ostin gilera smt 50 ja ajoin noin 30km. toimii hyvin, mutta liikkeelle lähössä nykäsee tai sammuu joskus ?_?
enkö osaa vielä lähtee vai onko muu ongelma?
GILERA SMT
6
685
Vastaukset
Et osaa vielä kytkin-kaasu systeemiä... Eli päästät kytkimen liian nopeasti irti, etkä anna tarpeeksi kaasua jolloin mopo nykäsee ja sammuu.
- -iom
miten voi päästää kytkimen hitaasti jos on punaisessa valoissa, yhtäkkii menee vihreeks.. sit menee aikaa ja autoiliat suuttuu XD
- !!3
-iom kirjoitti:
miten voi päästää kytkimen hitaasti jos on punaisessa valoissa, yhtäkkii menee vihreeks.. sit menee aikaa ja autoiliat suuttuu XD
Elä helvetti mee sinne liikenteen sekaan jos ei ole ajopuoli kunnossa.
Kytkimestä sen verran, että annat vaan kierroksia ja lähdet tasaisesti kytkintä vapauttamalla liikkelle. Mutta sitten kun tuut siihen TRU mopoikään.. eli pitää osata keulimiset ja endot ja burnout ;D;D vaikka vika nyt on vaikea tehdä näyttävästi..niin mopollla se keuliminen tapahtuu sitten ripeästi kytkimen päästöllä ja kierroksia enemmän :) - VÄÄRÄÄ TIETOA!
!!3 kirjoitti:
Elä helvetti mee sinne liikenteen sekaan jos ei ole ajopuoli kunnossa.
Kytkimestä sen verran, että annat vaan kierroksia ja lähdet tasaisesti kytkintä vapauttamalla liikkelle. Mutta sitten kun tuut siihen TRU mopoikään.. eli pitää osata keulimiset ja endot ja burnout ;D;D vaikka vika nyt on vaikea tehdä näyttävästi..niin mopollla se keuliminen tapahtuu sitten ripeästi kytkimen päästöllä ja kierroksia enemmän :)Huoh. Gileroissa ja derbeissä on semmonen 'tyyppivika' että kytkin ei ota kylmänä. Se kuskin vika oo, eli jos aamulla polkaset mopon käyntiin, pistät kytkimen pohjaan ja vaihteen silmään ja mopo sammuu. Tähän auttaa se että pumppailet kytkintä pari kertaa kun mopo käy tyhjäkäynti.
nim.sama ongelma, kokenut kuski, ajanut 3v gilerala - hgfdfhfhfghgdfh
VÄÄRÄÄ TIETOA! kirjoitti:
Huoh. Gileroissa ja derbeissä on semmonen 'tyyppivika' että kytkin ei ota kylmänä. Se kuskin vika oo, eli jos aamulla polkaset mopon käyntiin, pistät kytkimen pohjaan ja vaihteen silmään ja mopo sammuu. Tähän auttaa se että pumppailet kytkintä pari kertaa kun mopo käy tyhjäkäynti.
nim.sama ongelma, kokenut kuski, ajanut 3v gileralaKiitos, nyt on tuokin kytkin-mysteeri selvinnyt minulle.
- Jolkilaks
VÄÄRÄÄ TIETOA! kirjoitti:
Huoh. Gileroissa ja derbeissä on semmonen 'tyyppivika' että kytkin ei ota kylmänä. Se kuskin vika oo, eli jos aamulla polkaset mopon käyntiin, pistät kytkimen pohjaan ja vaihteen silmään ja mopo sammuu. Tähän auttaa se että pumppailet kytkintä pari kertaa kun mopo käy tyhjäkäynti.
nim.sama ongelma, kokenut kuski, ajanut 3v gileralaMist ä toi mahtaa johtuu et se ku polkee vaihteelle nii sammahtaa ?
ittelläni smt nii ku kylmä kone nii vähä ottaa kierroksiiii enneku heittää vaihteelle nii ei sammu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673