hei. minulla on todella iso nojatuoli jonka isäni on joskus ostanut. buffalo niminen. haluaisin teettää siihen uuden päällisen. paljonkohan sellainen kustantaisi. saisinko halvemmalla jos teettäisin sen esim. opiskelijalla?
http://www.kodin1.com/products/large_173x244/8336141.jpg
antakaa vinkkejä
buffalo-tuoliin uusi päällinen
tahtooooooo
3
2602
Vastaukset
- EricN
Ostin itse kirppikseltä saman tuolin €15 hintaan ja nyt pitää sitten vain löytää Hyvä&Halpa ompelija joka tekisi siihen oivan hupun.... oletko itse löytänyt jo jostakin vastaavan ???
-Eric
[email protected]/050-5208494 - kestävä!
,jota menee n.4m tuohon tuoliin maksaa verhoilijalla 40,-ylospäin, työ maksaa ammattilaisella 150,--300e.,sisältäen alv.23%.
Opiskelija tekee, mutta jälki on sen mukaista....;) - EricN
Kangas maksoi 20/m ja työt oli €130....todella siistiä tuli...s-postista saa lisää tietoja jos tarvii
E.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel405512Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1602783Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1062272Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.801834Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from161812Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen261807Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276411787- 971692
- 751519
Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma671515