Sen jälkeen kun hyvän ystäväni perheestä nuori mies menehtyi leikkauksen jälkeen, ja nukkui pois, en ole tavannut perhettä henkilokohtaisesti, ja mieltäni hämmentää miten puhua heille ensitapamisessa? Oma perheeni oli läsnä hautajaisissa, itse olin ulkomailla, ja en siksi osallistunut, kirjoitin kuitenkin nuoren miehen perheelle. kuten hänen vanhemille ystävällisen osaanottoni, ja nyt palattuani tarkoitukseni olisi mennä tapaamaan heitä kaikkia ,he ovat kutsuneet minut kotiinsa mieheni kanssa, ja tapaan kaikki nuoren miehen läheiset. Olemme vanhoja perhe ystäviä, mutta haluaisin mielipiteitä ja tietoja kuinka voisin arvokkaasti ja sopivasti olla heille tukena ja tehdä tapaamisesta lämminhenkisen. Olen kuullut muilta sukulaisilta että he ovat toipuneet surusta melko hyvin ihmisten kesken, mutta varmaan asia on heille sydäntä särkevän raskas, ja läsnä kaiken aikaa, tapahtumasta on 4kk.
Olen kiitollinen jos joku haluaisi kertoa minulle kuinka kasvotusten tuleminen voisi olla suurta ystävyyttä ja ymmärrystä surevia kohtaan.
kohtaaminen eka kerran
matamiia
1
447
Vastaukset
- nimimerkki2
Mitäs jos miettisit heidän kannalta?
Haluaako he vatvoa tuon ajan takaisia tapahtumia jos jo muukin elämä on alkanut nostamaan päätään? Tilannetajua hei!
Jos he itse ottavat asian puheeksi ja tuntuu että haluavat keskustella nii sitten. Mutta älä mene kääntämään puukkoa haavassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti25645572Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!4311343Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy22110961Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump389775Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla888602Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2766650Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys432344Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.122284- 442124
Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti22075