Laittakaa videoita ja linkkejä, missä suurimmat temput paljastetaan. Kiitos..
Paljastuksia tänne
5
649
Vastaukset
- Taikuri Savinen
Sehän vain pilaisi ilon katsoa noita suuria temppuja jos tietäisi niiden salaisuudet.
- Pettymyksentuottaja
Jos ne kiinnostaa niin etsi jostain ja useimmiten paljastusvideot on kiellettyjä joten ne poistetaan nopeasti esim youtubesta. mutta kyllä niitä aina jostain löytyy. Itse en etsi vastauksia niihin vaan yritän selvittää itse. Paljon hauskempaa. Sitäpaitsi kun katsot videolta tempun ratkaisun tulet todennäköisesti pettymään.
- matti ja teppis
leijunta hoidetaan siimoilla. ja vaijereilla, ette uskokaan mitä videokuvalle tehdään ennen telkkarissa näyttämistä.
kris enkeli taasen tekee niin halvalla temppunsa, että väkisinkin tulee kömmähdyksiä, ja esim "jeesuskävely" vettenpäällä oli toteutettu niin halvasti että lapsikin näkee että veden alla oli ohut näkymätön levy, jonka päällä äijä asteli.
sama äijä muka katosi hiekkaan tossa yks kerta, ja kameramies kuvasi tyhmänä paikkaa, johon äijä katos, ja siinä näkyi selvästi piiloluukun ääriviivat hiekassa.
kolmas huuhaa on, että jokaisen taikurin pitää aina kysyä "ei kai tätä ole sovittu etukäteen?" ja etukäteen sovitusti kaikki sanovat "ei ole", (saadaan tästä parikymppiä per kerta).
talon seinää kävellään mangneetit jalassa, tai sitten hollywood-seinää, joka lepää vaakatasossa maassa, ja katsojat on vain projektorilla seinälle heijastettua kuvaa.
haluaisin kyllä taikureiden hologrammi-laitteistot jo kaikkien saataville, ettei niillä ole yksinoikeutta käyttää niin hienoja hologrammikoneita, että temppu kuin temppu onnistuu.
ja taikureille / epäilijöille; saan pistää nettii mitä haluan ,jos tää poistetaan niin johan on! enkä usko myöskään jumalaan.
niitä temppuja katsoisi paljon innokkaammin, mikäli tietäiisi niiden salat täysin ja läpikotaisin. kyllähän kauhuleffojakin katsoo, vaikka tietää ettei vampyyrejä ole olemassa. - Taikuri Savinen
(Tämä siis alkuperäiselle kirjoittajalle.) Voithan tietysti myös alkaa harrastamaan taikatemppuja. Pikku hiljaa ymmärrät isompienkin temppujen periaatteet. Itse huomaan jo lähes aina, miten temppu tehdään, jos viitsin olla niin silmä tarkkana. Temppujen salaisuudet ovat oikeastaan aivan sivuseikka, niiden esittäminen oikein on se vaikea juttu. Vaikka tunnen itse tavattoman temppuja, niin enpä osaa esittää niistä kuin vain muutaman. Olisi pitänyt aloittaa harjoittelu jo lapsena.
- angel!
Taikuri Savinen kirjoitti:
(Tämä siis alkuperäiselle kirjoittajalle.) Voithan tietysti myös alkaa harrastamaan taikatemppuja. Pikku hiljaa ymmärrät isompienkin temppujen periaatteet. Itse huomaan jo lähes aina, miten temppu tehdään, jos viitsin olla niin silmä tarkkana. Temppujen salaisuudet ovat oikeastaan aivan sivuseikka, niiden esittäminen oikein on se vaikea juttu. Vaikka tunnen itse tavattoman temppuja, niin enpä osaa esittää niistä kuin vain muutaman. Olisi pitänyt aloittaa harjoittelu jo lapsena.
Siis miten niin et osaa niitä esittää jos osaat tehdä ne? Tee vain temppu, esitä keskitynyttä ja sitten sano se tapahtuu nyt ja sitten näytät jotain... minkä tempun nyt ikinä teetkin! mun mieelstä on ihanaa tehä temppuja! varsinkin kun matkin crissiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856