BAARIT MIKKELISSÄ

......

Millaisia baareja löytää Mikkelistä? Kertokaa hyviä paikkoja jonne mennä, lievä boheemiuskaan ei pahitteeksi, mutta kertokaanne toki kaikista! (pahimmat räkälästoorit voi skipata)

:D
Kiittäen, kolome naista kuopijosta.

29

9447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -jossu

      Tosta kirjoituksesta voi jo päätellä,
      että etsitte niin sanottuja BAAREJA,
      kolmelle naiselle jokaiselle oma
      yksi joutuu menee ravintolaan

      1.Kisa-baari

      2.keskus-baari "kb"

      3.pää-maja

    • Mikkelissä kesällä

      Viihtyisin paikka taitaa tällä hetkellä olla Päämaja, joka ei ole mikään pintaliitomesta, vaan rehellinen oluthuone, jossa taitaa olla kaupungin parhaimmat juomavalikoimat. Asiakaskuntana kaikenikäisiä.

      Satamassa on sitten 500-paikkainen ravintolalaiva Toivo. Olin juuri viime viikonloppuna ja oli täynnä iloista raviporukkaa. Laivassa on nykyään kolme anniskelupistettä, joten jonottaa ei tarvitse.
      http://www.jp-ravintolat.fi/toivo/

      Jos yökerho/pintaliitomeininkiä välttämättä haluaa, kannattaa suunnata Vaakunaan, Kharmaan tai ZicZacciin. Wilhelm taas on mukava kompromissi yökerhon ja pubin välillä...

      Ja vielä muutama erikoistunut tapaus: Hevareille ja rokkareille löytyy Roller ja Black Out; Hyvä sportti- ja karaokebaarin yhdistelmä on Jälkipeli, joka toimii mainiona aloittelupaikkana; Biljardisteille löytyy Patteribaari ja pikkuruinen KB on ehdottomasti kaupungin boheemein paikka!

      Tervetuloa Mikkeliin!

      • porttikielto

        Ensinnäkin Kharma on wannabe-snobi paikka.Siellä saa tarjoilua ja palvelua vain tietyn ulkonäön ja muodon omaava.Poket on vittumaisia kyykyttäjiä.
        Vaakuna on jo menettänyt teränsä.Väsynyt paikka.Päämajassa viihtyy myös porukka ,joka haluaisi antaa jollekin turpaan, jos naama ei miellytä, en suosittele.Deekut myös viihtyy majalla.Rollerissa istuu jengiä tukka silmillä ja kuuntelee Zeppeliniä.Hautonevat itsaria.Zic Zac taas on täynnä juuri sakkoiän ylittäneitä teinejä.

        Siis jos Mikkeliin haluatte yöelämään,niin ostakaa kaljaa kämpille ja katsokaa telkkaria..ette häviä mittään..


      • ......
        porttikielto kirjoitti:

        Ensinnäkin Kharma on wannabe-snobi paikka.Siellä saa tarjoilua ja palvelua vain tietyn ulkonäön ja muodon omaava.Poket on vittumaisia kyykyttäjiä.
        Vaakuna on jo menettänyt teränsä.Väsynyt paikka.Päämajassa viihtyy myös porukka ,joka haluaisi antaa jollekin turpaan, jos naama ei miellytä, en suosittele.Deekut myös viihtyy majalla.Rollerissa istuu jengiä tukka silmillä ja kuuntelee Zeppeliniä.Hautonevat itsaria.Zic Zac taas on täynnä juuri sakkoiän ylittäneitä teinejä.

        Siis jos Mikkeliin haluatte yöelämään,niin ostakaa kaljaa kämpille ja katsokaa telkkaria..ette häviä mittään..

        Noista lausahduksistasi voin allekirjoittaa vain "[Kharman] poket on vittumaisia kyykyttäjiä". Muissa paikoissa ei ole tullut vastaan mitään ongelmia. Kharmassakin drinksut tulevat nenän eteen suhtkoht nopeasti, vaikka ruma olekin. (Oikeasti odotusaika riippuu hyvin pitkälti siitä, missä paikassa tiskiä tilaat - viittoilu/huutaminen ei todellakaan auta asiaan).

        Eiköhän se oma viihtyminen lähde pitkälti omasta itsestään ja siihen minkälaisten ihmisten seuraan lyöttäytyy. Tärkeintä on, että jättää sen tiukan pipon kotonaulakkoon ja lähtee baanalle hyville mielin. Harvoin kukaan tulee kuonoon vetämään tai edes uhittelemaan, ellet itse ala aukomaan päätä.


