Olen kaikkea kaunista rakastava, synnynnäinen taiteilija ja viehättävä elämäntoveri.
Rakastan rauhaa ja olen ongelmien edessä sovitteleva osapuoli.
Siinä totuus tyypillisestä Vaa`asta, mikä ei pala tulessakaan, vaikka toista väittäisitte.
Onnellinen ja elämään tyytyväinen olen, kuten aina.
Lempeä ja aistillinen
32
1486
Vastaukset
- taitaa tässä
kyllä omakehu vähän haista........
- kalaN
täältä vai miksi kirjoitit viestisi?
Tuskin itse pystyt totuutta itsestäsi sanomaan :)
Kiva kuitenkin, että olet onnellinen.- Usko on kaikki
...tuota kaikkea muuta vaaka ei voi olla, mutta onnellinen. Etkö epäile yhtään onnen autuutta?
Vaaka se kyllä jaksaa olla lempeä, söpö ja aistillinen, muista en tiedä. Se on eri asia onko se sitä, ainakin itse uskoo ja se on paljon se. Vaikka kyllä pirukin on joskus merrassaan. - kalaN
Usko on kaikki kirjoitti:
...tuota kaikkea muuta vaaka ei voi olla, mutta onnellinen. Etkö epäile yhtään onnen autuutta?
Vaaka se kyllä jaksaa olla lempeä, söpö ja aistillinen, muista en tiedä. Se on eri asia onko se sitä, ainakin itse uskoo ja se on paljon se. Vaikka kyllä pirukin on joskus merrassaan.sanaakaan.
Naurattaa vaan, kun jollain on niin suuri tarve kertoa itsestään täällä.
Taitaa olla sittenkin vähän epävarma itsestään.. - (emmanuelle)
kalaN kirjoitti:
sanaakaan.
Naurattaa vaan, kun jollain on niin suuri tarve kertoa itsestään täällä.
Taitaa olla sittenkin vähän epävarma itsestään..Vaaka ei voi olla aistillinen, lempeä jne., mielestäsi.
Niin, että etkö epäile yhtään myös sitä, voiko se olla ylipäätään edes onnellinen?
Minusta tuo aloitus on vähän provo, mutta KalaN:n se saa ainakin liikkeelle.
Allekirjoitan kyllä myös tuon ajatuksen vaakan söpöydestä, lempeydestä, aistillisuudesta jne.(suurin osa tuntemistani vaakoista todella on) , vaikkakin osaa myös olla varsinainen pirttihirmu kun sille päälle saattuu. - amor jussi
Usko on kaikki kirjoitti:
Vaaka se kyllä jaksaa olla lempeä, söpö ja aistillinen, muista en tiedä. Se on eri asia onko se sitä, ainakin itse uskoo ja se on paljon se. Vaikka kyllä pirukin on joskus merrassaan.Heti on kalaN löytämässä huonoja puolia. Jos joku sanoo positiivista vaa'asta. Vaikka provohan tuo aloitus oli.
- kalaN
amor jussi kirjoitti:
Heti on kalaN löytämässä huonoja puolia. Jos joku sanoo positiivista vaa'asta. Vaikka provohan tuo aloitus oli.
että olen näin suosittu täällä :)
mutta olenhan mä, kuten kaikki kalat, paras ja kaunein ja ihanin ja se on tosi kuin vesi eikä pala tulessakaan.
:D - elämänmyönteinen
kalaN kirjoitti:
että olen näin suosittu täällä :)
mutta olenhan mä, kuten kaikki kalat, paras ja kaunein ja ihanin ja se on tosi kuin vesi eikä pala tulessakaan.
:Dmikä viittaa positiivisuuteen. Hän ei voi olla onnellinen minään hetkenä,
aina kaivamassa epäkohtia. Etkö tiedä, että positiivinen ajattelu on kuitenkin se, mikä kantaa kauneinta hedelmää. Anna kaikkien kukkien kukkia, ei ole sinulta pois, jos joku on onnellinen, ja uskaltaa sen myös julki tuoda. Kateellinen ja pahansuopa olet, vai etkö huomaa itsessäsi mitään negatiivisuutta, sehän paistaa sinusta läpi.
Jättäisit jo provoilusi ja toisten arvostelemisen, et ole yhtään parempi: sanoisin, että olet sitä pohjimmaista sakkaa. - kalaN
elämänmyönteinen kirjoitti:
mikä viittaa positiivisuuteen. Hän ei voi olla onnellinen minään hetkenä,
aina kaivamassa epäkohtia. Etkö tiedä, että positiivinen ajattelu on kuitenkin se, mikä kantaa kauneinta hedelmää. Anna kaikkien kukkien kukkia, ei ole sinulta pois, jos joku on onnellinen, ja uskaltaa sen myös julki tuoda. Kateellinen ja pahansuopa olet, vai etkö huomaa itsessäsi mitään negatiivisuutta, sehän paistaa sinusta läpi.
