mitä te pahimmat dataajat oikein teette että saatte ajan kulumaan koneella? pelaaatteko? mitä? tunti on ihan maksimi minkä pystyy kerralla istumaan koneen ääressä! kertokaa mullekkin mitä tekemistä koneella on muuta kun facebook?!?
mitä te oikein
11
1112
Vastaukset
- nn
tietokonepelit ja kaikki muu hauska
- dataaja 24/7
joo mä vaan surffailen netissä. En keksi muutakaan sanaa korvaamaan. Käyn niin monella sivulla. Aina tulee jotain mieleen =)
- 20+20
Tässä muutama: YouTube, Break.com, Riemurasia (taso on kyllä tipahtanu viime aikoina rajusti).
- tapsa..
samaa olen itse ihmetelly ns. "ammattidataajista" ite olen koneella vain n.4-6h per päivä, niin en osaa sanoo.. serkku on koneella yleensä noin 48h putkeen, ja nukkuu sit noin 18h ja sit uus 48h nettiputki..se on sanonu, et ogame on hyvä peli
- joku vaan
etsi netistä asioita jotka kiinnostavat sinua ja joista haluat tietää enemmän.
- 6rjk
lataan salkkareita spiidisti sen 5h ku jumittaa ja sit katon sen 30 min ja uuestaa evriday
- dataaja93
noh pääasiassa waretan teen omia biisejä ja selailen naamakirjaa,ja väillä tulee pelailtua gta:ta netissä c(:
- tomjes
Lukeminen on itselle se yleisin. Aina tulee mieleen joku vempele, joku aate, joku mikätahansajuttu josta googlaa tietoa, ja kun tietoa löytyy niin menee se tunti per aihe ja jos on oikein kiinnostava aihe niin menee päiviä siihen perehtyessä.
Tieto siinä kasvaa, mutta yleensä tieto jolla ei tee mitään. Addiktio mikä addiktio... SIlloin kun en lue, pelaan ja modailen simulaattoreita, tapitan imutettuja leffoja ja musaa yms. Aika menee noin nelinkertaisella nopeudella koneella istuessa, verrattuna arkielämään. Ajantuhlausta ja elämänvälttelyä ainakin mulla :/ - Säälipisteitä
Kun ei ole mitään muuta elämää, onneksi on edes netti.
- Nameless1456
Fb, youtube, suomi24 foorumit, tietokonepelit...
Joskus meni koneen ääressä 5-10h päivässä.
Nyt muutamina päivinä 1-2h.
Joka päivä en koneella ole. On muutakin tekemistä. - sika
No jos on vapaa päivä eikä kavereita häiritsemässä nii oon koneella noin 8-18h ja sit jos on kuoluu tai jotai muuta nii 4-6h ja aikahan kuluu esim.täällä,youtubessa,skypessä, erillaisissa peli paikoissa ja sit facen pelit on tosi hyvää ajan vietettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338556Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5367824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647