Piilopaikkoja?

typy90

Haluan matkalle johonkin, missä en juuri joudu tekemisiin muiden ihmisten kanssa. Haluan jonnekkin, missä saan oikeasti olla rauhassa, ottaa aurinkoa, viettää aikaa itsekseni ja niin edelleen. Ihmisiä toki on kaikkialla, mutta etsin paikkaa, jossa on mahdollisimman vähän turisteja. Onko tällaista paikkaa oikeasti olemassa? Matkan hinnalla ei hirveästi ole väliä.

6

519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noita mutta

      ne on enimmäkseen paikoissa joihin ei ole niin hirveä hinku,
      eli pientä epämukavuutta täytyy sitten sinunkin sietää

      -Islanti
      -Huippuvuoret
      -Grönlanti
      -Antarktis
      -Amazonin sademetsäalue

      Ja kyllä Siperiastakin löytyy joitain uneliaita pikkukaupunkeja
      joissa saa ihan rauhassa ryypätä votkaa, esim.
      -Kezma
      -Bujaga

      Ja Suomi, Lapin erämaatkin ovat aika rauhallisia

      • typy90

        Epämukavuutta en siedä:P Tarkoitin nyt enemmänkin Tahitin tyylisiä paikkoja, eli mitkä eivät ole hulluja turistirysiä ja paikka on kuin paratiisi.. Kaunis luonto, valkoiset hiekkarannat, ihan kirkas vesi..


      • noita mutta
        typy90 kirjoitti:

        Epämukavuutta en siedä:P Tarkoitin nyt enemmänkin Tahitin tyylisiä paikkoja, eli mitkä eivät ole hulluja turistirysiä ja paikka on kuin paratiisi.. Kaunis luonto, valkoiset hiekkarannat, ihan kirkas vesi..

        kun on yli 6000 000 000 niin sellaisia mukavia erakkopaikkoja
        ei paljoa liene...
        Kun on noita muitakin jotka haluavat samaa.


      • noita mutta
        noita mutta kirjoitti:

        kun on yli 6000 000 000 niin sellaisia mukavia erakkopaikkoja
        ei paljoa liene...
        Kun on noita muitakin jotka haluavat samaa.

        kun luin aloituksesi uudelleen, tuo mitä sanoit hinnasta.

        Miksi et tee samoin kuin meidän perhe?

        Ostimme jo 30 vuotta sitten ihan täältä Turun saaristosta
        etelään viettävän rantatontin huviloineen.
        2,7 hehtaaria, omaa hiekkarantaa on n. 250 metriä.

        Ihan rauhassa on saanut ottaa aurinkoa vaikka nakuna.


    • Intian valtameren rannalla sijaitseva Pangandaran. 12 km hiekkarantaa, ei ole tunkua missään. Mekin taisimme olla kylän ainoat eurooppalaiset kun lomailimme siellä. Naapurit olivat Hondurasista, muuten ei turisteihin juuri törmätty.
      Lisätietoa löytyy googlesta, tsekkaa myös kuvat!

      Ja lisätietoa ja kuvia löytyy myös minulta, jos kiinnostaa.
      [email protected]

    • Kissus

      Maa on niin harvaan asutettu että varsinkin etelä-saarelta löytyy hyvinkin toivomiasi paikkoja. Siellä voi vaellella vuorilla patikkapolkuja haluttaessa päiväkausia törmäämättä kehenkään. Tuolla kylät ja kaupungit ovat pääasiassa kaukana toisistaan. Puhdastakin on sekä mukava ilmasto ja maisemat. Muutenkin Uusi Seelanti on ns. sivistysmaa eli tuolta voisi löytyä se sinunkin paratiisisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe