millasista pojista tytöt tykkää?

JPJ5

niin millasista pojista tytöt tykkää? kultapojista, pahoista pojista, ynm.? kysely siis tytöille

28

1596

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KokkiKokelas

      Sehän on ihan tutkittu juttu, että nuorena tytöt ihastuu helpoiten niihin pahoihin poikiiin, mutta sitten kun ne alkaa miettii vakavaa suhdetta, niin ne siirtyy niihin kiltteihin. On naiset kummia...

      • henriettam

        Höhö, ainutkaan oikea tyttö ei edes pissi kiltteihin tai ujoihin poikiin päin hyi vttu.


    • sHigya`

      Yleensä tytöt tykkää sellaisista pojista, jotka puhuvat paljon, ovat huumorintajuisia, pukeutuvat "coolisti", ei mitenkää nörtti/nynny tyyliin. Eli ulkonäöllä on ainakin ensin se vaikutus, kiinnostuuko pojasta (;

      • .....

        Luonne pitää olla kunnossa, eikä tietysti saa näyttääkään ihan petolinnun perseeltä. Komeus on aina plussaa, vaikka myös "ok näköinen" käy fiksulle tytölle/naiselle. Luonne, "kemiat" ja "se jokin" sisäinen vetovoima ratkaisee. Vaikea sitä on tämän tarkemmin kuvailla.

        Kiinnostavat jutut on hyvä homma, mutta eihän niitä aina voi riittää ja tikusta lienee turha vääntää asiaa.


    • cghkljh

      Mie ainakin tykkään sellassist "kiltemmist pojist, ei mikään luokan hiljasin, mut ei äänekkäinkään. Sellassist normi pojist.

      • tiinasalm

        Kiltist pojist.
        .Hyi saatna. Häivy hemmetin huora.


    • ...............

      No minä ainaki tykkää sellasesta pojasta, joka ei oo "hullu" eikä mikää paha. Ei vittuile eikä nössötä jatkuvasti. On luotettava.

      Ja ulkonäöstä sen verra, että kävis suihkussa, ja pesis hampaasa. Vartalo sopusuhtanen, ja ois mukavaa, jos pojalla olis hauista sopivasti, en tykkää oikein isoista pateista.

      Nii ja mieluite ois mua pidempi.


      Kokonaisuus tärkeä, mutta jos jätkällä on kusipään luonne, niin voin sanoa GOODBYE, vaikka ois kuin hyvännäkönen.

    • Tiede.

      Naiset pitävät ovulaation aikana maskuliinisemmista miehistä.

    • Nainen89_

      Itse olen aina ihastunut sellaisiin suloisiin, ystävällisiin poikiin. Nörttiys ei ole mikään este, ei myöskään se, jos ei tietokoneista mitään tiedä. Tärkeää on se, että on järkeä päässä ja ei ole käyttänyt sitä kaikkea energiaa tietokoneella tai jalkapallon pelailuun, vaan on oppinut esimerkiksi pesemään pyykkiä ja siivoamaan sek ätekemään ainakin jonkinlaista ruokaa (muutakin kuin pakastepitsaa). Vastuuntuntoinen ja omista asioistaan huolehtiva pitää olla. "Hällä väliä"-asenteella elämään, opiskeluun ja tulevaisuuteen suhtauvat ihmiset eivät mua kiinnosta.

      Luonteen puolesta pitäisi tosiaan olla huomoonottava ja ymmärtäväinen, mutta koska olen itse melko tomera ihminen, niin ei mieskään saa jäädä tossun alle vaan mulle pitää uskaltaa sanoa myös takaisin.

      Itseäni ehkä ne kiltit pojat miellyttävät enemmän, sillä olen perusluonteeltani melko herkkä ja rakastan myös hempeistä asioita jutustelua. Jatkuva ryyppääminen ei kiinnosta ja säännöllinen tupakointi on todellinen nono.

      • nuorkaunotar

        Pesempyykkiä ja tekemäänruoka mikä saatanan orjapiiskuri sä oot.

