Pääsin tänä vuonna Helsingin teologiseen varasijalle 16. Onko mahdollista päästä vielä sisään? Onko täällä mahdollisesti porukkaa jotka ois päässy sisään mutta tietää jo peruuttavansa?
Varasijat
6
798
Vastaukset
- Mäkin pääsin.
Ihan hyvät mahdollisuudet, eiköhän tää ole helpon pääsyn takia aika monella varalla jossei ykköspaikkaansa pääse.
- jossain perävedessä...
Heips, kerro oletko päässyt ja jos pääset, minulla on nimittäin paikka lähellä sinua, jälkeesi ja olisi kiva tietää, josko jengi on perunut niinkin paljon, kuin 17, silloinhan minullakin saattaa olla käydä flaksi. Olen luullut, että korkeintaan 10 yleensä peruutta, mutta mistä sen tietää, vaikka 30.kin peruuttaisi, kai se mahdollista olisi? Muutoin ei auta, kun avoimeen ja takaisin uudelleen ensi vuonna. HUoh!!
Tämä on se kliseinen, jos olisin lukenut paremmin lausahdus.. Minä mäntti luin viikon verran ennen koetta ja tässä on tulos.. Itseäni syyttää saan!- _o_
Kai se on niin, että kymmenisen ihmistä vuosittain peruuttaa. En mä kyllä usko, että ihan 30 peruuttaisi. Saa nähdä. Kertokaas sitten, ihan mielenkiintoista kuulla. :)
T: 3.vuoden opiskelija - Juhi3432
_o_ kirjoitti:
Kai se on niin, että kymmenisen ihmistä vuosittain peruuttaa. En mä kyllä usko, että ihan 30 peruuttaisi. Saa nähdä. Kertokaas sitten, ihan mielenkiintoista kuulla. :)
T: 3.vuoden opiskelijaMitä tarkoitat että et usko että 30 peruuttaisi?
- Juhi3432
Juhi3432 kirjoitti:
Mitä tarkoitat että et usko että 30 peruuttaisi?
joo eiku tajusinki, silmä käteen...
- eero ruottalainen
Juhi3432 kirjoitti:
joo eiku tajusinki, silmä käteen...
Näköjään 13 henkilöä on perunut tulonsa teologiseen tiedekuntaan.
http://www.helsinki.fi/teol/tdk/pdf/opiskelu/valinta/tilastokooste_2009.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573195Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822