Jättäisit jo provoilusi ja toisten arvostelemisen, et ole yhtään parempi: sanoisin, että olet sitä pohjimmaista sakkaa.sinä säteilet positiivisuutta :)
Haluaisin vain oppia tuntemaan vaakoja, koska en oikeasti ymmärrä heitä/teitä.
En ymmärrä mitä liikkuu sellaisen ihmisen päässä, joka hokee vain omaa erinomaisuuttaan eikä suostu keskustelemaan asioista asioina.
Huhuu, missä kaikki fiksut ja keskustelevat vaakaihmiset olette?
t. tylsää töissä - ihmettelen vain
kalaN kirjoitti:
sinä säteilet positiivisuutta :)
Haluaisin vain oppia tuntemaan vaakoja, koska en oikeasti ymmärrä heitä/teitä.
En ymmärrä mitä liikkuu sellaisen ihmisen päässä, joka hokee vain omaa erinomaisuuttaan eikä suostu keskustelemaan asioista asioina.
Huhuu, missä kaikki fiksut ja keskustelevat vaakaihmiset olette?
t. tylsää töissäehditkö töitäkin tehdä? Tuntuu, kuin tämä horoskooppisivuilla pyöriminen veisi kaiken aikasi. Mutta jatka sinä vain provoilua, tuskin se mihinkään johtaa; tuulelle harppuasi soittelet, se ne soinnit kauas kuljettaa :)
- kalaN
ihmettelen vain kirjoitti:
ehditkö töitäkin tehdä? Tuntuu, kuin tämä horoskooppisivuilla pyöriminen veisi kaiken aikasi. Mutta jatka sinä vain provoilua, tuskin se mihinkään johtaa; tuulelle harppuasi soittelet, se ne soinnit kauas kuljettaa :)
nimim. ihmettelen vain.
kyllä teen töitä kovasti nyt sattui olemaan pieni tauko ja aattelin tulla kurkistamaan tänne että jos vaa'at olisivat saaneet jonkun henkisen herätyksen mutta huonolta näyttää, tosin ei yhden pöllön takia kannata yöuniaan menettää, tunnen muuten paljon fiksujakin vaakoja.
ja mitä ihmeen harppua soittelen? vitsit mitä tyyppejä täällä pyörii :) - VaakaNainen
kalaN kirjoitti:
nimim. ihmettelen vain.
kyllä teen töitä kovasti nyt sattui olemaan pieni tauko ja aattelin tulla kurkistamaan tänne että jos vaa'at olisivat saaneet jonkun henkisen herätyksen mutta huonolta näyttää, tosin ei yhden pöllön takia kannata yöuniaan menettää, tunnen muuten paljon fiksujakin vaakoja.
ja mitä ihmeen harppua soittelen? vitsit mitä tyyppejä täällä pyörii :)Kukapa muu kuin KalaN kirjoittaa yleiselle keskustelupalstalle, että on töissä ja surffailee netissä. Eihän kukaan muu voi olla niin naiivi kuin kalat ja nainen.
- kalaN
VaakaNainen kirjoitti:
Kukapa muu kuin KalaN kirjoittaa yleiselle keskustelupalstalle, että on töissä ja surffailee netissä. Eihän kukaan muu voi olla niin naiivi kuin kalat ja nainen.
nyt en jotenkaan ymmärtänyt. tarkoititko etten voi olla töissä ja kirjoitella tänne?
miksen?
no totta joka sana.
kyllä nainen pystyy hyvin tekemään (jopa) kahta asiaa yhtäaikaa ja vielä kalakin.
olen tässä välissä tehnyt jo monta tarjousta ja tilausta.
mikä teitä vaivaa, huoh. - VaakaNainen
kalaN kirjoitti:
nyt en jotenkaan ymmärtänyt. tarkoititko etten voi olla töissä ja kirjoitella tänne?
miksen?
no totta joka sana.
kyllä nainen pystyy hyvin tekemään (jopa) kahta asiaa yhtäaikaa ja vielä kalakin.
olen tässä välissä tehnyt jo monta tarjousta ja tilausta.
mikä teitä vaivaa, huoh.Firma ei kuitenkaan ole konkurssin partaalla kun olet kerennyt tekemään MONTA tilausta ja tarjousta :D
Olisi vain ollut mielikuvitusrikkaampaa mainita vaikka olevansa pottukellarissa ;) - kalaN
VaakaNainen kirjoitti:
Firma ei kuitenkaan ole konkurssin partaalla kun olet kerennyt tekemään MONTA tilausta ja tarjousta :D
Olisi vain ollut mielikuvitusrikkaampaa mainita vaikka olevansa pottukellarissa ;)aina rehellinen.
vierasta sinulle?
sitä paitsi jos on oma ja itsenäinen työ, voi tehdä mitä tykkää, ha! - ihmettelen vain
VaakaNainen kirjoitti:
Kukapa muu kuin KalaN kirjoittaa yleiselle keskustelupalstalle, että on töissä ja surffailee netissä. Eihän kukaan muu voi olla niin naiivi kuin kalat ja nainen.
Aurinkoista päivää, fiksu Vaakanainen.
