3 gee 2 gee

vikaavikaavikaa

Kertokaa nyt joku joka näistä jotain tietää eli asun paikkakunnalla keskustassa jossa PITÄISI olla 3g alue.
Pari kuukautta meni hitaalla 2g.llä kiroillen kunnes yhtäkkiä kerran koneen avatessani ihmettelin möhkylän sinistä valoa normaali vihreen sijaan.
Oho 3g oli tullut kylään yllättäen ja voi sitä riemua ja tietokoneen nopeutta jota kesti kolme viikkoa kunnes kävin päivän reissun mökillä koneeni kanssa ja kyseisellä alueella on 2g yhteys. Tulin takaisin ja mitä tyrkkää kone. 2g ja joka päivä sen jälkeen pelkkää kahta jo toista viikkoa.
Ottiko kone päivän reissusta itseensä vai mikä kele tana ttu#¤%%"& tähän tuli???
Jos joku osaa yhtään kertoa missä vika ja miten saan taas 3g yhteyden olen ikuisesti kiitollisuuden velassa.
Apua kiitos!

4

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä on

      mokkulasi ohjausohjelmisto (MobilePartner tms.) joten katsele
      omastasi, siellä on yleensä joku "pakota yhteys 3G:hen" tms.

      • rautalangasta

        vääntäen miten yleensä löydän ohjausohjelmiston. Olen niin suoraan sanottuna uuno näiden tietokoneiden kanssa että suoritus on jo nettiin pääsykin.
        Mitä nyt osaan kertoa muuta kun möhkylässä lukee vodafone jne.
        Näyttöönhän tulee aina toi möhkylän laatikko mistä klikkaamalla se muodostaa yhteyden verkkoon että voiko sieltä jotenkin pakottaa sen yhteyden?


      • koetappa
        rautalangasta kirjoitti:

        vääntäen miten yleensä löydän ohjausohjelmiston. Olen niin suoraan sanottuna uuno näiden tietokoneiden kanssa että suoritus on jo nettiin pääsykin.
        Mitä nyt osaan kertoa muuta kun möhkylässä lukee vodafone jne.
        Näyttöönhän tulee aina toi möhkylän laatikko mistä klikkaamalla se muodostaa yhteyden verkkoon että voiko sieltä jotenkin pakottaa sen yhteyden?

        kun sulla on auki se mohkylän laatikko ni sieltä verkko ja siitä määritä verkkotila, laitat ruksin siihen 3G ensisijainen tai vaikka vain 3G.


      • toimii!!!
        koetappa kirjoitti:

        kun sulla on auki se mohkylän laatikko ni sieltä verkko ja siitä määritä verkkotila, laitat ruksin siihen 3G ensisijainen tai vaikka vain 3G.

        Kiitos erittäin paljon neuvoista!!!
        Jo tuli nopeutta koneeseen.
        Kannatti kysellä täältä. Kiitoksia vielä kerran!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2558
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1657
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1496
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1362
    Aihe