Kerron oman kokemukseni.Minulla on kaksi lasta.Esikoisella oli melkoisen paljon mahavaivoja,täysimetyksellä oli. Vältin selvästi niitä aiheuttavia ruoka-aineita. Mutta pojan ollessa n6viikkoa käytin häntä osteopaatilla.Ja poika muuttui täysin sen käynnin jälkeen. Mahaa kipristeli vielä samana iltana mutta seuraavasta päivästä eteenpäin poika oli aivan eri rento,rupesi nukkumaan täydet yöt,ja oli kaikin puolin todella tyytyväinen. Nyt toisen pojan ollessa parin kk:n ja hänellä OLI samanlaisia mahavaivovoja heräsi aina aamuyöllä piereskeleemään ja itkemään tätä kesti 15-30min.jonka jälkeen asettui tissille. Käytin hänetkin osteopaatilla ja saman huomasin kuin esikoisen kanssa, suosittelen lämpimästi. Kallista se kyllä on hoito kesti 15-20min ja maksoi 55euroa.mutta minä olen ainakin valmis maksamaan siitä että pienellä olo helpottuu. Täällä on lisätietoa. www.suomenosteopaattiliitto.fi
Luetuimmat keskustelut
- 97680
- 39675
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32609Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68489