tulee paremmin kuin keskivertona?
älä pelkää että veisin marjasi näin kyselemällä. 95% jää kuitenkin metsiin.
missäpäin suomea
6
604
Vastaukset
- yertes
korkeintaan 60% jää metsään täällä pohjosessa ei ole marjan marjaa kun ulkomaalais armeija tyhjentää metsät. vaikea siinä on ees sankollista saada menee vaan bensaa ja ostavat hintaan 0,80e / kg
- kysymykseen
Lapin ja Oulun lääneissä kasvaa ylivoimaisesti suurin osa sadosta.
- Moorikka
on mustikkaa varmasti eniten Kaakkois-Suomessa.
Ovat suuria ja mehukkaita, ja niitä on todella PALJON.
Tervetuloa, niitä riittää. - mustikkamummo
Moorikka kirjoitti:
on mustikkaa varmasti eniten Kaakkois-Suomessa.
Ovat suuria ja mehukkaita, ja niitä on todella PALJON.
Tervetuloa, niitä riittää.Olen täältä Lappeenrannan seudulta Saimaan rantametsistä kerännyt itselleni pakkaseen 50litraa. Marjat ovat suuria, joten helppo kerätä.
Itse kerään nyt vain syönti-ja piirakkamarjat päivittäin.
Tulee tietysti vielä muutamalle laiskemmalle ystävälle kerättyä joitakin litroja.
Tervetuloa vain tänne kaakkois-suomeen mustikkaan, kyllä täällä poimittavaa riittää.
- on paljon..
kanta-hämeessä on tänä vuonna todella paljon mustikkaa. jotain kertoo sekin, että kun laittaa auton tien viereen niin heti saa alkaa keräämään. poimijoita on paljon, mutta mustikat ei vain näytä vähenevän.
- utrysrt
se on etelässä helppo poimia kun ei tätä pohjosen taikku ongelmaa siellä ole ja porukka muutenkin niin laiskaa että ei kaikki ole metäs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172899
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302876En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791846Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va751462Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371362- 471108
- 991021
- 111909
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46843