        Ruoat syödään raflas ja pyykit pestään pesulas.
        Ellei sulla ole edes semmoseen varaa niin äl tuu lähellekään meitsiä.


    • heimoi17

      Pojan täytyy olla suurimmaksi osaksi kiltti. Mutta saahan pojassa toki vähän jotain muutakin olla kuin kiltteyttä. Mutta ihan vähän vain.
      Sitten, tykkään romanttisista pojista, täynnä yllätyksiä, suloisuutta, romanttisuutta. Ja älykäs pitää olla ;) Mutta ei ehkä nyt niin kunnon 'hikari', mutta joo, älyllä pääsee pitkälle!

      Pahat pojat kiinnostaa tyttöjä tuossa ehkäpä noin 11-15(16)-ikävaiheessa. Ja sitten tosiaankin alkaa pikku hiljaa miettimään, että haluaa ihanan romattisen, rauhallisen kullan kainaloon. Joka ei juo taikka polta.

      Koska millaista olisi asua sitten jonkun huligaanin, huumeiden käyttäjän, väkivaltaisen ääliön kanssa 30-40 vuotiaana. Ei hyvä!

      • i.L.b.E

        miten tämä älykkyys sitten sinulle ilmenee, jos vaikka jonkun pojan kanssa olet ollut tekemisissä jo vähän aikaa... :)


      • eikilttejäei

        Kerran nisti aina jollekin riippuvainen.

        Älä ikinä ota vanhaakaan narkkista.


    • (o)(o) <- :P:P

      se riippuu tytöstä :D

    • -

      noi aiemmat kommentit mis viitattii ulkonäköö nii periaattees ulkonäöl ei oo mitää tekemistä (ainakaa mun mielest). esim netis tutustuu ensimmäisenä luonteisiin (ellei näe myös kuvia) ja sillon ihastuu ehkäpä ja sitte ku näkee sen henkilön ulkonäön nii ei sillä enää ole väliä niinkään kun se on sisältä ihana ihminen.

    • fgdfgdfg

      Minä tykkään sellaisista pojista jotka on kivoja ja kilttejä, vihaan noita "pahoja poikia".

    • itse asiassa...

      noi "pahat pojat" uppoaa meikäläiseen. sopiva ylpeys ja coolius on vaan plussaa.
      jos kaikki on sitä mieltä että "kiltit on ihanimpia!" niin miksi pahat pojat on keksitty??

      jep. pahat pojat rulaa. asennetta ja kapinaa.

      ps. rakastan poikia jotka osaa matikkaa! ite en sitä osaa, joten apua haluan joka väliin. auttakaa tyttöjä mäessä!

    • tyttö97

      Ite haluisin sellasen kiltin, elämänhalusen, luotettavan poikaystävän, joka on hyvä kuuntelee ja jonka kaa vois viettää perjantai-illat löhöillen ja leffoja katellen.
      ja huumorintajusen. En mä mitää tosikkoo kauheen pitkää jaksas katella D:
      Mitta niin... Tuollanen olis aika ihana :)

      Ja ulkonäkö on vaa plussaa. Ei sil periaattees mitää välii oo (:

    • kiltti tyttö 13v

      Ite tykkään/oon aina tykänny pojasta joka on huumorintajunen, ei mikään sellanen "hyiiii, tyttö, sitä ei voi ainakaan halata tai auttaa missää...", eli siis ei pelkää olla kiltti tytölle :D. "Coolit" pojat on kiusallisia kun ei niille voi puhua, ainaki meirän koulus ne miettii vaa itteään. :/ Myöskää ei mtn supernörttiä joka puhuu suunnillee pelkästää jostai tietokoneista tai muusta yhtä epämielenkiintoisesta...

      Sit se ulkonäkö... Mun ihastumisessa sillä ei ole paljonkaan merkitystä, sehä on vaan kuori, sen sisällä on se oikea ihminen :D Mutmut kunhan ny käy suihkussa ja pesee hampaat aamuin illoin ja käyttää dödöä niin ettei haise kilometrien päähän :D Ja plussaa toki aina on jos se poika on pidempi ja mua vahvempi

    • heh.

