Miltä alueelta hotelli?

Matkaaja..

Hei,

Olemme menossa mieheni kanssa ensimmäistä kertaa Singaporeen (olemme kaupungissa 2 yötä) ja hotelli on hakusessa. Emme tunne kaupunkia ollenkaan, joten hotellin varaaminen on aika haastavaa. Tarkoituksenamme on tuon parin päivän aikana katsella kaupunkia, shoppailla, syödä hyvin jne. Eli aika lailla keskustasta kannattaisi hotla varmaan ottaa.. Tarkoitus on varata noin 2-3 tähden hotelli. Osaatteko antaa hotelli-vinkkejä tai alue-vinkkejä? Kiitos!! :)

4

973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerron

      itse tuli oltua 2 yötö copthorne orchidissa muutaman kilsan päässä singaporen ydin keskustasta eli orchard roadista. hotelli järjestää omasta pihasta ilmaiset bussikuljetukset orchardin viereen aamusta iltaan noin tunnin välein! hotelli maksaa noin 60€ per yö ja hotellissa on uima-allas. orchard road kannattaa todellakin kävellä huolella läpi ja poiketa sen kymmenissä ostoskeskuksissa, kadun pituus alle 2km. itse en ainakaan kahdessa päivässä kerinnyt käydä sentosan saarella mutta luultavasti on näkemisen arvoinen paikka.

    • Hotel 81

      www.hotel81.com.sg , halvat hinnat ja riittavan tasokkaat huoneet. Suurin osa hotelleista gaylangin alueella, mutta loytyy muualtakin. Ydin keskustasta noin 5 min maks taksilla, ellei paha ruuhka-aika. Ai niin, tosin gaylangin alue saattaa olla hieman toisenlainen kuin mita singapore haluaa itsestaan antaa ilmi.....

      Mutta ehdottomasti vastaus kysymykseesi on hotel81 ketju ja internet varaus onnistuu ongelmitta.

    • netin kautta paikasta http://www.booking.com/index.html?sid=44bdd86eccf0fa3604075294f220b987

      Viime vuonna oli Fragranse-Imperial hotelli ja nyt syksyllä on The Royal Peacock hotel varattu. Molemmat kävelymatkan päässä hulinasta.

      Helppo varaus netissä, luottokortilla tietenkin varaus ja hotellissa maksu.
      Mulla syksyllä Peacock tais olla n. 2km maailman suurimmasta maailmanpyörästä,
      eli marinasta.

      Lataa koneelles google eart niin voit löytää paikat satelliitin kuvista.

      • sporessa_asunut

        Ehkä kannattaa kiinnittää huomiota, että hotellin lähellä olisi metropysäkki. Sillä on varsin näppärä & helppo liikkua ympäriinsä.

        Mainittu hotel81 ketju on hyvä & edullinen. Itse valitsisin Bencoolen:ssa sijaitsevan hotel81 - jos vain hotellin taso on matkaajalle ok (on ns. budget hotelli). Sen lähellä sijaitsee Bugis Village (ostosalue), Sim Lim Quare (elektroniikka tavaratalo), Bugis metroasema, Little India, ym. Parin metropysäkin päässä on Singapore River, ja yhdellä metron vaihdolla pääsee helposti Orchard Roadille.

        Jos taas hakee vähän parempaa hotellia, niin Orchard Roadin kaikki hotellit on erittäin hyviä. Itse olen yöpynyt Marriot Hotellissa muutaman kerran työmatkoilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe