eli ansiosidonnaisella kuitenkin mutta saako mitään enemmän vai voitko yleensäkään pitää vanh vapaita kun et ole työsuhteessa?
työtön isyysvapaalla
7
6587
Vastaukset
- ssjsfj
Ehdottomasti isyysloamlle, säästää kassan 500 laskuria.
Isyysraha on vähintään samaa kuin työttömyysraha. Voi olla suurempikin.
Isyysrahaa saa vaikka ei olis työsuhdetta. - nyt nyt
Mikäli miehesi oli vuonna 2007 töissä saa hän varmaan aika hyvänkin isyysrahan. nyt lasketaan vuoden 2007 verotuksen mukaan päivärahat, ellei tulot ole nousseet 20 % viime verotuksesta (2007). Kannattaa jäädä ja säästää niitä ansiosidonnaisia päiviä.
- ihmetellyt
Itse ihmettelin ihan samaa ja kävin jopa kelan konttorista asiaa kysymässä. Siellä väitettiin kivenkovaa ettei työtön isä voi jäädä isyysvapaalle. Ainoastaan työssäkäyvällä on tällaisia oikeuksia ?!
En oikein ole valmis nielemään tuota, koska korvaus maksetaan eri paikasta. Työttämän korvaus kassasta ja isyysvapaalla korvaus kelalta.
Kannattaa kyseenalaistaa kelan väittämät ja laittaa hakemus asiasta kuin asiasta vireille. Tuntuu että korvaukset menisivät omasta pussista kuin niin nihkeästi mistään kerrotaan tai mitään neuvotaan!- onkija iänikuinen
hankkikaa mulle nyt se fakta ei jaksa kelasta kysellä kun ei ole vapaakaan
- faktoja
onkija iänikuinen kirjoitti:
Faktat löytyvät Kelan etuusoppaista http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/130605084128MH?OpenDocument
Niissä on joku kopioimisesto, joten lukekaa itse. - faktaa...
onkija iänikuinen kirjoitti:
Vakuutetulla ei ole oikeutta työttömyyspäivärahaan, työmarkkinatukeen,
vuorottelukorvaukseen tai koulutuspäivärahaan samalta ajalta, jolta hänellä on
KANSANELÄKELAITOS
27
ensisijaisesti oikeus saada äitiys-, erityisäitiys-, isyys- tai vanhempainrahaa (TTL
1290/2002 3 luvun 4 § 2 mom., VuorVapL 1305/2002 14 § 1 mom.).
ELIKKÄS työttömyys päivärahaan tulee siis katkos niille päiville jotka olet isyyslomalla, jatkuvat sen jälkeen ihan niinkuin ennenkin. - n80h
faktaa... kirjoitti:
Vakuutetulla ei ole oikeutta työttömyyspäivärahaan, työmarkkinatukeen,
vuorottelukorvaukseen tai koulutuspäivärahaan samalta ajalta, jolta hänellä on
KANSANELÄKELAITOS
27
ensisijaisesti oikeus saada äitiys-, erityisäitiys-, isyys- tai vanhempainrahaa (TTL
1290/2002 3 luvun 4 § 2 mom., VuorVapL 1305/2002 14 § 1 mom.).
ELIKKÄS työttömyys päivärahaan tulee siis katkos niille päiville jotka olet isyyslomalla, jatkuvat sen jälkeen ihan niinkuin ennenkin.palkka on 60% ansidonnaisesta ja kotona molemmis ollaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605707- 1034849
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3912876Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s931368Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3401119- 65951
- 29938
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46876Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja108856Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52839