Saksalaiset ovat laadullisesti/luotettavuudellaan pian jo...

JPN/U.S.A merkkien tasol

8

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkkinimi M.

      En oikein jaksa uskoa tuollaisia hömppätestejä, noita tuttujen melkein uudenkarheita Volkswagen/Audi autoja kun on tullut katseltua niin 3 ekaa vuotta pysyvät nipussa, sitten alkavat murheet. Sähkövikoja joita kukaan ei saa kuntoon ja sen päälle 3-5 vuoden välein saa ostaa kierroksen alatukivarsia yms. palloniveliä.
      Ilmeisesti tuo sinun laatumittarisi ei huomioi ollenkaan näitä tosiasioita.

      Itsellä on muuten vanha kakssatanen dieselmersu tommoset 600tkm mittarissa, niitä käsintehtyjä meinaa, voisin väittää että sen jälkeen saksasta ei oo laatuautoja enää tullu.

      • ymmärretty

        Mainittu ADAC selvitys on tosiaan viihdettä ja huuhaa juttua, mutta lapsenuskoisille kelpaa sellaisenaan. ADAC on vain yksi saksalainen tiepalvelu, jonka tilastointiperusteita ei saa julkisesti nähtäväksi. Senpä vuoksi autoalan ammattilehdet eivät kelpuutakaan ADAC tilastoja sivuilleen, vaan jättävät ne huomiotta. Sitä vastoin sanomalehdille tunnetusti kelpaa mikä vain, kunhan juttu on myyvä.

        Jotta autojen laadusta Saksan ja muillakin teillä saataisiin todellista selvitystä, tulee puolueettoman tahon käydä läpi muidenkin tiepalvelutoimijoiden, kuten automerkkien omat vikatilastot tielle jääneistä, kaveriapu jne. Nämä kokonaistiedot yhdistettynä katsastustilastoihin ja takaisinkutsutilastoihin osoittavat vasta autojen vikaisuuden ja luotettavuuden todellisuutta.


      • japsi kuskien
        ymmärretty kirjoitti:

        Mainittu ADAC selvitys on tosiaan viihdettä ja huuhaa juttua, mutta lapsenuskoisille kelpaa sellaisenaan. ADAC on vain yksi saksalainen tiepalvelu, jonka tilastointiperusteita ei saa julkisesti nähtäväksi. Senpä vuoksi autoalan ammattilehdet eivät kelpuutakaan ADAC tilastoja sivuilleen, vaan jättävät ne huomiotta. Sitä vastoin sanomalehdille tunnetusti kelpaa mikä vain, kunhan juttu on myyvä.

        Jotta autojen laadusta Saksan ja muillakin teillä saataisiin todellista selvitystä, tulee puolueettoman tahon käydä läpi muidenkin tiepalvelutoimijoiden, kuten automerkkien omat vikatilastot tielle jääneistä, kaveriapu jne. Nämä kokonaistiedot yhdistettynä katsastustilastoihin ja takaisinkutsutilastoihin osoittavat vasta autojen vikaisuuden ja luotettavuuden todellisuutta.

        pieneen kantikkaaseen päähän ei faktat uppoa?Toyota autojen tiuhat huoltovälit (15 000km/1vuosi) on tänä päivänäkin merkki siitä,että vikoja korjataan aika paljon takuuseen omistajien tietämättä.Oisikin mielenkiintoista jos toyotan huoltoväleiksi tulisi vaikka 40 000km/2vuotta,kuten BMW:llä maksimissaan.mitkähän olisi vikatilastot?huoltoväleiksi lasken myös pelkät öljynvaihdot.Ja eihän noita toyota lexuksia paljoa saksan autobaanoilla näy(ei kestä kovaa ajoa?),viimekesänä saksan halki gardajärvelle mentäessä oikein ihmeteltiin japsi autojen vähyyttä.Ei autobaanalla yhtään yli 160kmh ylittäviä japseja.Ja nimenomaan tuo kova vauhti on myrkkyä kaikille autoille,siinä voimansiirto,jäähdytys yms.joutuu vasta tosi koville.


      • todeta
        japsi kuskien kirjoitti:

        pieneen kantikkaaseen päähän ei faktat uppoa?Toyota autojen tiuhat huoltovälit (15 000km/1vuosi) on tänä päivänäkin merkki siitä,että vikoja korjataan aika paljon takuuseen omistajien tietämättä.Oisikin mielenkiintoista jos toyotan huoltoväleiksi tulisi vaikka 40 000km/2vuotta,kuten BMW:llä maksimissaan.mitkähän olisi vikatilastot?huoltoväleiksi lasken myös pelkät öljynvaihdot.Ja eihän noita toyota lexuksia paljoa saksan autobaanoilla näy(ei kestä kovaa ajoa?),viimekesänä saksan halki gardajärvelle mentäessä oikein ihmeteltiin japsi autojen vähyyttä.Ei autobaanalla yhtään yli 160kmh ylittäviä japseja.Ja nimenomaan tuo kova vauhti on myrkkyä kaikille autoille,siinä voimansiirto,jäähdytys yms.joutuu vasta tosi koville.

