Kodissani on huonokuntoinen paksu parin sentin koivuparketti, jonka pinta ei kestä enää hiomista ja uudelleen lakkausta.
Voisinkohan säästyä isommalta rempalta ja maalata parketin? Kiitos jos kerrot omat kokemukset, saatan kysellä tyhmiä.
parketin maalaus
3
3060
Vastaukset
- soshi
Olen ajatellut ihan samaa. Minulla kans huonokuntoinen parketti. Mutta kukaan ei tunnu tajuavan että sen voisi ehkä maalata? Ilmeisesti pitää hioa kuitenkin ja siihen sitten maali/petsi. Itse ajattelin valkoista/läpikuultavaa. Patinat alta saavat näkyä. Voi olla työläs homma hioa ja se pöly....Ellei hio käsin vähän kerrallaan. Ja vain hieman.
- maalarimaalaasi
Olen pohtinut myös parketin maalaamista. Meidänkään lattia ei kestä enää hiomista, mutta olisi isompi remontti (keittiökaapistot yhden seinän kaato)suunnitteleilla joidenkin vuosien päästä, joten en viitsisi tähän asetelmaan uutta parkettia rueta hankkimaan...
Olen kovasti miettinyt riittäisikö (kidesoodapesu ) Otex Betolux käsittelyksi, hionta ei tule enää kysymykseen? Syvemmät skraadut ei minua lattiassa haittaa, tavoitteena on vetäistä lattia jollain peittävällä, näyttävällä sävyllä. Pieni jatkuva "epätasaisuus" sen sijaan harmittaisi.
Eikö kellään tosiaan ole omakohtaisia kokemuksia asiasta? Entä ammattilaisilla vinkkejä noiden mainittujen käsittelyiden riittävyydestä?
Pää on pullollaan ideoita, kun vain uskaltaisi ryhtyä hommaan :D
- Anonyymi
Tarvitsetko apua parketin maalauksen hankintaan tai haluatko vertailla tarkemmat hinnat? www.kodinplaza.fi avulla tavoitat helposti yhdellä tarjouspyynnöllä alueellasi toimivat sekä tarjouspyynnöstäsi kiinnostuneet palveluntarjoajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti8413434Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2322430Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori771996Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks141825- 991528
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1821450Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos241326- 541186
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_2231165- 311085