      Mie tykkään just yhest pahast :d
      Mut se on kyl sellain vaa koulus.. Aika yees hei 13 w mopopoika xD
      muttei silti käytä päihteitä!

    • 15v Tyttö

      Nykyinen poikaystäväni on niin sanottu "paha poika" hän kulkee koulussa jengissä, mutta kiusaa ihmisiä jotka kiusaa muita. Tässä esimerkki . Joku poika kiusaa nyt vaikka parasta ystävääni. Josefiinaa. Silloin poikaystäväni jengi saapuu paikalle ja vetäisee kiusaajaa repusta . Kiusaaja sanoo/huutaa "mitä helvettiä!?" Ja poikaystäväni vastaa tuohon " jaa että muita kiusataan"(ilkeä virne naamallaan) kiusaaja lähtee muualle. Poikaystäväni "jengiin" kuuluu kaksi hänen ystäväänsä , minä , Josefiina ja hän. Hänellä on oikeasti aika herkkä luonne ja hän tulee mustasukkaisekai helposti ja hän rakastaa halailua. Joten siinä teille se paha poika. Siksi että hän käyttäytyisi huonommin kuin muut. Ei tee hänestä pahaa poikaa.

      • NAMNAMHASSISTAJEESS

        Jaa mie en vetäse repusta mie vetäsen turpiin...


    • Niistä joil on massii, lihaksii ja se vitun "swag"-"tyyli" muu massapaska... nii ja muidta sit et jos ei oo joka viikko varaa viedä tyttöö leffaan ni ei mahollisuuksii
      T. Kokemusta tarpeeksi..

    • minävaaaaaanz

      Semmoset hauskat ja kiltit pojat jotka osaa myös heittäytyy leikillä pahaks ja kans puhuu tuhmia on nii parhait

      Mielellää pitkä poeka. Ulkonäöllä ei ookkaa sit sen enempää välii :D

      • tuuke19

        Jaa pitkä poeka?
        Hyi vitn hongankolistaja, ei käy.
        170 - 160 on just se oikea. Kunnon lihakset ja tatskat ooooohhhhh.


    • Heivaantaas

      No siis mä en ainakaa haluis mitää sellasta poikaa joka juo/polttaa mut toisaalta ei se saa olla mikää liian kilttikää. Ja pojilla aina plussaa hyvä tyyli ja sit ruskeet silmät. Tietty hyvä huumorintaju on myös tosi tärkeetä.

    • GIRLSGIRLS

      GIRLS LIKE GIRLS AND BOYS NOT REALLY. GIRLS LIKE GIRLS NO BOYS

    • Tytteli1234

      Mä en tiä miten tänneki eksyin mut mä haluun tytön. Semmosen hieman "sekaisin" olevan. :)

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      134
      2114
    2. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      201
      1929
    3. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1526
    4. Ilouutinen: Sohvaperunat Soile ja Jorma taas TV:ssä - Sohvikset jo 18 kautta - Onnea!

      Onnea Sohvikset 18 kautta! Ja ihana Soile (ja Jorma!) taas mukana! Lue lisää ja katso Soilen hauska kuva tästä: https:
      Sohvaperunat
      9
      1065
    5. Piupali Paupali

      Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️
      Ikävä
      164
      954
    6. Elokapinan kielto aloite kerää nimikirjoituksia kovaa vauhtia !

      Nyt klo 14 mennessä nimiä on jo liki 17000 allekirjoitusta. Nyt niitä nimiä vaan lisää meille riittää no
      Maailman menoa
      278
      948
    7. Mitä muuttaisit kaivattusi

      Ulkonäössä tai persoonassa
      Ikävä
      75
      868
    8. Elokapinan lakkautusaloite 50 000 nimeä

      Ja lisää tulee, kohta on Ylenkin uutisoitavaa aloitteesta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143
      Maailman menoa
      260
      854
    9. Hei, mies, kirjoita jotain minusta

      Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koska
      Ikävä
      39
      799
    10. Näyttääkö kaivattusi

      Iloiselta vai surulliselta?
      Ikävä
      56
      796
    Aihe