Pääsin tänä vuonna Helsingin teologiseen varasijalle 16. Onko mahdollista päästä vielä sisään? Onko täällä mahdollisesti porukkaa jotka ois päässy sisään mutta tietää jo peruuttavansa?
Varasijat
6
823
Vastaukset
- Mäkin pääsin.
Ihan hyvät mahdollisuudet, eiköhän tää ole helpon pääsyn takia aika monella varalla jossei ykköspaikkaansa pääse.
- jossain perävedessä...
Heips, kerro oletko päässyt ja jos pääset, minulla on nimittäin paikka lähellä sinua, jälkeesi ja olisi kiva tietää, josko jengi on perunut niinkin paljon, kuin 17, silloinhan minullakin saattaa olla käydä flaksi. Olen luullut, että korkeintaan 10 yleensä peruutta, mutta mistä sen tietää, vaikka 30.kin peruuttaisi, kai se mahdollista olisi? Muutoin ei auta, kun avoimeen ja takaisin uudelleen ensi vuonna. HUoh!!
Tämä on se kliseinen, jos olisin lukenut paremmin lausahdus.. Minä mäntti luin viikon verran ennen koetta ja tässä on tulos.. Itseäni syyttää saan!- _o_
Kai se on niin, että kymmenisen ihmistä vuosittain peruuttaa. En mä kyllä usko, että ihan 30 peruuttaisi. Saa nähdä. Kertokaas sitten, ihan mielenkiintoista kuulla. :)
T: 3.vuoden opiskelija - Juhi3432
_o_ kirjoitti:
Kai se on niin, että kymmenisen ihmistä vuosittain peruuttaa. En mä kyllä usko, että ihan 30 peruuttaisi. Saa nähdä. Kertokaas sitten, ihan mielenkiintoista kuulla. :)
T: 3.vuoden opiskelijaMitä tarkoitat että et usko että 30 peruuttaisi?
- Juhi3432
Juhi3432 kirjoitti:
Mitä tarkoitat että et usko että 30 peruuttaisi?
joo eiku tajusinki, silmä käteen...
- eero ruottalainen
Juhi3432 kirjoitti:
joo eiku tajusinki, silmä käteen...
Näköjään 13 henkilöä on perunut tulonsa teologiseen tiedekuntaan.
http://www.helsinki.fi/teol/tdk/pdf/opiskelu/valinta/tilastokooste_2009.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600