mitä te oikein

selailette

mitä te pahimmat dataajat oikein teette että saatte ajan kulumaan koneella? pelaaatteko? mitä? tunti on ihan maksimi minkä pystyy kerralla istumaan koneen ääressä! kertokaa mullekkin mitä tekemistä koneella on muuta kun facebook?!?

11

1124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nn

tietokonepelit ja kaikki muu hauska

• dataaja 24/7

joo mä vaan surffailen netissä. En keksi muutakaan sanaa korvaamaan. Käyn niin monella sivulla. Aina tulee jotain mieleen =)

• 20+20

Tässä muutama: YouTube, Break.com, Riemurasia (taso on kyllä tipahtanu viime aikoina rajusti).

• tapsa..

samaa olen itse ihmetelly ns. "ammattidataajista" ite olen koneella vain n.4-6h per päivä, niin en osaa sanoo.. serkku on koneella yleensä noin 48h putkeen, ja nukkuu sit noin 18h ja sit uus 48h nettiputki..se on sanonu, et ogame on hyvä peli

• joku vaan

etsi netistä asioita jotka kiinnostavat sinua ja joista haluat tietää enemmän.

• 6rjk

lataan salkkareita spiidisti sen 5h ku jumittaa ja sit katon sen 30 min ja uuestaa evriday

• dataaja93

noh pääasiassa waretan teen omia biisejä ja selailen naamakirjaa,ja väillä tulee pelailtua gta:ta netissä c(:

• tomjes

Lukeminen on itselle se yleisin. Aina tulee mieleen joku vempele, joku aate, joku mikätahansajuttu josta googlaa tietoa, ja kun tietoa löytyy niin menee se tunti per aihe ja jos on oikein kiinnostava aihe niin menee päiviä siihen perehtyessä.
      Tieto siinä kasvaa, mutta yleensä tieto jolla ei tee mitään. Addiktio mikä addiktio... SIlloin kun en lue, pelaan ja modailen simulaattoreita, tapitan imutettuja leffoja ja musaa yms. Aika menee noin nelinkertaisella nopeudella koneella istuessa, verrattuna arkielämään. Ajantuhlausta ja elämänvälttelyä ainakin mulla :/

• Säälipisteitä

Kun ei ole mitään muuta elämää, onneksi on edes netti.

• Nameless1456

Fb, youtube, suomi24 foorumit, tietokonepelit...

Joskus meni koneen ääressä 5-10h päivässä.

Nyt muutamina päivinä 1-2h.

Joka päivä en koneella ole. On muutakin tekemistä.

• sika

No jos on vapaa päivä eikä kavereita häiritsemässä nii oon koneella noin 8-18h ja sit jos on kuoluu tai jotai muuta nii 4-6h ja aikahan kuluu esim.täällä,youtubessa,skypessä, erillaisissa peli paikoissa ja sit facen pelit on tosi hyvää ajan vietettä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      22
      5091
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      4203
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1310
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      101
      1302
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      913
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      855
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      793
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      769
    Aihe