Soneraa ei taida kiinnostaa yksityis asiakkaat

Saarinen

Juu,

Ei toimi Sähköposti ei toimi FTP

Ei toimi Soneran vikapalvelu
Ei toimi mikään

Minä vaihdoin ja nyt on kaikki ok!

Siis näin se menee että Sonera on Huono

8

1203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä..

      vaihdoin jo vuosi sitten Elisaan, sitä ennen vuosi ehti Sonera olla ja siinä ajassa tuli tuta kaikki mahdolliset ongelmat Surinan kanssa. Enää ei kiitos Surinaa. Surinalla ei mikään muu pelaa kuin laskutus ja siitäkin voi varautuu että laskuttavat liikaa. Kaikki muu onkin sit täysin toimimatonta.

      • vaihteeksi asiaa

        oletteko pojut tietosia siitä, että niin elisa kuin muutkin pikkupuljut käyttävät entisen TELEn, Nykyisen TeliaSoneran runkoverkkoa....
        Eli, summasummarum, käyttittepä minkä operaattorin palvelua tahansa, niin jossain vaiheessa bitti virtaa soneran runkoverkossa....

        eli vertauskuvana, jotta asia menisi luupäisimmällekin perille:
        ostattepa mitä maituotteita tahansa, ja minkä valmistajan tahansa, niin utareista se maito on alunperin peräisin..

        Eli kyllä se TeliaSonera palvelee.


      • Epson
        vaihteeksi asiaa kirjoitti:

        oletteko pojut tietosia siitä, että niin elisa kuin muutkin pikkupuljut käyttävät entisen TELEn, Nykyisen TeliaSoneran runkoverkkoa....
        Eli, summasummarum, käyttittepä minkä operaattorin palvelua tahansa, niin jossain vaiheessa bitti virtaa soneran runkoverkossa....

        eli vertauskuvana, jotta asia menisi luupäisimmällekin perille:
        ostattepa mitä maituotteita tahansa, ja minkä valmistajan tahansa, niin utareista se maito on alunperin peräisin..

        Eli kyllä se TeliaSonera palvelee.

        Juuri noinhan tuo menee.
        Ja tuntuisi olevan että kyseinen palvelu on jotenkin sama kuin pankkipalvelu että yhdelle sopii yksi ja toiselle toinen.
        Joka tapauksessa itselläni oli joskus Elisan modeemiyhteys jonka vaihdoin saman operaattorin ISDN:ään pääosin toimi kuta kuinkin hyvin mutta välillä oli vaikeuksia senkin kanssa,tosin rehellisyyden nimessä on sanottava että harvoin.

        No nyt on ollut reilu kaksi vuotta Soneran ADSL enkä tästä nyt suurempaa moittimista löydä,tähän asti on kuitenkin toiminut,lukuunottamatta viime keväänä sattunutta katkosta joka ainakin itselleni korvattiin maksuttomalla kuukaudella.
        Enkä tarkoita tuolla sitä sähköpostihässäkkää josta itse en edes kärsinyt mutta siitäkin hyvitettiin puolet kuukauden maksusta.

        Joten en sitten tiedä,kai tämä huono on jos kerran niin sanotte.

        Mutta noilla perusteilla en kyllä vaihda muuallekkaan.


      • Daatta
        Epson kirjoitti:

        Juuri noinhan tuo menee.
        Ja tuntuisi olevan että kyseinen palvelu on jotenkin sama kuin pankkipalvelu että yhdelle sopii yksi ja toiselle toinen.
        Joka tapauksessa itselläni oli joskus Elisan modeemiyhteys jonka vaihdoin saman operaattorin ISDN:ään pääosin toimi kuta kuinkin hyvin mutta välillä oli vaikeuksia senkin kanssa,tosin rehellisyyden nimessä on sanottava että harvoin.

        No nyt on ollut reilu kaksi vuotta Soneran ADSL enkä tästä nyt suurempaa moittimista löydä,tähän asti on kuitenkin toiminut,lukuunottamatta viime keväänä sattunutta katkosta joka ainakin itselleni korvattiin maksuttomalla kuukaudella.
        Enkä tarkoita tuolla sitä sähköpostihässäkkää josta itse en edes kärsinyt mutta siitäkin hyvitettiin puolet kuukauden maksusta.

