NOT CONFIRMED (?!)

Damn`

Buukkasin eilen lennon. Eka kerralla kortilla ei ollutkaan tarpeeksi rahaa, lisäsin rahaa ja yritin uudelleen.

Sen jälkeen sivulla luki, NOT CONFIRMED jne...
toisella sivulla näkyy hinnat, matkustajien tiedot ja
PAYMENT 1: DECLINED
Kortin numero, hinta jne.

PAYMENT 2: PENDING
Kortin numero, hinta jne.

Varmistusviestiä EI OLE TULLUT SÄHKÖPOSTIIN!

Uskallanko buukata uuden lennon, vai veloitetaanko summa vielä tililtäni?
Kauanko varausviestin saapuminen voi kestää?

VASTATKAA JOKU PIKAISESTI, PLIIS!

5

471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nomaalitapauksessa

Juuri varailin lippuja niin Ryanilla, Croatia airliinesillä kuin Blue1:lla. Kaikissa varaukset paukahti välittömästi sähköpostin, joten sinulla on nyt ongelma. Ilmeisesti joudut nyt ottamaan yhteyttä Ryaniin.

• ...

Soita Pirkkalan lentokentälle Ryanairin infoon (suomenkielinen). Sieltä osaavat neuvoa. Jos et ole saanut varmistusta sähköpostiin, raha ei ole lähtenyt tililtäsi. Niin minua sieltä erään kerran neuvottiin...

• Damn´

Lueskelin paniikissa vanhoja viestejä ja siellä neuvottiin bookkaamaan uusi lento! Tein näin ja heti meni läpi ja varmistus tuli sähköpostiin samalla hetkellä!

KIITOS VASTAAJILLE! :D

• Varaushässäkät

Itselleni kävi eilen samalla tavalla. Maksoin Master cardilla. Ensin maksu ei mennyt läpi, mutta sitten pääsin tuohon maksuyhteenvetosivulle, jossa ilmoitettiin, että maksu on "pending."

Tänään ei sähköpostia edelleenkään kuulu, luottokortilta summaa ei ole mennyt, eikä lennon tiedoilla ja sähköpostilla pääse tarkastelemaan noita "My bookings" - tietoja.

Eihän tuo voi enää jälkeenpäin mennä läpi, ja voinko buukata rauhassa uudet lennot? Kyseessä on kuitenkin kahdeksan tyypin lennot, ja hieman yli 500€, joten en mielelläni maksaisi tuplahintoja.

• ---..---

> eikä lennon tiedoilla ja sähköpostilla pääse tarkastelemaan noita "My bookings" - tietoja.

Tämä on tärkein asia ja se tarkoittaa, että varaus ei ole voimassa. Toisin sanoen on ostettava uudet liput.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1339
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1115
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1108
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      169
      1061
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      830
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      758
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    Aihe