elviksen kimppuun hyökätä meinattiin

las vegas

kirjasta olen lukenut että elviksen kimppuun meinasi las vegasissa vuonna 1973 käydä 4 äijää konsertin aikana.Yhden niistä hyökkääjistä elvis kuulemma kirjan mukaan heitti karate liikkeellä takaisin yleisön sekaan lavalta.Sitten elvis jatkoi esitystä ja ja pahoitteli yleisölle ja sanoi pari kertaa että olen todella pahoillani siitä että en vetänyt niskoja nurin tuolta nartunpenikalta,suunnilleen noin siinä kirjassa luki

5

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahmed ahne

oliskohan ollut unta vai ?

kuulostaa epäuskottavalta mutta olisi parempi jos löytyisi joku linkki tähän!

tai vaikkapa kirjasen nimi niin fiktiosta faktaan!

• ei ei

sinä et taida elviksestä oikein tietää tai et ole lukenut kirjoja sitten oikein.lue Elvis Presley Graceland 1960-1977 elämän kerta kirja niin siellä on,tuhat sivua on lukemista

• :-D

Voi että.On se kova jätkä.Ihan karateliikkeellä heitti takaisin yleisön sekaan.Ja kirjasta luit.Voihan jukupätkä!Piti sitten ihan oma aihe avata näin tärkeälle tiedolle, että joskus vuonna miekka ja kirves huhun mukaan neljä äijää "hyökätä meinasi" aikaa sitten tyhjää potkaisseen loilottelijan kimppuun...

• las vegas

sama tietämätön vittuilija pikku poju täälläkin määkii näköjään kuin toisessa jutussa

• romani1
        las vegas kirjoitti:

sama tietämätön vittuilija pikku poju täälläkin määkii näköjään kuin toisessa jutussa

Kylläsä julkaisius semmoisesta tapauksesta, kerottiin 1974 mutta, kun en muista missä jukaisiussa se oli mutta, aihe oli "tapetilla"

Hyvää yötä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10211
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2468
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      216
      1958
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      1743
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1080
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1054
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      75
      895
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      872
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      43
      852
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      88
      823
    Aihe