      • mikkeliläinenn
        porttikielto kirjoitti:

        Ensinnäkin Kharma on wannabe-snobi paikka.Siellä saa tarjoilua ja palvelua vain tietyn ulkonäön ja muodon omaava.Poket on vittumaisia kyykyttäjiä.
        Vaakuna on jo menettänyt teränsä.Väsynyt paikka.Päämajassa viihtyy myös porukka ,joka haluaisi antaa jollekin turpaan, jos naama ei miellytä, en suosittele.Deekut myös viihtyy majalla.Rollerissa istuu jengiä tukka silmillä ja kuuntelee Zeppeliniä.Hautonevat itsaria.Zic Zac taas on täynnä juuri sakkoiän ylittäneitä teinejä.

        Siis jos Mikkeliin haluatte yöelämään,niin ostakaa kaljaa kämpille ja katsokaa telkkaria..ette häviä mittään..

        Vai että on sulla porttikielto...Ei mikkelin baareihin saa porttikieltoa mitenkään jos osaa käyttäytyä....

        Asiaan, suosittelen päämajaa tai black outtia. Yökerhoista sitten Vaakuna, ziczac on täynnä teinejä, Kharma sitten muut teinihenkiset ja Vaakunassa sitten normaalit nuoret


      • Meikämanne
        mikkeliläinenn kirjoitti:

        Vai että on sulla porttikielto...Ei mikkelin baareihin saa porttikieltoa mitenkään jos osaa käyttäytyä....

        Asiaan, suosittelen päämajaa tai black outtia. Yökerhoista sitten Vaakuna, ziczac on täynnä teinejä, Kharma sitten muut teinihenkiset ja Vaakunassa sitten normaalit nuoret

        Omat suosikit:

        Jälkipeli
        Päämaja
        Hmm.. no sanotaan yökerhoista se Vaakuna sitten.
        Keskusbaarille maininta kanssa! Juha Julle Tervaniemi on tehnyt hyvää työtä!

        Kharman pokejen asenne ei ole aivan kohdallaan. Itseluottamusta ovimieheltä täytyy löytyä, mutta typerä ylimielisyys ei mielestäni ole hyvästä.


      • Jani vaan
        Meikämanne kirjoitti:

        Omat suosikit:

        Jälkipeli
        Päämaja
        Hmm.. no sanotaan yökerhoista se Vaakuna sitten.
        Keskusbaarille maininta kanssa! Juha Julle Tervaniemi on tehnyt hyvää työtä!

        Kharman pokejen asenne ei ole aivan kohdallaan. Itseluottamusta ovimieheltä täytyy löytyä, mutta typerä ylimielisyys ei mielestäni ole hyvästä.

        Mistäköhän sitten johtuu, että ovat aina tervehtineet minua tullessani ja sanoneet näkemiin lähtiessäni? Varmaan kannattaa vilkaista sinne peiliin ihan muissakin tarkoituksissa kuin oman ulkonäön määrittämisen vuoksi.. Ja sama pätee tiskilläkin: odotan rauhallisesti vuoroani, en heiluta sitä kakskymppistä metriä pääni yläpuolella ja huuda "Hei! Hei! Yks kalja!". Oma käytös määrittää sen miten sinua palvellaan ja miten sinuun suhtaudutaan. Monet eivät vaan ymmärrä, että jopa kapakkaan sisälle meno on sosiaalinen kontakti, jossa muodostuu vastapuolesta vaikutelma - joko positiivinen tai negatiivinen.


      • .....
        Meikämanne kirjoitti:

        Omat suosikit:

        Jälkipeli
        Päämaja
        Hmm.. no sanotaan yökerhoista se Vaakuna sitten.
        Keskusbaarille maininta kanssa! Juha Julle Tervaniemi on tehnyt hyvää työtä!

        Kharman pokejen asenne ei ole aivan kohdallaan. Itseluottamusta ovimieheltä täytyy löytyä, mutta typerä ylimielisyys ei mielestäni ole hyvästä.

        .. Osaavat työnsä hyvin ja ammattitaitoisia. Plussaahan tuo että silmäniloakin riittää ;-) Ei valittamista.


      • Anonyymi

        Olisikin ja siellä viihtyisi. Mutta ei. Suomalaisia spurguja siellä enimmäkseen istuu.


    • AI

      Mikkelin paras baari on varmasti Keskusbaari eli KB. Iltaisin täynnä porukkaa eli sekaan vaan vaikkei ovesta meinaisi sisään mahtuakaan. Myös Jälkipelin karaokepuoli on ihan ok ja terasseista MyBar ja Toivo. Yökerho/diskopuolella Mikkelissä tilanne on kyllä aika heikko, Onnelalle olisi tilausta.

