihmetellä täytyy todella, että jollekin merkitsee vielä nykyaikana jotain erinomaista suuret nopeudet yleisillä teillä. Oletkohan teini-ikäinen vielä vai henkisen puolen kehityksessä viivästynyt aikuinen.

        Itse käytän lentokonetta, jos haluan päästä nopeasti Gardajärvelle. Autolla menen Saksan halki tavallisia maanteitä pitkin ja nautin kauneista saksalaisista maisemanäkymistä ja stressittömästä ajosta.

        Mutta, kukin mieltymystensä ja kehitysasteensa mukaisesti.

        entinen päiväkotilapsi?


    • hinurien yhdistys

      HS rakastaa hinureita. Iesuksen hinaajat.

    • upeeeta

      No se on kyllä hyvä, että sakemannipirssejä uskaltaa kohta jo ostaa ihan hyötykäyttöönkin, eikä vain korjaamolta korjaamolle ajettavaksi. Uskaltaa lähteä ehkä jo naapurikunnassakin käymään niillä, ilman että tarvitsee koko ajan kuulostella milloin olisi käännyttävä huollon suuntaan...

    • ja...

      kilometrejä takana kokonaista 130tkm, auto Lexus RX 300. Ei nyt niin hirveän kestävä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

      Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      160
      8805
    2. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

      Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      104
      4082
    3. Millaista läheisyyttä

      Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      114
      3922
    4. 55
      3383
    5. Antifasismi - mitä se on?

      Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      42
      2714
    6. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

      Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      384
      1988
    7. Heräsin taas ikävään

      Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      56
      1911
    8. Yliajo Heinolassa

      Mikä ihme ihmisiä vaivaa nykyään? Vähän ensin kähistellään nakkikioskilla ja sen jälkeen kostoksi murhataan autolla! Voi
      Heinola
      44
      1873
    9. Kuka on menehtynyt?

      https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      11
      1861
    10. Kauhea ikävä iski

      Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko
      Ikävä
      20
      1531
    Aihe