vikaa

renaul

joo mulla on megane 2,0 vm97.siinä ei pala sumuvalot ei edes eikä takana lamput ei oo palanu eikä sulakkeet menny rikki.mikä voisi olla vikana?releet mistä löydän oon ettiny muttei löydy.koe tauluunkaa ei syty merkkivalot.kiitos jo etukäteen jos joku osaa antaa neuvoja.

3

490

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulkku-Antero

joo elikkäs siinä on sellane lippis päitten sumu valon poltto estin ny pääl.

elikkäs kandee mennä merkki korjaamolle ja heittää siellä tää kyssäri et saaks se valon poltto eston ikään kun pois pajalla vai pitääkö auto käyttää tehtaalla.

• Renault megane

Käytä merkkihuollossa , vaihtavat sinne valonohjausmoduuliin kaksi pientä relettä . Muuten se modulin uusiminen onkin kallis paukku ( n.900 € ja työt ) Omassa meganessa oli sama ongelma ja releiden uusimisella valot toimii taas .

• ji
        Renault megane kirjoitti:

Käytä merkkihuollossa , vaihtavat sinne valonohjausmoduuliin kaksi pientä relettä . Muuten se modulin uusiminen onkin kallis paukku ( n.900 € ja työt ) Omassa meganessa oli sama ongelma ja releiden uusimisella valot toimii taas .

siis pitääkö moduulikin vaihtaa?vai pelkät releet?missä ne releet on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      53
      907
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      64
      657
    3. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      55
      650
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      46
      589
    5. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      33
      563
    6. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      32
      528
    7. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      526
    8. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      75
      457
    9. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37
      446
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      33