        Joten en sitten tiedä,kai tämä huono on jos kerran niin sanotte.

        Mutta noilla perusteilla en kyllä vaihda muuallekkaan.

        Soneran laajakaista ollut yli kaksi vuotta ja toiminut todella hyvin...
        Sen tiedän että mitä useampi operaattori sen huonompi soppa eli Elisan ADSL -liittymä muualla
        kuin Elisan omalla alueella jolloin käyttävät
        paikallista operaattoria "loppu päässä" niin
        ongelmia on !
        ; )


      • siis oho
        vaihteeksi asiaa kirjoitti:

        oletteko pojut tietosia siitä, että niin elisa kuin muutkin pikkupuljut käyttävät entisen TELEn, Nykyisen TeliaSoneran runkoverkkoa....
        Eli, summasummarum, käyttittepä minkä operaattorin palvelua tahansa, niin jossain vaiheessa bitti virtaa soneran runkoverkossa....

        eli vertauskuvana, jotta asia menisi luupäisimmällekin perille:
        ostattepa mitä maituotteita tahansa, ja minkä valmistajan tahansa, niin utareista se maito on alunperin peräisin..

        Eli kyllä se TeliaSonera palvelee.

        Ensinnäkin, äläs rähjä pojuttele ketään. Toiseks, väitätkö sä tosinaamalla että Elisa on jokin pikkupulju? Kolmanneks väitätkös tosinaamalla sitäkin että Elisan omallakin alueella muka olis käytössä Soneran piuhat? Salli mun nauraa! Soneraan en näppejäni koske, viestisi oli nimittäin niin selvää Sonera-mainontaa joka alkaa jo oksettaa!


    • weawer

      Mulla ollut soneran adsl nyt reilun vuoden eikä oo ollu mitään ongelmia. Asiakaspalveluun on viikolla aika vaikee päästä läpi mutta koskaan lauantaisin ei oo tarvinnu jonottaa yhtään. Eipä silti, varmaan elisankin adsl toimis ihan hyvin, mutta... why fix it if it ain't broken?

    • HanuristaPNA

      Soneran homePNA oli sillon kun mä sen sain tosi hyvä.No sittemmin ne torppas nopeuden puoleen.(Hinta pysyi samassa). Nyt vaihtoivat ohjelma-alustan Enternet 300:een.Kytkeytyminen kestää tosi kauan kun ennen meni heittämällä.Ja yhteys emon motukalla läppäriin meni juntturaan.Kaiken huipuksi xbox-live ei enään toimi.Joo, tälleen sitä kaistaa kyllä saadaan vapaaksi.Näkemiin vaan Sonera.

    • juu soneralta neti kyllä toimi mutta nilla on ongelmia joka sanotaan ett jos tämän oggelma korjataan se auheta mualle ongelmia verkko toiminta..ensimerkikse mulla on vihde paketti ja se ping on helvetti iso joka häiritse mun verkko peli toiminta sii soitin asikkas palvellu ne sanoi ett juu sen takia ett on pällä jotai virhekorjaus joka nouse se ping mutt se voi laita pois mutta sitt se auhetta ongelma tv palveluu käytöön elika eiko molemat voi toimi ilman ongelma?? sanopas nyt sonera faneja eiko se oo ärsytävää??? toinen mun modemin menii itse paskaksi pysin toinen sitt ne sanoivat ett menee 2 vikkoa sitte tuli se uussi modemin palautin se mokkolla ja nyt huomasin ett ne ovat laskutamass minua mokkolasta myös ja sopimus on kyllä voimassa vaikka ei pitäs koska se oli vain hyvitys...pitäs soitta asiakkas palvellu ja selita uudestan kaiken alusta ja maksa sitta helvetin kallis kun 2e/min ei ole halpa paitsi sittä ett soitat ja voi olla jonossa 20min ainakin ja MAKSA!!!!!..elika sanopas mulla mitä soneralta on hyöty käytän ne kaiki syytä ja purkan sopimus ja viellä mietin nousenko sonera vastaa oikeus henkisesti häiriö ja estreessi joka se on auhetanu..noin vaa menee nakemin sonera paska

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe