Moi
Olen altistunut tänän kesänä paljon sääskien purennalle, tai etenkin jalkani ovat. Heti piston jälkeen jalkaani alkaa toki kutittamaan, mutta hetken päästä alue tulee hyvinkin kipeäksi ja siihen muodostuu mustelma.
Tällä hetkellä jalassani on 45 mustelmaa, joiden epäilen olevan sääskien aiheuttamia. Raavinko pistopaikkoja vain yksinkertaisesti niin paljon, että siihen tulee mustelma? Vai voisinko olla jotenkin yliherkkä pistoille? Olen joskus lukenut jostain että jonkin vitamiinin puute voisi aiheuttaa mustelmien herkempää syntyä..
Sääski = mustelma?
oevoevoevoe
3
174
Vastaukset
- ;M
Sääski ei pure, Vaan imee imukärsällään verta.
- aloittaja
olet varsinainen etsivä.
- Samaistuja
Pakko nostaa tämä keskustelu, koska itselläni on juuri sama tilanne ja olisi kiva tietää mistä tämä johtuu.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983772Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna363251- 603219
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 692168
- 452162