- Punnitsija
kalaN kirjoitti:
aina rehellinen.
vierasta sinulle?
sitä paitsi jos on oma ja itsenäinen työ, voi tehdä mitä tykkää, ha!Vai että rehellinen?
Toivottavasti ainakin.
Työaikana surffalua en rehellisyyden piikkiin pistäisi.
- MasterZeromus
Et kyllä ainakaan voita Äiti Luontoa! Sitä mitä isorokko saa aikaan on taidetta! Siihen ei riitä sinun eikä kenen muunkaan mielikuvitus.
Jaa mutta vaakoilla kuten muilla ilmanmerkeillä on hieman vaikeaa luopua siitä terävästä älyniekkaisuudesta. He näet eivät tuu edes puolitiehen vastaan tunne asioissa, naisellisuudessa, herkkyydessä, itsensä kieltämisellä j.n.e joten antautukoon muuttumalla veen elementtiseen mielentilaan tai sammukoon olemattomiin.- VaakaNainen
Taidettako? Eiköhän sitä olla enempi tautiopin puolella ja sitä enempi sen seuraamuksista. Vaikka itse kukanenhan saa käsittää taiteensa (mistä saa mielihyvää...) miten haluaa.
Minkäs teet jos huomaat, että ainoa keinoa selvitä kaikesta on loppujen lopuksi järkeily; naisellisuutensa, eri tunnetilojen, herkkyyden, itsensä kieltämisen yms. jälkeen. Ei tarvitse sammua, on vain olemassa, entistä ehompana.
- kauristyttö--
Vaakamiehiltä saa parasta seksiä
- nuolenampujamies
Olet fantastinen, sinä osaat ottaa miehen, sinun kanssa sekstaillessa unohtuu kaikki maan ja taivaan välillä, uuuhhhh.. voiko ihanampaa ollakaan
- the Sarvi
Onkos syömmes lemmen sairas,,,,hihiiiii:))
tuota ööööö.... - Hockey
Larsmolainen "kalamies" tietää mitä nainen haluaa
- mie vuan
Mite kuuluu? Onks kaikki OK? Oi, olet niin iiiiiiiiiiiiiiiihana! Pus;D
- teitiin
kanss huokasee.. niiiiiin iiHANA vaakuli..;)
- Ilovvee
youuu!,;)
- :)))
kaunista rakastava synnynnäinen taiteilija.
Jopa on yksipuoliset eväät taiteen tekemiselle!- on niin
monenlaista, ja taiteilijaksi voidaan kutsua monenlaisia ihmisiä..!
- kaema*
on niin kirjoitti:
monenlaista, ja taiteilijaksi voidaan kutsua monenlaisia ihmisiä..!
taivaanrannan maalareita, juu.. eiks vaan? Horisonttiin tähyillään kaiket päivät nii, on se niin kaanista, ett´ihan silimäkulumoo alkaa vipottamaan:D
- mie justt
kaema* kirjoitti:
taivaanrannan maalareita, juu.. eiks vaan? Horisonttiin tähyillään kaiket päivät nii, on se niin kaanista, ett´ihan silimäkulumoo alkaa vipottamaan:D
tarkoitan! Ett taivaanrannan maalareita hyvinnii, kaikenlaiset kaanniit maisemmat kiehtoopi silmää, ja kaikk kaanis...;)
- nuori&kaunis
mie justt kirjoitti:
tarkoitan! Ett taivaanrannan maalareita hyvinnii, kaikenlaiset kaanniit maisemmat kiehtoopi silmää, ja kaikk kaanis...;)
meitin kans!
Olen vaaka, nainen ja taiteilija.
Ei ole tapana maalata pelkkää kaunista, teen myös kauhukuvia yms. Tai no ehkä itse nään näissä kauhuissakin jotain kaunista (huonosti kohdeltu ihminen muuttuu mielisairaaksi ja niin päin pois)
Ja oli tää nyt itsekehua tai ei niin kyllä me vaa'at useimmiten ollaan juur tämmösiä viehättäviä ja lempeitä olentoja. Onko se niin ihana asia että muut tulee kateellisiksi, kun ei ymmärrä tulla itse samanlaisiksi O_o
Kyllä meissä vikaakin on, ei nyt vaan muista mitä se oli ;D heh - kaema
nuori&kaunis kirjoitti:
meitin kans!
Olen vaaka, nainen ja taiteilija.
Ei ole tapana maalata pelkkää kaunista, teen myös kauhukuvia yms. Tai no ehkä itse nään näissä kauhuissakin jotain kaunista (huonosti kohdeltu ihminen muuttuu mielisairaaksi ja niin päin pois)
Ja oli tää nyt itsekehua tai ei niin kyllä me vaa'at useimmiten ollaan juur tämmösiä viehättäviä ja lempeitä olentoja. Onko se niin ihana asia että muut tulee kateellisiksi, kun ei ymmärrä tulla itse samanlaisiksi O_o
Kyllä meissä vikaakin on, ei nyt vaan muista mitä se oli ;D hehme nii haaskoja..:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764