Kirje DNA:n pääkonttorille

DNAFinlandBOIKOTTIIN!!!!

DNA Oy:n pääkonttori
Ansatie 6a B Vantaa
PL 41, 01741 VANTAA

Läh. Kyrpiintynyt Asiakas
GSM: siirtynyt asiallisen operaattorin asiakkaaksi...


”Hyvä” DNA Finland Oy,

ohessa kaikki mitä koskaan olen ollut DNA:n kanssa tekemisissä, ja joista sanon irti sopimukset omalta osaltani. Se miten Te sopimuksiinne suhtaudutte, ei kiinnosta pätkääkään.
Olen kyllästynyt epäpätevään, epäkohteliaaseen ns. ”asiakaspalveluunne”
- myymälöissä, varsinkin Itäkeskusen myymälässä, josta joutaisi poistaa ”asiakaspalvelu”diplomit seinältä.
- laskutus henkilökuntaanne, joka puhuu ristiin, ei tiedota asioista kattavasti
- valheellista tietoa tuotteistanne
( MOKKULA EI EDELLEENKÄÄN TOIMI Mac koneissa! Joten pyyhkikää
liittymäsopimuksellanne itse valitsemanne ruumiinosa!)


Näistä syistä johtuen tulen kehottamaan perhettäni ja tuttaviani boikotoimaan kaikkia DNA palveluita. Mahdolliset vastauksenne toimitan suoraan asianajajalleni ja kuluttaja-asiamiehelle, joten parasta olla ottamatta yhteyttä minuun tai sopimuksissa mainittuihin henkilöihin millään tavalla. Huijaus, valehtelu, laittomat sopimusehdot sai nyt riittää!!

DNA Finland Oy antaa mätääntyneen maineen aidoille asiakkaan etua ajaville asiakaspalveluammateille.


Tämän kirjeen kopio ja siihen liittyvä aineisto julkaistu Suomi24 sivustolla 21. heinäkuuta 2009

5

746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei mee boikottiin

      näitä dnan "asiakkaita" täällä riittää haukkumassa, milloin mistäkin syystä.

      Kukapa tietää vaikka pohjana olisi S-lahden (lue Paskalahden) bulvaanit ja kätyrit. S-lahti..korjaan Paskalahti käy omaa pyhää taisteluaan asiakkaista dnata vastaan. On jopa esittänyt valheellista tietoa ja myös paikallisia puhelinoperaattoreita vastaan käy valheellista sotaansa mm. väittämällä että eräs paikallisoperaattori olisi muka lopettamassa kokonaan kiinteät lankalinjat mikä ei todellakaan pidä paikkansa!

      Eli olisi oikeastaan aika vetää Paskalahti oikeuteen virheellisestä ja valheellisesta markkinoinnistaan, en yhtään ihmettelisi että ainakin osa näistä dna-valittajistakin olisi todellisuudessa näitä paskalahden bulvaaneja jotka koittaa saada porukkaa lähtemään jotta paskalahti saisi sitten iskeä heihin kiinni kuin sikalimppuun.

      Kyrpääntynyt olen minäkin, mutta en dnahan vaan "mistä näitä senttejä oikein tulee"-Paskalahteen

    • Kuluttaja-asiamies ja asianajajani yrittävät tavoittaa vastuuhenkilöitä
      DNA Palvelut Oy on jo kauan uhannut sulkea liittymäni--

      Soneran valokaapelin!! Eihän ne edes pääse taloyhtiön omaan keskukseen.
      Nyt uhkasivat viedä asian oikeuteen.
      Luultavasti tulevatkin MINUN haastamana

      • huh huh

        Millä ihmeellä sä anzzy vielä tänne pääset, hakkeroimallako? Oot noita surkeita trollejas laittanu tänne ja koitat sepittää paskaa ja muuta.

        Mä nyt en usko tohon ollenkaan että ne lähettäis sulle tollaisia. Ja jos lähettäiskin niin mitä sitten? Ei ne pysty sulkemaan toisen operaattorin liittymää.

        Sun juttus haisee ja niin haiset säkin! Jos joku vie jotain oikeuteen, on se luultavasti dna koska sepittelet siitä valheita jatkuvasti!


    • Mitta täysi

      Olen vajaa viikko sitten tehnyt liittymäsopimuksen dna:n 1 M Nettikaistasta.
      Nettinopeudella mitattuna nopeudet ovat alle 500 luokkaa, eli ei likimainkaan
      vastaa sitä, mistä olen sopimuksen tehnyt. Olen jättänyt kirjallisen purku pyynnön,
      asia on avoin. Mikäli sopimusta ei pureta, tulen viemään asian eteenpäin.
      DNA mainostaa itseään asiakastyytyväiseksenä operaattorina !!!!
      Varokaa DNA:ta !!!

      • Mistä näitä ongelmia oikein satelee?

        Noin kuluneen vuoden ajan on DNA:n sähköpostissa ollut erinäisiä ongelmia - viimeksi tänään ei pääse Webmailin kautta omiin sähköposteihin.

        Sählinkejä on ollut monenlaisia, mutta niihin palataan paremmalla ajalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe