Mikä olisi ekologinen tapa poistaa ampiaset ja pesä pihavajasta? En haluaisi tuhota, mutta kun pitäisi vajaan uslkaltautua kiukkuisten apiaisten joukkoon?
ampiaisten häätäminen
3
918
Vastaukset
- vaan .
Meillä tekevät ampparit pesiä joka kesä puuliiteriin ja vanhaan aittaan . Mutta eivät ne mitään tee jos ei mene " sohiin" pesän ympärille . Niillähän on yleensä oma kulkureitti sinne vai kuljetteko molemmat samasta ovesta ? Meillä hävitetään pesä yleensä vasta sitten kun on pakkasta jos se on todella hankalassa paikassa . Kilttejä ne yleensä on jos ei härnää niitä .
- Anonyymi
Kuulin kerran, että ampiaiset karttavat kirkkaita kimmeltäviä värejä, esimerkiksi joulukoristeita. onko kenellä tietoa, liekkö asiassa mitään totuusperää?
- Anonyymi
kelpaa ilman mitään totuuspohjaakin hyvin näin antiikkisen aloituksen nostoon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086