Kodissani on huonokuntoinen paksu parin sentin koivuparketti, jonka pinta ei kestä enää hiomista ja uudelleen lakkausta.
Voisinkohan säästyä isommalta rempalta ja maalata parketin? Kiitos jos kerrot omat kokemukset, saatan kysellä tyhmiä.
parketin maalaus
3
3406
Vastaukset
- soshi
Olen ajatellut ihan samaa. Minulla kans huonokuntoinen parketti. Mutta kukaan ei tunnu tajuavan että sen voisi ehkä maalata? Ilmeisesti pitää hioa kuitenkin ja siihen sitten maali/petsi. Itse ajattelin valkoista/läpikuultavaa. Patinat alta saavat näkyä. Voi olla työläs homma hioa ja se pöly....Ellei hio käsin vähän kerrallaan. Ja vain hieman.
- maalarimaalaasi
Olen pohtinut myös parketin maalaamista. Meidänkään lattia ei kestä enää hiomista, mutta olisi isompi remontti (keittiökaapistot yhden seinän kaato)suunnitteleilla joidenkin vuosien päästä, joten en viitsisi tähän asetelmaan uutta parkettia rueta hankkimaan...
Olen kovasti miettinyt riittäisikö (kidesoodapesu ) Otex Betolux käsittelyksi, hionta ei tule enää kysymykseen? Syvemmät skraadut ei minua lattiassa haittaa, tavoitteena on vetäistä lattia jollain peittävällä, näyttävällä sävyllä. Pieni jatkuva "epätasaisuus" sen sijaan harmittaisi.
Eikö kellään tosiaan ole omakohtaisia kokemuksia asiasta? Entä ammattilaisilla vinkkejä noiden mainittujen käsittelyiden riittävyydestä?
Pää on pullollaan ideoita, kun vain uskaltaisi ryhtyä hommaan :D
- Anonyymi
Tarvitsetko apua parketin maalauksen hankintaan tai haluatko vertailla tarkemmat hinnat? www.kodinplaza.fi avulla tavoitat helposti yhdellä tarjouspyynnöllä alueellasi toimivat sekä tarjouspyynnöstäsi kiinnostuneet palveluntarjoajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381