Tännää vaihteeks ajelinki kirkonkylälle
tien reunoja kuin kunniakujaa sinisiä kissankelloja.
Tull niin hempee olo mielkii seki alkoi silleesti aalltoilemaan.
Samalla tiellä polkupyörällään eräs mies,
oonhan mää nyt ennenki nähny kun mies pyörällä ajjaa.
Tuota vaikutusta sehän nyt tässä,
miten sen joku voiki saada aikaan?
Vuoshan siitäki jo tullee sillonkii oltiin samalla tiellä,
sen ulkoisen kuoren alla , sielä asuu niin lämmin sydän.
Hällä oll tuo taito, hän minutki otti huomioon,
sanomalla siinä samalla tiellä, olen pahoillani,
kun minulla ei oo Sinulle mitää antaa.
Antaa - nyt siinä tiellä, eihän Sinulla tarvikkaa ollakkaa,
minä ja siin' sienineni, nautin siitä, kun kohdattiin,
samalla tiellä ja lämmitti niin see lempeä katse.
Tännää tunsin sen saman tunteen vellovan,
polkupyörällään mies - mies minun silmissäin.
Semmosta lempeetä katsetta kui maa päällää kantaaki,
lämmitti enemmän kuin aurinko, samalla tiellä.
Sydäntenki tiet sieläkös - samalla tiellä.
sielä yllättää ja tekee tästäki kesästä tien,
kissankellot neki meille soittaa - samalla tiellä
Samalla tiellä
6
254
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Taas - - minä tiedätkös istuskelin tarakalla, aivan samalla kyydeillä, runosi tunnelmaan,
Ja niin mielelläni juuri nämä kuvat katsoin - Sisälle annoit - Liisa sinäkin! :)
Kesäinen hymyilevä kiitos Liisa ja kyllä minä vielä kerään sylillisen noitan iiihania
kissankelloja sinulle ja muutama tuoksuva apilakin joukkoon! :D
http://ex.oamk.fi/~f5mehe00/kasvit/kissankello2_iso.jpgMinun silmissä hän on mies.
Mutkaisella lehmitiellä sielä, samalla tiellä
noitaki romattisia kohtaamisia.
Takatuupparilla kesäisissä maisemissa
kissankellot sinistä onnea soittaa.
Nytkii niin kaunis on auringonsilta
tyyntyy järven pinta, oih tätä koskettavaa kesää.
Minut valtas ajatus - samalla tiellä
se tuntuu niin hyvältä.
Täälä hepokatit alkoi soittelemaan, hämärtyviin lämpimiin iltoihin.
Sinulle kesäiltaan noita kesäisiä retkiä ...hymy...takatuupparilla
- kaaru
Taas Sinulta herttainen runo. Tulin kissanhoitoon Lahteen pojalle. Lähden Vuoksen rantaan takaisin iltasella.
Käyn näitä aina lukemassa, mutta itsellä ei runosuoni toimi. Mutta hyvä näin, että Sinulla ja vielä entiseen hyvään malliin;)Täälä maalla ihan kuin ois silmätki auennu,
sitä herkistyy suuki maistaa.
Tarttuu muutaki kuin kärräpörrii,
tiet kun vie lukinverkkoihin.
Tämä sekoitus herkkuineen,
valmistellen sitä , siinä kesäyön taikaa.
Maitolaiturilla jospa kohtaamme sielä,
niinkuin silloin tavattiin ennekin.
kaaru....hei
mää meen aina sekasi kaikesta tästä ja
siinähän tämäki heinäkuu kohta menny.
Ilo kun käyt kurkkaamassa, kiitos ajatuksistas.
Sinulle lämpimiä uimavesiä ja valkoisia lumpeenkukkia.
Perkkaan mustikoita niitä jo alkaa olla monta ämpärillistä.
Piirakan vielä leivon, jos vaikka Pekka kahville tulis.....hymyä päivääs
- lindalinda1
tätä runoasi ei yksinkertaisesti voi ohittaa.
Kissankellojen kunniakuja ja aaltoilu,
mutta erityisen lämmin ailahdus jää mieleen
tuosta kohtamastasi miehestä ja Hänen
aikaansaamastaan sydämen levottomuudesta.
Kiitos ihanasta lukuhetkestä ja lempeitä
tuulia Sinulle päivääsi.Siitähän tämä alkoi, en osannu aavistaa.
Sieniä kun etsin oikein vaikeassa maastossa.
Onneks sieltä ehjin nahoin selvisin tielle.
Aikakos sekös ajoitti, niin kenties.
Lähestyy mies semmosella oisko armeijan vanhoja pyörii.
Jännitystä niin hiljaiselle tielle, ei ruuhkaa ei sinnepäinkää.
Tämä mies, ei hän ohi ajakkaa, vaan laskeutuu ja alkaa tarinoimaan.
Kyllähän sienetki sylissäni varmaanki tunsi, miten sydän rinnassani hakkas.
Jäi nuo sanat - itämään
minulla ei oo Sinulle mitää antaa?
Nekös tuon miehen nosti arvoonsa?
Tie tuo jäi elämään ja kesässä kun kissankellot soi.
Jo kaukaa tunnistan miehisen samalla pyörällä, tie alkoi elään.
lindalindal1
Arvaamattomia kieliä ei ne ollukkaa kaikki soineet.
Vaikka olin jo niin luullu, siniset kissankellot teitä reunustaa.
Sinulle eilisestä vierailustas kiitos.
Kesän suomia lämpimiä hetkiä - täältä mökiltä toivottelen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
