kirjasta olen lukenut että elviksen kimppuun meinasi las vegasissa vuonna 1973 käydä 4 äijää konsertin aikana.Yhden niistä hyökkääjistä elvis kuulemma kirjan mukaan heitti karate liikkeellä takaisin yleisön sekaan lavalta.Sitten elvis jatkoi esitystä ja ja pahoitteli yleisölle ja sanoi pari kertaa että olen todella pahoillani siitä että en vetänyt niskoja nurin tuolta nartunpenikalta,suunnilleen noin siinä kirjassa luki
elviksen kimppuun hyökätä meinattiin
5
309
Vastaukset
- ahmed ahne
oliskohan ollut unta vai ?
kuulostaa epäuskottavalta mutta olisi parempi jos löytyisi joku linkki tähän!
tai vaikkapa kirjasen nimi niin fiktiosta faktaan!- ei ei
sinä et taida elviksestä oikein tietää tai et ole lukenut kirjoja sitten oikein.lue Elvis Presley Graceland 1960-1977 elämän kerta kirja niin siellä on,tuhat sivua on lukemista
- :-D
Voi että.On se kova jätkä.Ihan karateliikkeellä heitti takaisin yleisön sekaan.Ja kirjasta luit.Voihan jukupätkä!Piti sitten ihan oma aihe avata näin tärkeälle tiedolle, että joskus vuonna miekka ja kirves huhun mukaan neljä äijää "hyökätä meinasi" aikaa sitten tyhjää potkaisseen loilottelijan kimppuun...
- las vegas
sama tietämätön vittuilija pikku poju täälläkin määkii näköjään kuin toisessa jutussa
- romani1
las vegas kirjoitti:
sama tietämätön vittuilija pikku poju täälläkin määkii näköjään kuin toisessa jutussa
Kylläsä julkaisius semmoisesta tapauksesta, kerottiin 1974 mutta, kun en muista missä jukaisiussa se oli mutta, aihe oli "tapetilla"
Hyvää yötä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375126- 823646
- 403062
- 613005
- 102946
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1411733- 181731