    • randy marsh

      KB on mikkelin paras paikka ja samaan aikaan tilaat onnelaa mikkeliin.mikä vittu niissä seduloissa on niin vitun hienoo?jos teini pesää oot vailla niin mee kharmaan tai tsikkariin.

    • kyltyyri...

      jo aikoja sitten tapettu, samatenkuin kunnon "karvahattu" ravintolat. Oi niitä aikoja.

      • karvahattu

        oli mahtava mesta. Kävin siellä alaikäisenäkin. Savuinen paikka (luola) ja likinäköinen poke, jolle riitti kirjastokortin vilauttaminen täysi-ikäisyyden todistamiseksi!


    • JoukoErvasti

      Muukkosen Vuoripubi oli paras. Saatana

      • Toriparkkonen

        Oliko se, mihin sisäänmennessä tarvitsi viidakkoveitsen? Ei muuten, mutta piti leikata kulkuväylä ilmassa roikkuvaan röökinsavun massaan.


    • Jöötipetteri

      Ravintola Fenix Laajalammelta. Saa hyvää ruokaa ja pääsee Laulamaan karaokea. Lisäksi perjantaisin järjestetään bingo!!! Suosittelen lämpimästi!

      • Anonyymi

        Tää on niin totta. Rullakebu vie kielen mennessään on niin maukas.


    • Anttolan_poikia

      Keskiolut vapautui 1969 ja Mikkelissä oli torin tienoilla useita upeita Akikaurismäkeläis-tyylisiä kaljabaareja puutaloissa. Kun ne on melkein kaikki purettu, ei oikeita baareja enää ole. Noissa oikeissa baareissa istui sankan tupakan savun keskellä sodan käyneitä karvahattumiehiä ja baariruusuja. Taustalla jukeboksista soi Reijo Taipaleen Satumaa, ja myöhemmin esimerkiksi Irwiniä ja Kari Tapiota. Ruokaakin sai, kotitekoista makkarakastiketta, läskisoosia ja lihapullia. Tuolit olivat muovisia kovia, pöydät askeettisia. Kaljaa kului ja jorinaa kuului.

      Nythän ei mitään baareja enää ole, on vain snobistisia teinibilemusaa huudattavia kolkkoja paikkoja jotka ovat arkena ja sunnuntaina tyhjiä. Ennen vanhaan ne olivat aina täynnä kansaa.

      • Toriparkkonen

        Pitääkö tässä mennä sotaan ja alkaa blaadaa, jotta voiennä baariin?


    • Kelestana

      Kuka hölmö jaksaa mennä johonkin baariin? Tosimies hakee pakulla virosta viinaa ja käy panee naapurin hutsua.

      • Anonyymi

        Ostapppa nyt mutterjpuari...siihe o tehty kuavamuunnos...äfhoo-rakentajat voep tehä siihe kerrrrostalo


    • Anonyymi

      Niin mitä löytyy? Baari.....ei nyt ihan heti tule mieleen...baaari....mmmm....tarkoititko ABC huoltamoa tai sellaista. Ei meillä ole yhtään baaria, jos sellaisella tarkoitat viihtyisää paikkaa missä voi käydä muutaman ölperön vetäseen ja sitten nukkumaan, vilauttamatta s-korttia.

    • Anonyymi

      Ostapppa nyt mutterjpuari...siihe o tehty kuavamuunnos...äfhoo-rakentajat voep tehä siihe kerrrrostalo....kolomannesta kerroksesta näkkyy pitis ja uemaranta....voet tiirata kiikarloella tipusija rannalla pikkupikineissä..

      • Anonyymi

        Muttevi baavissa pavi paukkua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muttevi baavissa pavi paukkua..

        Tuveeko paukut perssseestä eli peväaukofta???

        😂


    • Anonyymi

      Ostapppa nyt mutterjpuari...siihe o tehty kuavamuunnos...äfhoo-rakentajat voep tehä siihe kerrrrostalo....kolomannesta kerroksesta näkkyy pitis ja uemaranta....voet tiirata kiikarloella tipusija rannalla pikkupikineissä..

      Tisut pomppii kivasti kun tipuset kirmailoo rantapallojen kanssa...pienellä mielikuvituksella voi nähdä vilauksen karvatupsusta....pitää olla tietusti hyvät venäläiset sotilaskiikarit 12*50 vähintään!

      • Anonyymi

        äfhoo uhos vuosia sitten , että lähtevätä mikkelistä pois,,,kuinkas sit kävikään....


    • Anonyymi

      Stoppariin on aina jonoa, hyvä mesta! Suosittelen!

    • Anonyymi

      Laajalammen paikallinen on best piste

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe