Haluaisin hakea vierumäelle hierojakoulutukseen, mutta pääsyvaatimuksena on urheilutausta. Olen nuorempana harrastanut paljonkin liikuntaa, mutta nyt vähemmän. Kommentteja ja kokemuksia, kuinka aktiivinen pitää olla jottei tee itseään aivan naurunalaiseksi jos sinne hakisin. Muut kriteerit täyttyvät aivan helposti. Olisiko lähellä Lahtea jotain muuta hierojakoulutusta? Kiitän vastauksista jo etukäteen.
Vierumäen urheiluopisto
2
826
Vastaukset
- hierojafyssari
Röhkeän paljon myöhässä mutta jos joku toinen tätä arvuuttelee niin tässä infoa. Vierumäen lomakkeet ovat ikivanhoja ja ne toimivat sillä periaatteella että koulutuslinjasta riippumatta lomake on sama niin hierojille kuin liikunnano ohjaajillekin. Lomake on suunnattu liikunnan ohjaajille ja sen vuoksi siinä on mielettömän kuuloisia vaatimuksia huippu-urheilutaustaan liittyen. Liikuntataustaa ei tarvitse olla juurikaan ja hyvä fyysinen kuntokaan ei ole koulutukseen päästäkseen välttämätön. (tosin hierojan työssä fyysinen kunto on erittäin välttämätön) Minun vuosikurssillani oli ylipainoista ja ryhtiongelmaistakin luokalla. Pääsykokeessa katsotaan motivaatiota eikä niinkään kuntoa. cooper juostaan loppuun asti ja parhaansa pitää yrittää. tsemii vaa!
- Anonyymi
Vierumäki on hinnoitellut itsensä ulos.
Ei kiitos enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741