        Harvinaisen typerä ja olematonta päättelyä viestivä kirjoitus tuo höpötyksesi. Saksa on ainoa kehittynyt valtio koko maailmassa, missä autobaanoilla saa vielä ajaa rajoittamattomin nopeuksin. Kun jokainen tietää, että Saksassa on hyvin vahva oma autotuotanto ja saksalainen isänmaallisena ostaa mieluimmin saksalaisen auton, ei ole mitään järjellistä syytä suunnitella muissa maissa henkilöautoja yli 200 km/h jatkuvaan nopeuteen. Nopeustekniikka sinänsä on niin yksinkertaista, että sellaisia autoja pystyttäisiin hyvin suunnittelemaan ja rakentamaan vaikka Suomessa. Tokihan japseilla kuten kaikilla muillakin on isoja autoja tai urheiluautoja, joilla voit posotella yli 200 km/h jatkuvasti. Muten kuten sanottua, se ei ole järjellistä nykyisen ympäristötietoisen tekniikan aikakaudella.


        Anna fakta ja lähde, millä todistat vikakorjaukset omistajan tietämättä. Parempi kai on aina kunnossa oleva, luotettava ja hyvin huollettu auto kuin suuri kulutuksinen saastuttava huoltojen välissä korjattava auto.

        Ihmetellä täytyy todella, että jollekin merkitsee vielä nykyaikana jotain erinomaista suuret nopeudet yleisillä teillä. Oletkohan teini-ikäinen vielä vai henkisen puolen kehityksessä viivästynyt aikuinen.

        Itse käytän lentokonetta, jos haluan päästä nopeasti Gardajärvelle. Autolla menen Saksan halki tavallisia maanteitä pitkin ja nautin kauneista saksalaisista maisemanäkymistä ja stressittömästä ajosta.

        Mutta, kukin mieltymystensä ja kehitysasteensa mukaisesti.


      • vamaankin
        todeta kirjoitti:

        Harvinaisen typerä ja olematonta päättelyä viestivä kirjoitus tuo höpötyksesi. Saksa on ainoa kehittynyt valtio koko maailmassa, missä autobaanoilla saa vielä ajaa rajoittamattomin nopeuksin. Kun jokainen tietää, että Saksassa on hyvin vahva oma autotuotanto ja saksalainen isänmaallisena ostaa mieluimmin saksalaisen auton, ei ole mitään järjellistä syytä suunnitella muissa maissa henkilöautoja yli 200 km/h jatkuvaan nopeuteen. Nopeustekniikka sinänsä on niin yksinkertaista, että sellaisia autoja pystyttäisiin hyvin suunnittelemaan ja rakentamaan vaikka Suomessa. Tokihan japseilla kuten kaikilla muillakin on isoja autoja tai urheiluautoja, joilla voit posotella yli 200 km/h jatkuvasti. Muten kuten sanottua, se ei ole järjellistä nykyisen ympäristötietoisen tekniikan aikakaudella.


        Anna fakta ja lähde, millä todistat vikakorjaukset omistajan tietämättä. Parempi kai on aina kunnossa oleva, luotettava ja hyvin huollettu auto kuin suuri kulutuksinen saastuttava huoltojen välissä korjattava auto.

        Ihmetellä täytyy todella, että jollekin merkitsee vielä nykyaikana jotain erinomaista suuret nopeudet yleisillä teillä. Oletkohan teini-ikäinen vielä vai henkisen puolen kehityksessä viivästynyt aikuinen.

        Itse käytän lentokonetta, jos haluan päästä nopeasti Gardajärvelle. Autolla menen Saksan halki tavallisia maanteitä pitkin ja nautin kauneista saksalaisista maisemanäkymistä ja stressittömästä ajosta.

        Mutta, kukin mieltymystensä ja kehitysasteensa mukaisesti.

        entinen päiväkotilapsi?


    • hinurien yhdistys

      HS rakastaa hinureita. Iesuksen hinaajat.

    • upeeeta

      No se on kyllä hyvä, että sakemannipirssejä uskaltaa kohta jo ostaa ihan hyötykäyttöönkin, eikä vain korjaamolta korjaamolle ajettavaksi. Uskaltaa lähteä ehkä jo naapurikunnassakin käymään niillä, ilman että tarvitsee koko ajan kuulostella milloin olisi käännyttävä huollon suuntaan...

    • ja...

      kilometrejä takana kokonaista 130tkm, auto Lexus RX 300. Ei nyt niin hirveän kestävä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe