Kellään minkäänlaisia kokemuksia millaisilta varasijoilta on päässyt opiskelemaan HY:oon historiaa? itse sain kirjeen että olen varasijalla kaksi. eli siis onko mahdollisuuksia vai ovatko nämä niin haluttuja paikkoja että kaikki menee mitkä saadaankin?
HY historia-aineita opiskelemaan varasijalta?
2
661
Vastaukset
- dfhdhdh
Noin pieneltä varasijalta on tietysti aina mahdollista päästä, ja varmaa ei koskaan. Mistään yleisistä peruutusten määrästä en tiedä mutta vaikka viimevuonna ei olisi ollut yhtään peruutusta voi tänä vuonna silti helposti olla kaksi. Jos vaikka a lykkää paikkaa intin takia, b meneekin mieluummin kirjallisuuden opiskelijaksi ja c saakin työkomennuksen ulkomaille. Elämäntilanteet voi aina muuttua. Mutta sinuna soittaisin ja utelisin asiaa valintatoimistosta. Jos jossain niin sielä osataan arvioida millaisilta varasijoilta on miten hyvät mahdollisuudet tulla valituksi. Se on tietysti ihan virkailijasta kiinni haluaako hän asiaa arvailla vai ei.
Soita ja kysy, ei se mitään ota jos ei annakaan. - Varasija nro.2
Olitko tänä vuona varasilla nro2 HY historian laitokselle? Koska meikäläinen oli tänävuonna 09 varasijalle 2 ja pääsin sisään pisteillä 78
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324694
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233192Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132624- 462191
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591743Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471679- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201496- 281480
- 951211