mitä te oikein

selailette

mitä te pahimmat dataajat oikein teette että saatte ajan kulumaan koneella? pelaaatteko? mitä? tunti on ihan maksimi minkä pystyy kerralla istumaan koneen ääressä! kertokaa mullekkin mitä tekemistä koneella on muuta kun facebook?!?

11

1081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nn

      tietokonepelit ja kaikki muu hauska

      • dataaja 24/7

        joo mä vaan surffailen netissä. En keksi muutakaan sanaa korvaamaan. Käyn niin monella sivulla. Aina tulee jotain mieleen =)


    • 20+20

      Tässä muutama: YouTube, Break.com, Riemurasia (taso on kyllä tipahtanu viime aikoina rajusti).

    • tapsa..

      samaa olen itse ihmetelly ns. "ammattidataajista" ite olen koneella vain n.4-6h per päivä, niin en osaa sanoo.. serkku on koneella yleensä noin 48h putkeen, ja nukkuu sit noin 18h ja sit uus 48h nettiputki..se on sanonu, et ogame on hyvä peli

    • joku vaan

      etsi netistä asioita jotka kiinnostavat sinua ja joista haluat tietää enemmän.

    • 6rjk

      lataan salkkareita spiidisti sen 5h ku jumittaa ja sit katon sen 30 min ja uuestaa evriday

    • dataaja93

      noh pääasiassa waretan teen omia biisejä ja selailen naamakirjaa,ja väillä tulee pelailtua gta:ta netissä c(:

    • tomjes

      Lukeminen on itselle se yleisin. Aina tulee mieleen joku vempele, joku aate, joku mikätahansajuttu josta googlaa tietoa, ja kun tietoa löytyy niin menee se tunti per aihe ja jos on oikein kiinnostava aihe niin menee päiviä siihen perehtyessä.
      Tieto siinä kasvaa, mutta yleensä tieto jolla ei tee mitään. Addiktio mikä addiktio... SIlloin kun en lue, pelaan ja modailen simulaattoreita, tapitan imutettuja leffoja ja musaa yms. Aika menee noin nelinkertaisella nopeudella koneella istuessa, verrattuna arkielämään. Ajantuhlausta ja elämänvälttelyä ainakin mulla :/

    • Säälipisteitä

      Kun ei ole mitään muuta elämää, onneksi on edes netti.

    • Nameless1456

      Fb, youtube, suomi24 foorumit, tietokonepelit...

      Joskus meni koneen ääressä 5-10h päivässä.

      Nyt muutamina päivinä 1-2h.

      Joka päivä en koneella ole. On muutakin tekemistä.

    • sika

      No jos on vapaa päivä eikä kavereita häiritsemässä nii oon koneella noin 8-18h ja sit jos on kuoluu tai jotai muuta nii 4-6h ja aikahan kuluu esim.täällä,youtubessa,skypessä, erillaisissa peli paikoissa ja sit facen pelit on tosi hyvää ajan vietettä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe